Sæson 2017/2018

6 år 5 måneder siden #961 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæson 2017/2018

Kristian S skrev:

Sahinovic skrev:

Kristian S skrev:

Sahinovic skrev: Er ikke helt sikker, men jeg tvivler lidt på om Ronaldo nu egentligt også er verdens bedste afslutter.


Man behøves aldrig læse dine indlæg, man ved allerede på forhånd hvad de handler om. Syntes virkelig du skal melde dig til FC Barca's medlemsside snart.


Så, fordi jeg sætter tvivl på om Ronaldo nu egentligt også er verdens bedste afslutter, og har belæg for at han ikke er det, gør mig til en FC Barcelona fan? Eller synes du bare forum skal flyde med en masse selvangivne titler - for så vil jeg da gerne lægge ud med, at kåre Benzema til verdens bedste afslutter.


Nej, fordi du kun kan kritisere Ronaldo imens du konstant roser Messi. Det er ret trættende at læse i længden...


Jeg ville egentligt helst ignorere det, men hold fast hvor kan du da tude :-D

Jeg kritiserer på intet tidspunkt Ronaldo ved at tvivle på om han nu også er verdens bedste afslutter, jeg åbner blot op for diskussion og hvis du har fulgt lidt med herinde så har jeg på det seneste rost ham langt mere end jeg har kritiseret ham - jeg kan sagtens finde citaterne og bevise det, men jeg gider det egentligt ikke - så tør du bare øjnene igen og følg lidt med igen, istedet for at komme med falske påstande.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #962 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne Sæson 2017/2018
Så siger vi det Sahinovic, forhindre nu ikke mig i at se igennem sløret.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #963 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæson 2017/2018

Kristian S skrev: Så siger vi det Sahinovic, forhindre nu ikke mig i at se igennem sløret.


Er alle dem som mener Morata er bedre end Benzema, så blevet Chelsea fans?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sam, andreashn, mat_hattrick

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #964 af Rogoshin
Besvaret af Rogoshin på emne Sæson 2017/2018
De som vil komme med konklusioner omkring enkelte spilleres evner, baseret på de få kampe der er spillet i laliga, indtil videre, kan gøre det. Jeg vil selv holde mig fra at konkludere noget, på et så smalt grundlag.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #965 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne Sæson 2017/2018

Dios skrev:

Kristian S skrev: Så siger vi det Sahinovic, forhindre nu ikke mig i at se igennem sløret.


Er alle dem som mener Morata er bedre end Benzema, så blevet Chelsea fans?


Overhovedet ikke, men hvis de konstant sviner holdets absolut bedste og vigtigste spiller (uden grundlag!) alt imens de altid kun kan rose modstanderens, ja så bliver jeg mistænksom og ikke mindst ret træt af at læse det på en side som denne.
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Kristian S.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #966 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæson 2017/2018
Hold nu op for en ligegyldig diskussion I har gang i.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #967 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Sæson 2017/2018

BBB skrev: Hold nu op for en ligegyldig diskussion I har gang i.


Enig. Stop det, I to.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #968 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæson 2017/2018
Argh, hvor jeg dog savner Benzema og især med forrige kamp in mente - heldigvis for os alle er han tilbage om cirka 7 dage!


Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #969 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2017/2018
@Sahinovic

Helt klart. Jeg glæder mig til at se Benzema og Ronaldo duoen tilbage. Den gensidige forståelse.

Jeg sidder ikke og håber for skader for Barca, men tænk hvis Messi og Suarez havde været så fraværende. Jeg håber at de bliver udbrændt på et tidspunkt også ser det ligepludseligt rigtig godt ud for Real Madrid, der har måttet kommet senere i omdrejninger.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #970 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018
Jeg tror for alvor der kommer gang i fejemøget når vi får den fulde trio at se igen. Så kan man spice tingene op med en Isco/Asensio/Vazquez/Mayoral efter behov.

Som tidligere nævnt... Så tror jeg altså fuldt og fast på, at hvis Varane og Ramos kommer i omdrejninger, så er det ikke nødvendigt med Casemiro til hver en tid. Når Ramos halvdelen af tiden kan løbe rundt og lege angriber, så vidner det om at han har for lidt at lave. Jeg tror vi ville have en 'dødbringende' kvartet med Bale, Benzema, Cristiano og Isco.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #971 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæson 2017/2018

Fondo_Sur skrev: @Sahinovic

Helt klart. Jeg glæder mig til at se Benzema og Ronaldo duoen tilbage. Den gensidige forståelse.

Jeg sidder ikke og håber for skader for Barca, men tænk hvis Messi og Suarez havde været så fraværende. Jeg håber at de bliver udbrændt på et tidspunkt også ser det ligepludseligt rigtig godt ud for Real Madrid, der har måttet kommet senere i omdrejninger.


Messi har indtil videre scoret 47,83% af alle FC Barcelonas mål og det er i sig selv imponerende, men det holder ikke i længden og hvad gør de så? Suárez har ihvertfald ikke imponeret mig, jeg synes han har mistet noget af sin skarphed foran målet, så ja det skal nok blive rigtigt sjovt om ikke så længe.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #972 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018
Ifølge Marca kan Achraf, Theo, og Vallejo godt se at gøre sig klar. To måneder til Carvajal. Det bliver interessant at se hvad der kommer til at ske. To gange Tottenham og Dortmund venter.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce