Sæson 2017/2018
JimmyBroe skrev: Hvornår er Zlatan sin skade kvit?
Hans Legacy ville have godt af at få et lille stykke af Real Madrid inkluderet.
Flere ting skal selvfølgelig være på plads inden:
-en fornuftig lav løn
-at han er sin skade kvit
-er klar på at skrive under på en kontrakt som binder ham til klubben til næste sommervindue.
Han er gratis for fanden.
Ja tak! Det kunne være super hvis Zlatan lige får en sæson hos os-winwin: Han får lov at slutte af med maner i verdens bedste klub og vi får tid til at finde/indkøre en ordentlig ung angriber der kan herske de næste mange år.
Dog skal han kende sin plads lige under CR7 :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Florentino Pérez
AURIER DEAL AGREED?
Tottenham have agreed a deal to sign right-back Serge Aurier from Paris Saint-Germain, but must wait on a court ruling before they can complete the deal, according to L’Equipe.
The 24-year-old, tipped to replace Kyle Walker, is currently banned from entering the UK after being given a two-year suspended sentence for attacking a police officer in 2016.
The Ivory Coast international has appealed, but the outcome may not be known before the transfer window shuts.
Davinson Sanchez fra Ajax ligner også en spiller der nærmer sig et Tottenham-skifte. Hvilket egentlig vil passe mig fint. Kan ikke se hvad Real Madrid skal bruge ham til på nuværende tidspunkt. Så alt i alt ser det umiddelbart ud til, at højreback-løsningen bliver Nacho/Vallejo/evt. Lucas (måske også Tejero) som backup for Carvajal. Nu mangler det bare, at man får en udlejning af Achraf på plads!
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
El_Juan skrev: Det ser ud til, at Tottenham er på vej til at sikre sig PSGs højreback, Serge Aurier, hvorfor man må formode at Thomas Meunier i så fald fortsætter i det franske:
AURIER DEAL AGREED?
Tottenham have agreed a deal to sign right-back Serge Aurier from Paris Saint-Germain, but must wait on a court ruling before they can complete the deal, according to L’Equipe.
The 24-year-old, tipped to replace Kyle Walker, is currently banned from entering the UK after being given a two-year suspended sentence for attacking a police officer in 2016.
The Ivory Coast international has appealed, but the outcome may not be known before the transfer window shuts.
Davinson Sanchez fra Ajax ligner også en spiller der nærmer sig et Tottenham-skifte. Hvilket egentlig vil passe mig fint. Kan ikke se hvad Real Madrid skal bruge ham til på nuværende tidspunkt. Så alt i alt ser det umiddelbart ud til, at højreback-løsningen bliver Nacho/Vallejo/evt. Lucas (måske også Tejero) som backup for Carvajal. Nu mangler det bare, at man får en udlejning af Achraf på plads!
Davinson Sanchez er en virkelig fantastisk spiller i forhold til at han kun er 21. Da jeg så ham spille mod Man U var jeg solgt lige fra starten, nøøj hvor spillede han godt. Han kan i efter min mening også spille den defensive midtbane han virker, som et stort talent. Han er farlig i luftduellerne og så er han bomstærk og hurtig. Han kan også score mål, han scorer for det meste på hovedstød han kan være en altmuligmand lidt ligesom Nacho hvis han kommer til klubben. Han er helt sikkert hver tjekke ud.
Der er et link til en YouTube video vis i vil se lidt mere til ham.
Madrid777 skrev:
El_Juan skrev: Det ser ud til, at Tottenham er på vej til at sikre sig PSGs højreback, Serge Aurier, hvorfor man må formode at Thomas Meunier i så fald fortsætter i det franske:
AURIER DEAL AGREED?
Davinson Sanchez er en virkelig fantastisk spiller i forhold til at han kun er 21. Da jeg så ham spille mod Man U var jeg solgt lige fra starten, nøøj hvor spillede han godt. Han kan i efter min mening også spille den defensive midtbane han virker, som et stort talent. Han er farlig i luftduellerne og så er han bomstærk og hurtig. Han kan også score mål, han scorer for det meste på hovedstød han kan være en altmuligmand lidt ligesom Nacho hvis han kommer til klubben. Han er helt sikkert hver tjekke ud.
Der er et link til en YouTube video vis i vil se lidt mere til ham.
