Sæson 2017/2018
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Zyconith skrev: Men han fik da også en skalle af Schaff, det er vel også det han reagerer på når han skubber hans ansigt væk?
Enig. Dommerfejl. Den situation alene burde have udløst to røde kort.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
El_Juan skrev: Ifølge Diaro Gol har Keylor Navas fået besked af Pérez om, at han kommer til at forlade klubben til næste sommer. I stedet vil Real Madrid angiveligt (desværre igen) gå efter David de Gea. Foretrækker nu selv stadig, at klubben går efter Courtois i stedet...
SIkkert en and. Dte må jo være taktisk ret dumt at fortælle en spiller at han er væk om et år. Det vil have dårlig påvirkning på hans spil.
mohbar skrev:
El_Juan skrev: Ifølge Diaro Gol har Keylor Navas fået besked af Pérez om, at han kommer til at forlade klubben til næste sommer. I stedet vil Real Madrid angiveligt (desværre igen) gå efter David de Gea. Foretrækker nu selv stadig, at klubben går efter Courtois i stedet...
SIkkert en and. Dte må jo være taktisk ret dumt at fortælle en spiller at han er væk om et år. Det vil have dårlig påvirkning på hans spil.
Ja jeg tror gerne på at det er det man tænker men det kan da umuligt være noget man har sagt til Navas, det virker idiotisk
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
DarioGomez skrev:
Zyconith skrev: Men han fik da også en skalle af Schaff, det er vel også det han reagerer på når han skubber hans ansigt væk?
Enig. Dommerfejl. Den situation alene burde have udløst to røde kort.
Synes nu Ramos har sin ret til at skubbe ham væk når han kommer sådan og brager pandebrasken imod ham.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Kæmpe legende siden 2005. Ingen er perfekte, og der er af og til med rette kritik af Sergio Ramos, men han har nu altid været der for klubben.
Sagt på en anden måde: Jeg tror, vi alle er forelskede i Ramos, og han bidrager jo med absurd meget som kaptajn på det her hold. Det ændrer dog ikke på, at vi naturligvis også må italesætte det, når han laver de dumheder, han lavede i søndags eller mod FCB sidste sæson.
Og det er generelt en opsang til de jubeloptimister med hippieagtige tendenser herinde: Vi debatterer spillere og sætter spørgsmålstegn ved vores spilleres form, præstationer og fremtid i klubben, men det er jo ikke ensbetydende med, at vi hader dem, hader klubben eller bare er en utaknemmelig fan.
Jeg gætter også på, at Zidane og resten af staben diskuterer Bales problemer, Carvajals dårlige sæsonstart og Ramos' dumheder.
Sebberg skrev: Selvom kæresten giver et formidabelt knald, kan man jo godt problematisere hendes evner med munden.
Sagt på en anden måde: Jeg tror, vi alle er forelskede i Ramos, og han bidrager jo med absurd meget som kaptajn på det her hold. Det ændrer dog ikke på, at vi naturligvis også må italesætte det, når han laver de dumheder, han lavede i søndags eller mod FCB sidste sæson.
Og det er generelt en opsang til de jubeloptimister med hippieagtige tendenser herinde: Vi debatterer spillere og sætter spørgsmålstegn ved vores spilleres form, præstationer og fremtid i klubben, men det er jo ikke ensbetydende med, at vi hader dem, hader klubben eller bare er en utaknemmelig fan.
Jeg gætter også på, at Zidane og resten af staben diskuterer Bales problemer, Carvajals dårlige sæsonstart og Ramos' dumheder.
Hmm, ved ikke. Der er stor forskel på at diskutere Bale og Ramos. Den ene kunne sælges, mens den anden nok har været klubbens vigtigste spiller i årevis.
Jeg prøver egenligt bare at zoome ud. Men også at reflektere over ham. Sergio Ramos går til stregen, og jeg synes egenligt, at han for ofte bliver unødigt straffet for det. Derfor kom han med sin kommentar om spanske dommere. Hvis scenen og stemningen på stadion bare er forkert nok, så er der 50% chance for at han ryger ud, og det var det, Deportivo-spillerne gik efter i sidste kamp. Først med en skalle i ansigtet for så at falde udspekuleret - så med film. Jeg vil med andre ord ikke klandre Sergio Ramos for at være et offer af hysteriske modspillere og letpåvirkelige dommere. Men det synes jeg at mange, også herinde, gør. Det er netop hans duelspil, der gør ham til den bedste forsvarsspiller i verdenen, og det er dét modspillerne bliver frustrerede over.
REAL TO ANNOUNCE FIVE NEW DEALS
Real Madrid are set to announce contract renewals for five players in the coming days, reports Marca.
Madrid have already agreed new deals with Isco, Marco Asensio, Dani Carvajal, Marcelo and Raphael Varane and plan to officially announce them imminently.
Isco will be tied to the Bernabeu giants until 2021 with a €700m buyout clause, while Asensio will extend his stay until 2023. Defenders Varane, Marcelo and Carvajal will sign on until 2022.
Real Madrid are also planning to hand striker Karim Benzema a new deal. His current contract expires in 2019 and Madrid want him to sign on until the summer of 2021.
Liverpool are looking at Real Madrid midfielder Mateo Kovacic after being unable to prise Naby Keita away from RB Leipzig. (Daily Express)
HELLO, IT'S PIERRE...
Pierre-Emerick Aubameyang keeps calling Zinedine Zidane about the prospect of joining Real Madrid, according to Spanish outlet Don Balon.
The Dortmund striker is said to be desperate to join the La Liga giants, but Zidane is thought to not be a fan of the Gabon international.