Sæsonen 12/13

• karimbenz9
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #181 af karimbenz9
Besvaret af karimbenz9 på emne Sæsonen 12/13
Ronaldo skal ingen steder. Flere har allerede nævnt det, men hvor skal han hen hvis han virkelig vil væk (worst-case scenario)? Han kan ikke nå at skifte nogensteder, så nu sidder han fast. Med det prisskilt, han løber rundt på har vi allerede afgrænset klubberne til PSG, City og måske Chelsea, men som sagt det er for sent. Skal han strejke for at få gennemført et skifte, når Ballon D'Or er så tæt på? Det sker helt sikkert

Der er helt sikkert et (potentielt) seriøst problem, men så heller ikke mere end det. Et skifte eller en strejke er for mig helt udelukket af ovennævnte årsager, og det ved han godt selv, så det skal nok blive løst.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Spectator
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #182 af Spectator
Besvaret af Spectator på emne Sæsonen 12/13
Og nu maner jeg til besindighed igen.. Her er interviewet med Ronaldo umiddelbart efter kampen:

Oversat til engelsk, for os, hvor det spanske bare ikke fungerer :-)

Og på hans mimik (Uden at jeg er psykolog), synes jeg at jeg kan ane at det er en simpel bagatelsag.

Vi VED jo at Ronaldo er en ægte professionel fodboldspiller. Hans attitude på banen er altid at vinde for en hver pris. Jeg tor han er træt af sæsonstarten og den måde Real Madrid's publikum har behandlet Real på (Hvad fanden ligner det også de skide tilskuere at pifte af deres eget hold, 35 min. inde i kampen, som fører 1-0 på et pragtmål af Ronaldo??)

Ronaldo bliver. Han er tilfreds med holdet, det siger han også i interviewet. Jeg tror han er træt af tilskuerne med sæsonkort, som åbenlyst forlanger for meget. Og ved i hvad, det pisser også mig af at høre de der pifterier. Her kan jeg sku' bedre lide englænderne for at bakke op, i modgang og i medgang.

13 år 8 måneder siden #183 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
Spectator

Jeg giver dig ret i din psykologiske analyse;)

Men jeg er enig med publikum på Bernabeu i, at holdet ikke spillede godt nok i går. Det her er Real Madrid - der skal skrues op for tempoet.

Fuck hvor jeg hader landsholdssamlinger... Er der overhovedet nogle fodboldfans, som ville være sure hvis man droppede det lort?

13 år 8 måneder siden #184 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 12/13
Altså...

Efter at have set interviewet i ovenstående link virker problemet ikke så stor som diverse aviser gør det til. Det skal self. være så dramatisk som muligt for at sælge aviserne... Ved simpelthen ikke, hvad problemet skulle være. Tror næppe det kontrakten, da jeg ikke tror han er så grådig, som medierne gør ham til. Det kan og kan heller ikke være fansene for han jublede og var glad under Super Cupen. Kaka og Cavalho? Hvorfor vise hans skuffelse over klubbens behandling af dem nu? Det er mere Mau end klubben som sådan der er skyld i deres situation.

13 år 8 måneder siden #185 af anes
Besvaret af anes på emne Sæsonen 12/13
Kigger man i kommentarerne under videoen på Youtube, står der at hans Far døde d. 02-09-2005 måske ikke en dag man har lyst til at juble?

Bla.... Det er så ikke en det, siden det var en professionel grund og ikke en personlig grund.
Gruer for hvad han svarer, håber det er kontraktsnak.

EDIT: Mere grundig undersøgelse skal jeg nok foretage mig næste gang, diverse artikler siger han døde d. 05-09-2005 og at Ronaldo flere gange har ønsket og hjælpe ham ved at betale for hans behandling. De skulle have stået hinanden meget nær.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #186 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13
*Rettelse*
Den der højtidelighed ved Sporting Lissabons akademi er åbenbart først klokken 12.00.

13 år 8 måneder siden #187 af anes
Como nos ha confirmado nuestro compañero Nuno Luz, Cristiano no ha acudido al acto que estaba programado. Seguiremos informando si hay novedades al respecto.

Så bliver vi nød til at vente lidt længere på at få svaret.

• Spectator
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #188 af Spectator
Besvaret af Spectator på emne Sæsonen 12/13
Deltog han ikke??

Nå tjek videoen hvor han taler med RealmadridTV umiddelbart efter kampen her:

Han siger at sæsonen er lang og at holdet skal gøre det godt bla bla bla..

Han ryger ingen steder. Kun ud på bænken i næste kamp for at skabe splid i truppen. :-)

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #189 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
Var der ikke tvivl om, om Ronaldo sagde personlig eller professionelt? Jeg køber umiddelbart lidt den med faren...

13 år 8 måneder siden #190 af anes

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>

13 år 8 måneder siden #191 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13
Og på dansk;)?

ikke alle er fra spanien herinde

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #192 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13
@M_linding

Så vidt jeg husker gentager en journalist spørgsmålet om det er personligt eller professionelt, hvorefter han svarer professionelt.

@asp3200

Den hurtige oversættelse:
&quot;Han deltog ikke i eventet som aftalt.&quot;

Mystisk...

Han sidder sikkert i et fly på vej til Paris ;) Ham og Zlatan ville sgu være et kønt par :D

Mvh
Anders

Leveret af Kunena Forum