Sæson 2017/2018
- Real Madrid
-
- Offline
- Platin bruger
-
Kimbo skrev:
ZizouMo skrev:
Sahinovic skrev: Er ikke helt sikker, men jeg tvivler lidt på om Ronaldo nu egentligt også er verdens bedste afslutter.
Ellers havde han bare en offday. I 2016 skulle han bruge hver 4. chance på at scorer. Det giver ham en placering på en 3. plads med 25%. Foran ham finder man Aguero med 26% og Suarez på 28%.
Listen ser således ud:
Shots/goals ratio
1. Suarez 28%
2. Aguero 26%
3. Ronaldo 25%
4. Griezmann 22%
5. Messi 21%
6. Aubameyang 21%
7. Lewandowski 20%
8. Higuain 19%
9. Zlatan 17%
10. Neymar 16%
11. Sanchéz 16%
12. Bale 14%
Jeg ved ikke hvor Benzema bliver af. Han tæller måske mere som en playmaker end en decideret angriber :D
Det skal siges at tallene er over alle kampe (liga, CHL og internationale kampe) og for 2016.
en.toty.uefa.com/forwards.html
Den liste kan umuligt passe ? Ronaldo scorer da på ingen måde på hvert 4. forsøg.
Edit - har lige set listen nærmere igennem. Har ingen ide om hvordan de kommer frem til deres mærkelige tal, for de er da umiddelbart helt skæve.
Messi & Ronaldo Shots/Goal ratio
Messi:
CL 30 %
La Liga 18 %
Landsholdet 33 %
Ronaldo:
CL 14 %
La Liga 17 %
Landsholdet 13 %
Messi gennemsnit: 27 %
Ronaldos gennemsnit 14,66 %
Så han bruger altså markant flere forsøg på at score basser.
Who cares, når manden scorer 55-65 mål pr år ;-)
Pr. kalenderår gennem karrieren (sidste 14 år):
Messi: 41 mål pr år
Ronaldo: 43 mål pr år
Ikke at det skal handle om det, men hold kæft, hvor er det et imponerende gns begge herre har....
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid skrev:
Kimbo skrev:
ZizouMo skrev:
Sahinovic skrev: Er ikke helt sikker, men jeg tvivler lidt på om Ronaldo nu egentligt også er verdens bedste afslutter.
Ellers havde han bare en offday. I 2016 skulle han bruge hver 4. chance på at scorer. Det giver ham en placering på en 3. plads med 25%. Foran ham finder man Aguero med 26% og Suarez på 28%.
Listen ser således ud:
Shots/goals ratio
1. Suarez 28%
2. Aguero 26%
3. Ronaldo 25%
4. Griezmann 22%
5. Messi 21%
6. Aubameyang 21%
7. Lewandowski 20%
8. Higuain 19%
9. Zlatan 17%
10. Neymar 16%
11. Sanchéz 16%
12. Bale 14%
Jeg ved ikke hvor Benzema bliver af. Han tæller måske mere som en playmaker end en decideret angriber :D
Det skal siges at tallene er over alle kampe (liga, CHL og internationale kampe) og for 2016.
en.toty.uefa.com/forwards.html
Den liste kan umuligt passe ? Ronaldo scorer da på ingen måde på hvert 4. forsøg.
Edit - har lige set listen nærmere igennem. Har ingen ide om hvordan de kommer frem til deres mærkelige tal, for de er da umiddelbart helt skæve.
Messi & Ronaldo Shots/Goal ratio
Messi:
CL 30 %
La Liga 18 %
Landsholdet 33 %
Ronaldo:
CL 14 %
La Liga 17 %
Landsholdet 13 %
Messi gennemsnit: 27 %
Ronaldos gennemsnit 14,66 %
Så han bruger altså markant flere forsøg på at score basser.
Who cares, når manden scorer 55-65 mål pr år ;-)
Pr. kalenderår gennem karrieren (sidste 14 år):
Messi: 41 mål pr år
Ronaldo: 43 mål pr år
Ikke at det skal handle om det, men hold kæft, hvor er det et imponerende gns begge herre har....
