Sæson 2017/2018
R7CR7GB11 skrev:
Zyconith skrev:
R7CR7GB11 skrev:
Zyconith skrev: No necesito a nadie para mejorar, la mejor competencia soy yo mismo - Carvajal.
Ifølge Carvajal behøver han ingen konkurrenter på sin position for at opretholde sit niveau.
Ja, det giver ingen mening hvis det her er niveauet når han ingen konkurrenter har.
Gas nu lige ned engang Zyconith.
Det betyder saa ogsaa, at du egenhaendigt har konluderet, at den manglende konkurrence alene baerer skylden for Carvajals nuvaerende formsvigt.
Han spillede paa et absurd hoejt niveau gennem det meste af sidste saeson. Det er ikke unarturligt paa et tidspunkt at rende ind i et formdyk.
Hvis det udelukkende er manglende konkurrence, der kan forklare daarligt spil, hvordan vil du saa forklare Danilos uhoert lave niveau i 9 ud af 10 kampe mens han konkurrede med den bedst spillende HB i verden?
Carvajal siger jo udelukkende, at han er sin egen vaerste fjende i forhold til daarligt spil, og det har han fuldstaendig ret i eftersom vi alle ved, at han har niveauet naar han rammer dagen - hvilket han stik modsat Danilo gjorde 9 ud af 10 kampe sidste saeson.
Vi kan sagtens være uenige om hvorvidt Danilo spillede et uhørt lavt niveau alt taget i betragtning.
Saa lader vi Danilo ligge der..
Vil du tage stilling til resten ogsaa?
Du skriver at det ikke er unaturligt med et formdyk. Fint, så burde der også være en til at tage over hvor Carvajal ikke slår til.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Zyconith skrev:
R7CR7GB11 skrev:
Zyconith skrev:
R7CR7GB11 skrev:
Zyconith skrev: No necesito a nadie para mejorar, la mejor competencia soy yo mismo - Carvajal.
Ifølge Carvajal behøver han ingen konkurrenter på sin position for at opretholde sit niveau.
Ja, det giver ingen mening hvis det her er niveauet når han ingen konkurrenter har.
Gas nu lige ned engang Zyconith.
Det betyder saa ogsaa, at du egenhaendigt har konluderet, at den manglende konkurrence alene baerer skylden for Carvajals nuvaerende formsvigt.
Han spillede paa et absurd hoejt niveau gennem det meste af sidste saeson. Det er ikke unarturligt paa et tidspunkt at rende ind i et formdyk.
Hvis det udelukkende er manglende konkurrence, der kan forklare daarligt spil, hvordan vil du saa forklare Danilos uhoert lave niveau i 9 ud af 10 kampe mens han konkurrede med den bedst spillende HB i verden?
Carvajal siger jo udelukkende, at han er sin egen vaerste fjende i forhold til daarligt spil, og det har han fuldstaendig ret i eftersom vi alle ved, at han har niveauet naar han rammer dagen - hvilket han stik modsat Danilo gjorde 9 ud af 10 kampe sidste saeson.
Vi kan sagtens være uenige om hvorvidt Danilo spillede et uhørt lavt niveau alt taget i betragtning.
Saa lader vi Danilo ligge der..
Vil du tage stilling til resten ogsaa?
Du skriver at det ikke er unaturligt med et formdyk. Fint, så burde der også være en til at tage over hvor Carvajal ikke slår til.
Det er der ogsaa. Nacho. Lige til denne kamp har vi saa i forvejen 3 andre forsvarspillere ude, hvorfor det er lidt kompliceret.
Udover det, saa synes jeg ioevrigt ogsaa at Carvajal som minimum fortjener et par kampe mere til at forsoege at haeve niveauet.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
El Presi hører du med her!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Og kan det virkelig være rigtigt, at Bale ikke kan flydende spansk efter 4 år i Spanien? Hold kæft hvor er det grotesk!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Jeg vil faktisk hellere se Bale som afslutter pt ...
Bale er som en raket. Han er hurtig men har kun et godt skud i sig ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Ronaldo og Bale har vist fint overblik for hinanden, og vi har godt nok mange gange fået spillet os rundt om Dortmunds forsvar. Men jeg vil nu også gerne for Real Madrids egen skyld gerne have, at Ronaldo får serveret boldene, så han kan få skudt sig varm. En varm Ronaldo er en ufattelig vigtig brik, hvis vi skal hente Barca i ligaen og vinde d. 13...
Som forventet løfter holdet sig mod de store modstandere. Der er en helt anden gnist end mod Levante, Alaves, Betis etc...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Ronni med i hvert fald én. Carvajal med cut-back og dårlig afslutning, Ramos på hovedet til sidst - og også Ronnis uskarpe tværaflevering til Bale.