Sæson 2017/2018
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
JimmyBroe skrev: Øv hvor er jeg ærgerlig over FCK ikke gik videre. Det er bare sjovere med et dansk hold i ChL også. Men vi må "nøjes" med Real Madrid:D
Jeg håber på lettest mulig gruppe, så vi i efteråret kan fokusere på at rydde alt modstand af vejen i ligaen. Jeg er meget spændt på om vi ender med at være så overlegne i ligaen som mange tror; bl.a. grundet Barca-cirkuset. Det er mange år siden at forskellen i styrkeforholdet har været så markant, til vores fordel.
Det gode ved det er dog, at vi slipper for at sendefladen bliver ryddet TOTALT for alt end FCK.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
PSG (Vi skal vise dem at penge alene ikke kan købe sejre)
Liverpool (Altid rart at smadre et "godt" engelsk hold)
Feyenoord (Vilde fans de har) Kampe mod Hollandske hold er altid målrige
DarioGomez skrev:
JimmyBroe skrev: Øv hvor er jeg ærgerlig over FCK ikke gik videre. Det er bare sjovere med et dansk hold i ChL også. Men vi må "nøjes" med Real Madrid:D
Jeg håber på lettest mulig gruppe, så vi i efteråret kan fokusere på at rydde alt modstand af vejen i ligaen. Jeg er meget spændt på om vi ender med at være så overlegne i ligaen som mange tror; bl.a. grundet Barca-cirkuset. Det er mange år siden at forskellen i styrkeforholdet har været så markant, til vores fordel.
Det gode ved det er dog, at vi slipper for at sendefladen bliver ryddet TOTALT for alt end FCK.
Ja det er rigtigt. Jeg ved ikke hvordan de udvælger de kampe de vil vise, men generelt synes jeg tit Real bliver henvist til en af 3+' søsterkanaler.
Jeg er her stadig XOXO
Læst et eller andet sted at Madrids kampe ikke er særligt eftertragtede her i DK, kontra Barca og de Engelske hold. Wtf
Kimbo skrev: Sådan synes jeg altid det har været.
Læst et eller andet sted at Madrids kampe ikke er særligt eftertragtede her i DK, kontra Barca og de Engelske hold. Wtf
Det ændre sig nok snart..:D
Jeg er her stadig XOXO
Tror Real Madrid har fået et kæmpe fan-boost efter de seneste års triumfer, og det må vise sig på prioriteringen af kampene. Men tror stadig der er klart flest fans af engelsk foldbold.
I takt med det håber jeg for guds skyld også at de opdaterer deres viden omkring Real Madrid, og spansk fodbold generelt, for det er godt nok en trist og ligegyldig omgang at lægge ører til nogle gange, når man f.eks ser optakt til f.eks CL-kampe. Mange penge, svag defensiv, Ronaldo, analyse slut.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Det skyldes nok delvist, at vi ikke har spillet flot fodbold i mange år. Effektivt fodbold, ja, men flot, nej. Det har ændret sig nu, hvor jeg personligt synes, at vi har overhalet Barca også på det æstetiske. Hvad der så skyldes at folk vil se engelsk fodbold er mig en gåde. Mit bedste bud er branding, hvor BPL promoveres som "verdens bedste liga", lidt analogt til de mennesker, der også køber mærkevaretøj, fordi de bliver fortalt, at det er bedre - ak ja, der findes mange mennesker, som er lette at manipulere ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
El Siete skrev:
Tror Real Madrid har fået et kæmpe fan-boost efter de seneste års triumfer, og det må vise sig på prioriteringen af kampene. Men tror stadig der er klart flest fans af engelsk foldbold.
I takt med det håber jeg for guds skyld også at de opdaterer deres viden omkring Real Madrid, og spansk fodbold generelt, for det er godt nok en trist og ligegyldig omgang at lægge ører til nogle gange, når man f.eks ser optakt til f.eks CL-kampe. Mange penge, svag defensiv, Ronaldo, analyse slut.