Jeg går ud fra, at du henviser til Europa League-finalen, og hvis dette er tilfældet, så kan jeg under ingen omstændigheder erklære mig enig. I min optik var han én af Ajax' ringeste spillere i den kamp. Han virkede rystende usikker og decideret dårlig med bolden. Jeg har desuden ikke set mange Eredivisie-kampe, men jeg har dog ladet mig fortælle, at han normalt er god med bolden for fødderne, så jeg kan vitterlig ikke forstå, at du henviser til kampen mod Manchester United som et eksempel på dette.
Derudover kan jeg virkelig ikke se, hvorfor Real Madrid skulle jagte endnu en midterforsvarer på nuværende tidspunkt. Man har allerede 4 yderst kompetente spillere til de to pladser, og af dem er det kun Ramos, som begynder at nærme sig prædikatet "gammel" i fodboldøjemed. Los Blancos' prioritet bør være at sikre sig endnu en angriber og så få lukket transfervinduet ned, så Zidane kan få arbejdsro til at vinde så mange trofæer som muligt i denne sæson.
Vi har samtidig tilføjet en god portion ungt talent, der holder sulten efter flere trofæer oppe, og skilt os af med "dødvægt". En ting er køb af spillere, men noget andet vi er blevet mestre til er selve trupsammensætningen og hvem vi ikke har brug for.
Spørgsmålet, efter disse to finaler, er om vi ikke er dækket godt nok ind i truppen, og ikke behøver en Mbappé-signing for at konkurrere med om alle titler til det sidste. Jeg har været stor tiltaler for et køb af førnævnte, men med Asensio, Isco, Kovacic' m.fl. seneste præstationer (og så har vi ikke en gang set meget til Vallejo, Theo og Ceballos endnu!), så ser jeg hellere deres udvikling få prioritet en endnu en dyr dreng på bænken der skal have spilletid. Det er ærgerligt, men nok bedst indtil videre og alt efter hvordan sæsonen går, må Bale være næste mand på vej væk. Så må vi se om Mbappe til den tid er at finde i PSG.
Jeg glæder mig til sæsonstart på søndag og til endnu en forrygende trofæfyldt sæson. Fantastisk tid at være Real Madrid-fan. Træneren, truppen, nutiden og fremtiden. Alt harmonerer.
Der er altid noget negativt at sige, men det gemmer jeg til en anden gang, nu var det bare en positiv svada :D
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev: Spørgsmålet, efter disse to finaler, er om vi ikke er dækket godt nok ind i truppen, og ikke behøver en Mbappé-signing for at konkurrere med om alle titler til det sidste. Jeg har været stor tiltaler for et køb af førnævnte, men med Asensio, Isco, Kovacic' m.fl. seneste præstationer (og så har vi ikke en gang set meget til Vallejo, Theo og Ceballos endnu!), så ser jeg hellere deres udvikling få prioritet en endnu en dyr dreng på bænken der skal have spilletid. Det er ærgerligt, men nok bedst indtil videre og alt efter hvordan sæsonen går, må Bale være næste mand på vej væk. Så må vi se om Mbappe til den tid er at finde i PSG.
Jeg glæder mig til sæsonstart på søndag og til endnu en forrygende trofæfyldt sæson. Fantastisk tid at være Real Madrid-fan. Træneren, truppen, nutiden og fremtiden. Alt harmonerer.
Der er altid noget negativt at sige, men det gemmer jeg til en anden gang, nu var det bare en positiv svada :D
Super start-up analyse. Jeg er fuldstændig enig med dig i, som det ser ud, vi ikke skal kigge os om efter de "lukrative" spillere, som f.eks. Mbappe mv. Jeg synes, Zidane og Perez med flere har gjort det utrolig kløgtigt; at fastholde og indhente unge, sultne løver, som vil gøre alt for at få spilletid. Det gør, de ikke blot læner sig tilbage og ved, de er garante for spilletid. De unge spillere ved, de skal kæmpe - og de gør det med Real Madrid in el corazón. Det har bevist spillere som Isco, Asensio og Kovacic har kæmpet og kæmpet og givet mere og mere spilletid. Så fuldstændig enig :-)
The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death - Iker Casillas
Ifølge Sky Sports er Tottenham og Ajax her til aften blevet enige om en aftale, som sender midterforsvareren Davinson Sánchez til London-klubben. Dermed kan han altså godt afskrives som et muligt Real Madrid-emne.
Og så skifter Rubén Yáñez til Getafe, som dog straks udlejer ham videre til Cádiz på en lejeaftale løbende for hele 2018/19-sæsonen. Dermed bliver Luca Zidane ny tredjemålmand.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano