Sæson 2017/2018
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
madrid2000 skrev:
Brylle skrev: "Vi skulle aldrig have solgt Morata"
Dejligt at se vores to angribere være skarpe når det endelig gælder.
Vi er 7 point efter Barcelona i ligaen !!!
Og der er stadig 96 at spille om...
#slapnuaf
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Jonas skrev: Jeg er sgu ved at være træt af at se Asensio og Isco smide mål væk pga egoistisk spil. Det er repsektløst overfor holdet.
Er helt enig!! Asensio kunne let have været noteret for 1 assist idag og i sidste kamp..
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
DarioGomez skrev: Jamen det er jo så i øjeblikket mindst et mere end Cristiano.
Og i øjeblikket er det så lige omvendt ;) Ronaldo er vores og måske verdens bedste afslutter(kun Messi måler sig med ham).
Madridnation. skrev:
Jonas skrev: Jeg er sgu ved at være træt af at se Asensio og Isco smide mål væk pga egoistisk spil. Det er repsektløst overfor holdet.
Er helt enig!! Asensio kunne let have været noteret for 1 assist idag og i sidste kamp..
Er vi ved at se begyndelsen på et spansk oprør mod vores store portugiser? Carvajal spillede den jo heller ikke ligefrem i situationen... Ej den var måske også lidt søgt ;) De ville i hvert fald ikke underordne sig Cavani. Men de 2 andre unge spillere mangler måske rutinen til at kigge op nogle gange.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Kristian S
- Guld bruger
-
Ergo, spil nu den bold til Ronaldo i to hundehoveder!
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Er ikke helt sikker, men jeg tvivler lidt på om Ronaldo nu egentligt også er verdens bedste afslutter.
Ellers havde han bare en offday. I 2016 skulle han bruge hver 4. chance på at scorer. Det giver ham en placering på en 3. plads med 25%. Foran ham finder man Aguero med 26% og Suarez på 28%.
Listen ser således ud:
Shots/goals ratio
1. Suarez 28%
2. Aguero 26%
3. Ronaldo 25%
4. Griezmann 22%
5. Messi 21%
6. Aubameyang 21%
7. Lewandowski 20%
8. Higuain 19%
9. Zlatan 17%
10. Neymar 16%
11. Sanchéz 16%
12. Bale 14%
Jeg ved ikke hvor Benzema bliver af. Han tæller måske mere som en playmaker end en decideret angriber :D
Det skal siges at tallene er over alle kampe (liga, CHL og internationale kampe) og for 2016.
en.toty.uefa.com/forwards.html
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
– 11 kampe – 8 sejre, 2 uafgjorte, 1 nederlag
– 24 mål og 9 imod
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Kratmus skrev: Er vi ved at se begyndelsen på et spansk oprør mod vores store portugiser? Carvajal spillede den jo heller ikke ligefrem i situationen... Ej den var måske også lidt søgt ;) De ville i hvert fald ikke underordne sig Cavani. Men de 2 andre unge spillere mangler måske rutinen til at kigge op nogle gange.
Det er faktisk mit indtryk at nogle spillere (jeg husker Bale, Kroos og Isco på stående fod) periodevis har haft storhedsvanvid og har udfordret CRs særstatus på holdet. Typisk er det kommet i CRs mindre gode perioder og i form af at de simpelthen ikke spiller ham som de burde. Årsagen tror jeg er at CRs personlighed pisser en masse af. De holder deres kæft så længe han smadrer mål ind, men det sekund de fornemmer han muligvis er ved at føle alderen trykke forsøger de sig med et oprør.
Jeg synes i hvert fald det periodevis har været tydeligt at CR ikke har fået de bolde han gerne vil have, og det har set ud som om der har været enkelte spillere der har undladt at servere de pågældende bolde.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev: Er ikke helt sikker, men jeg tvivler lidt på om Ronaldo nu egentligt også er verdens bedste afslutter.
Det er sandt.
Men som størstedelen af forum herinde ville jeg stadig hellere have, at man søgte Ronaldo, når muligheden er der. Ikke at holdet ligger under for ham, men i sidste ende har portuguiseren en smuuuuule længere snor foran mål end alle andre. Han tager bare de ekstra skud på mål, så længe han i sidste ende kværner løs mod de store hold i CHL og i ligaen. Det er vist kun for Real Madrids bedste.
Vi har uden tvivl en masse fantastiske spillere på den sidste tredjedel, men Asensio og Isco ligner to spillere, hvor den nylige succes - rent personligt - har givet dem usigeligt meget tro på egne evner, og det kan desværre bare vise sig negativt på banen - som igår.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ZizouMo skrev:
Ellers havde han bare en offday. I 2016 skulle han bruge hver 4. chance på at scorer. Det giver ham en placering på en 3. plads med 25%. Foran ham finder man Aguero med 26% og Suarez på 28%.
Listen ser således ud:
Shots/goals ratio
1. Suarez 28%
2. Aguero 26%
3. Ronaldo 25%
4. Griezmann 22%
5. Messi 21%
6. Aubameyang 21%
7. Lewandowski 20%
8. Higuain 19%
9. Zlatan 17%
10. Neymar 16%
11. Sanchéz 16%
12. Bale 14%
Jeg ved ikke hvor Benzema bliver af. Han tæller måske mere som en playmaker end en decideret angriber :D
Det skal siges at tallene er over alle kampe (liga, CHL og internationale kampe) og for 2016.
en.toty.uefa.com/forwards.html
Den liste kan umuligt passe ? Ronaldo scorer da på ingen måde på hvert 4. forsøg.
Edit - har lige set listen nærmere igennem. Har ingen ide om hvordan de kommer frem til deres mærkelige tal, for de er da umiddelbart helt skæve.
Messi & Ronaldo Shots/Goal ratio
Messi:
CL 30 %
La Liga 18 %
Landsholdet 33 %
Ronaldo:
CL 14 %
La Liga 17 %
Landsholdet 13 %
Messi gennemsnit: 27 %
Ronaldos gennemsnit 14,66 %
Så han bruger altså markant flere forsøg på at score basser.