Enig, de er begge vanvittige. Sikke et niveau de har holdt over så mange år.
Har altid haft en våd drøm om at se dem spille på samme hold, Messi’s sukkerballer og Ronaldo’s perfekt timede løb. Av av
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Er der andre, der ligesom mig, morede sig gevaldigt over, at Modric fik et gult kort for at måle afstanden til muren efter? :D :D :D Det må være årets hidtil sjoveste gule kort!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kristian S
- Offline
- Guld bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kristian S skrev:
Sahinovic skrev: Er ikke helt sikker, men jeg tvivler lidt på om Ronaldo nu egentligt også er verdens bedste afslutter.
Man behøves aldrig læse dine indlæg, man ved allerede på forhånd hvad de handler om. Syntes virkelig du skal melde dig til FC Barca's medlemsside snart.
Så, fordi jeg sætter tvivl på om Ronaldo nu egentligt også er verdens bedste afslutter, og har belæg for at han ikke er det, gør mig til en FC Barcelona fan? Eller synes du bare forum skal flyde med en masse selvangivne titler - for så vil jeg da gerne lægge ud med, at kåre Benzema til verdens bedste afslutter.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev:
Kristian S skrev:
Sahinovic skrev: Er ikke helt sikker, men jeg tvivler lidt på om Ronaldo nu egentligt også er verdens bedste afslutter.
Man behøves aldrig læse dine indlæg, man ved allerede på forhånd hvad de handler om. Syntes virkelig du skal melde dig til FC Barca's medlemsside snart.
Så, fordi jeg sætter tvivl på om Ronaldo nu egentligt også er verdens bedste afslutter, og har belæg for at han ikke er det, gør mig til en FC Barcelona fan? Eller synes du bare forum skal flyde med en masse selvangivne titler - for så vil jeg da gerne lægge ud med, at kåre Benzema til verdens bedste afslutter.
Benzema? Ahh. Jeg vil hellere pege på Kroos som en ret habil afslutter.
Det er lidt barnagtigt at give hinanden prædikatet "XXXXX-fan"
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
barce trak murcia
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Offline
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DarioGomez skrev: Vi taber nok 4-0 ude og vinder 1-0 hjemme.
Du er helt væk, vi laver bare samme trick og stiller med M. Llorente. Så er den Cup klaret...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
asp3200 skrev:
DarioGomez skrev: Vi taber nok 4-0 ude og vinder 1-0 hjemme.
Du er helt væk, vi laver bare samme trick og stiller med M. Llorente. Så er den Cup klaret...
Har han karantæne fra næste Copa kamp?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Zyconith skrev:
asp3200 skrev:
DarioGomez skrev: Vi taber nok 4-0 ude og vinder 1-0 hjemme.
Du er helt væk, vi laver bare samme trick og stiller med M. Llorente. Så er den Cup klaret...
Har han karantæne fra næste Copa kamp?
Aner det ikke;), var bare gas a la vores kære russer ven
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kristian S
- Offline
- Guld bruger
-
Sahinovic skrev:
Kristian S skrev:
Sahinovic skrev: Er ikke helt sikker, men jeg tvivler lidt på om Ronaldo nu egentligt også er verdens bedste afslutter.
Man behøves aldrig læse dine indlæg, man ved allerede på forhånd hvad de handler om. Syntes virkelig du skal melde dig til FC Barca's medlemsside snart.
Så, fordi jeg sætter tvivl på om Ronaldo nu egentligt også er verdens bedste afslutter, og har belæg for at han ikke er det, gør mig til en FC Barcelona fan? Eller synes du bare forum skal flyde med en masse selvangivne titler - for så vil jeg da gerne lægge ud med, at kåre Benzema til verdens bedste afslutter.
Nej, fordi du kun kan kritisere Ronaldo imens du konstant roser Messi. Det er ret trættende at læse i længden...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