Ja det er godt nok håbløst en gang i mellem, Preben Elkjær der kun taler Juventus op. og din analyse der går efterhånden bedre på de engelske hold end nogen andre, bare de ikke har Ronaldo. Det er lidt pinligt til tider hvor lidt "eksperterne egentlig ved om ligaerne. Dog mindes jeg at Morten Bruun har udtalt at det med at den stærkeste liga er den engelske grundet de stærke bund og midte er for dumt. Da han ikke mener at Hull er længder foran f.eks. Malaga(tror jeg hans eksempel var) hvilket virkelig var et forfriskende input til debatten, da alle argumenterne for at BPL er den stærkeste efterhånden er forældet.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Carlos3 skrev:
El Siete skrev:
Ja det er godt nok håbløst en gang i mellem, Preben Elkjær der kun taler Juventus op. og din analyse der går efterhånden bedre på de engelske hold end nogen andre, bare de ikke har Ronaldo. Det er lidt pinligt til tider hvor lidt "eksperterne egentlig ved om ligaerne. Dog mindes jeg at Morten Bruun har udtalt at det med at den stærkeste liga er den engelske grundet de stærke bund og midte er for dumt. Da han ikke mener at Hull er længder foran f.eks. Malaga(tror jeg hans eksempel var) hvilket virkelig var et forfriskende input til debatten, da alle argumenterne for at BPL er den stærkeste efterhånden er forældet.
Ja, Elkjær var helt chokeret efter CL-finalen og alt analysen gik jo på hvorfor det gik så galt og hvorfor de var så ringe og ikke Real Madrids styrke :) Han plejer ellers at være positiv omkring RM.
Der har ikke været mange danske spillere i Spanien og de fleste eks-spillere og nuværende eksperter er jo fra de engelske, tyske og italienske ligaer. Deraf analyse/viden og tilhørsforhold.
De spanske hold har dog domineret i årevis så vi ser dem nok ikke oppe sig på det punkt, selvom det ville være tiltrængt.
De havde faktisk også en god snak omkring engelsk/spansk styrkeforhold i CL-studiet hen mod slutningen af sæsonen, hvor det kun var Leicester der var tilbage af engelske hold mener jeg. Her kom de bl.a også frem til at den spanske liga er stærkere og argumentet med at de engelske hold har flere turneringer og deraf flere kampe, ikke holder, da de jo bare kan prioritere CL over cup-kampe.
Så, de begynder da så småt at indse det :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Hazard vil tvinge et skifte til Real Madrid.
En spansk Chelsea fan (så har i også hørt det med :D) sendte mig dette link tidligere. Hazard vil eftersigende tvinge et skifte igennem til Real Madrid, da Real Madrid har opgivet Mbappé. Det giver ingen mening, men mening giver det hvis det bliver i stedet for Bale f.eks. men i frygt for El_Juan's hjørne kommer efter mig, så er Bale Real Madrid spiller, og det må vi forholde os til.
Nå, men tilbage til min bekendte Chelsea fan, så skulle der være intern uro med Conte og nogle af spillerne, da de føler Costa er blevet trådt godt og grundigt på, og det har endegyldigt gjort, at Hazard vil tvinge et skifte igennem.
Zidane er stor fan af Hazard, og realiteterne er, at Mbappé bliver for dyr til Real Madrid. Zidane er ikke dum, og kan godt se, at Bale ikke er den bedstpræsterende i Real Madrid trøjen, og der er ikke ligefrem mange billige alternativer på angriberposten til rådighed.
En transfer jeg personligt har råbt og skreget efter i jeg ved ikke hvor mange år. Asensio har gjort det strålende, og mere til, men jeg føler stadig vi vil stå utrolig svagt kun med ham. Han er i Isco-fasen lige nu, hvor alle er oppe at kører over ham, men han mangler at melde sig ind i kampen. Forstået på den måde, at han desværre har tendenser til at falde for meget ud af kampene. Han er stadig ung, og har masser af gode år i sig endnu, så derfor vil jeg i første omgang være for et køb af Hazard, hvis det er på bekostning af Bale.
Ronaldo og Benzema vil ikke være her på sigt, og kan man få så meget kvalitet som Hazard kommer med, så handler det om at slå til. Prisen vil være høj, men langtfra Mbappé størrelsen, og specielt, hvis ønsket kommer fra Hazard ham selv.
Jeg er som sædvanlig kæmpe fan af Hazard, som modsat Bale vil passe langt bedre ind på holdet uden at man som sådan mister noget kvalitet, og bredden vil stadig være intakt :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Lars1991 skrev: Der er da også kommet nogle bedre eksperter i større roller det sidste stykke tid. Niels Christian Frederiksen, Grønborg som vært, og selvfølgelig Morten Bruun. Det gør også at alle de andre er mere til at holde ud. Synes faktisk godt f.eks. Elkjær kan være god at høre på nu.. også Mølby, hvis han altså kun holder sig til det engelske.
Grønborg er det bedste der længe er sket for de programmer, og nok også hvorfor han er vært for nærmest alt fodbold på Viasat :) Men det kunne også kun blive bedre end Jes Dorph :)
Elkjær er god, men Mølby bliver jeg aldrig fan af.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,