Sæson 2017/2018
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Madrid1998 skrev: Læste på en Facebook side, at Carvajal ville annoncere at han stopper med fodbolden, ved godt de plejer at være utroværdige, men nogle der ved om der noget om snakken? Eventuelt dem der kan spansk, de plejer jo at have nyhederne først i Spanien, gætter jeg på.
Det skal du ikke tro på. Det sker ihvertfald ikke så hurtigt, hvis det går den vej.
Så vidt jeg har forstået det, så er der tale om en virus og der går noget tid før det er væk og Carvajal må ikke træne overhovedet for ikke at belaste hjertet. Så hvis han slet ikke træner for 1-2 måneder, så går der mindst 1-2 måneder før han kommer op i gear igen. Lad os håbe alt ordner sig for ham.
Madrid1998 skrev: Læste på en Facebook side, at Carvajal ville annoncere at han stopper med fodbolden, ved godt de plejer at være utroværdige, men nogle der ved om der noget om snakken? Eventuelt dem der kan spansk, de plejer jo at have nyhederne først i Spanien, gætter jeg på.
Den tror jeg ikke på, men hvad ved jeg. Carvajal er virkelig en, der brænder for at spille for Real Madrid. Hvis han stopper, må sygdommen være alvorlig, hvilket jo er begrædeligt.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: Ifølge Don Balon, skulle Ronaldo havde været oppe på præsidentens kontor og forlange et køb af William Carvalho som rotationsspiller til Casemiro.
Prøv og forestil dig det i praksis - Ronaldo kommer lige pludseligt op på kontoret, sætter sig ned, ser Florentino i øjnene og forlanger et køb af William Carvalho, det virker usandsynligt, for mig ihvertfald :-D Men hvis det er sandt, så håber jeg da, at han efterfølgende er blevet henvist mod kontorets exit-dør.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev:
Zyconith skrev: Ifølge Don Balon, skulle Ronaldo havde været oppe på præsidentens kontor og forlange et køb af William Carvalho som rotationsspiller til Casemiro.
Prøv og forestil dig det i praksis - Ronaldo kommer lige pludseligt op på kontoret, sætter sig ned, ser Florentino i øjnene og forlanger et køb af William Carvalho, det virker usandsynligt, for mig ihvertfald :-D Men hvis det er sandt, så håber jeg da, at han efterfølgende er blevet henvist mod kontorets exit-dør.
Jeg håber da Florentino ville tage som et godt råd og gøre noget ved det.
"Luka Modric has been leaking sensitive information about Real Madrid to Manchester United boss Jose Mourinho, Diario Gol says.
The report claims Modric has been making Mourinho aware of issues within the dressing room at the Santiago Bernabeu and that the Portuguese could try to use the information to buy Gareth Bale at a cut price."
Zidane is love, Zidane is life.
SaabyDK skrev: At fodboldjournalister har en kreativ hjerne kan ikke komme som en overraskelse for nogen, men det her virker da helt fjollet...
"Luka Modric has been leaking sensitive information about Real Madrid to Manchester United boss Jose Mourinho, Diario Gol says.
The report claims Modric has been making Mourinho aware of issues within the dressing room at the Santiago Bernabeu and that the Portuguese could try to use the information to buy Gareth Bale at a cut price."
De har bare lige det mere kant der gør, at de er lysår foran alle andre.
Ifølge Diario Gol skulle Lucas Vázquez, Marcos Llorente, Marco Asensio, Dani Carvajal, Isco og Nacho og være igang med omstyrte Ronaldo ved at sørge for han ikke scorer.
Historien om at Shakira ikke vil sove med Pique er også meget interessant. Måske min yndlings.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Mølbat skrev: Theo havde vist en... interessant fødselsdag: www.goal.com/en/news/real-madrid-star-th...btg8fb9fzrl8cfqmh7v3
*Højlydt pruttelyd*
(Fodbold)pressen leder efter "skandaler" med lys og lygte og når man virkelig mangler stof, så finder man et eller andet rystende ligegyldigt at kritisere på en ny-puritansk, utålelig politisk korrekt måde.
Der er da intet galt med, at hyre nogler entertainere til sin 19 års fødselsdag. Det blev så dværge i politi-uniform. Men de er der jo frivilligt i arbejdsregi og lever af opgaver som denne. Så hvad er problemet?