Sæsonen 12/13
- karimbenz9
- Gæst
-
"The whole affair is somewhat similar to the situation at Madrid with Jose Mourinho earlier this year. Questioned by fans and the media after a poor performance against Barcelona in January, news broke that the 49-year-old was set on leaving the club; he himself had filtered information to the press in a bid to gain superior support from above in the light of criticism from several quarters. Now, the same thing is happening with Cristiano and, as with Mourinho, it is he who has chosen to make his unhappiness a public matter when usually such issues are dealt with behind the scenes."
www.goal.com/en/news/1717/editorial/2012...ells-ringing-at-real
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Scenarie 1: Cristiano er træt af alt kritikken om hans person,og går i medierne og siger han trist i håb om en modreaktion fra fans som går ind og støtter ham 100% med jubel og glæde.
Scenarie 2: Han har ligesom mange andre synes Madrid manglede det sidste for at vinde CL, og professionel med de ambitioner han har er han ikke tilfreds med klubbens transfervindue hvor vi stadig ser svage ud i backup på pladser samtidig med der aldrig blev kigget efter en seriøs kandidat til startelleveren. Det er blevet generelt problem og holde topspillere glade hvis ikke en klub reagerer på markedet, hørte også et interview med en Arsenal spiller som skiftede pga. Det.
(Portugisisk)
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Passer overhovedet men tåler ikke at han melder sådan ud, så kan du sige det er ynkeligt men det synes jeg ikke. Han har i forvejen et "primadonna" rygte og så gør sådan en melding det ikke bedre.
Igen du har din holdning om ham og jeg har min. Skal være plads til alle og så kan dit ynkeligheds pjat gå hjem.
- Raúl 7
- Gæst
-
<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- NK7CR7
- Gæst
-
<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>
- NK7CR7
- Gæst
-
- karimbenz9
- Gæst
-
Der er plads til alle, men ikke en irriteret/trist Ronaldo selvom du ikke engang kender sandheden? Der er også plads til din holdning, men så er der ikke nogen, der gider høre på hvor fantastisk, du synes han er i sine gode perioder, hvis det viser sig, at han har en god grund til sine udtalelser (forstå mig ret, en god grund betyder ikke, at dette ikke kunne have været undgået af ham selv), for så er du bare dobbeltmoralsk.
Nej - det mest sandsynlige er, at Ronaldos utilfredshed går på en følelse af manglende opbakning:
1. Rigtig mange spillere har fået kontrakt-forlængelser og -forbedringer i løbet af sommeren.
2. Klubbens spanske spillere peger på Casillas som Balon D'or vinder.
3. Marcelo, Ronaldos gode ven, peger på Casillas som Balon D'or vinder.
4. Manglende opbakning fra klubben ifm. jagten på Balon D'or såvel som bedste europæiske spiller.
5. De argentinske holdkammerater Higuain og Di Maria har altid nægtet at tage stilling til Messi vs. Ronaldo debatten, hvilket han kan være skuffet over.
Alt i alt tegner der sig et billede af en forsmået mand som, måske med rette, føler sig lidt alene i Real Madrids omklædningsrum. Uanset hvad, er det skuffende at han går til pressen med sine frustrationer. En fodboldspillers lod i livet er sgu, at man må lade benene tale.
Jeg håber at der hurtigt bliver lagt låg på sagen... Nu gik det jo lige så godt!!!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Casillas
Arbeloa Pepe Ramos Marcelo
Alonso Khedira
Di Maria Modric Özil
Benzema
Di Maria Özil
Benzema Higuain
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Jeg har ikke sagt noget om han er fantastisk eller lign og gør det heller ikke senere. Vil da gerne indrømme jeg langt fra er ronaldo fan og har aldrig været det. Men jeg vil dog sige han er blevet bedre siden mourinho er kommet til. Han brokker sig stadig og det med armene, men filmeriet og det andet er minimalt hvilket gavner hans person.
Så medløber ronaldo fan bliver jeg aldrig. Jeg er Real Madrid fan og det er til klubben ikke de individuelle spillere og det er derfor jeg måske var lidt hård ved ham over den udmelding han kom med, hvordan den så kan opfattes af de forskellige medier. Min holdning er at det SKAL holdes indenfor omklædningsrummet og længere er den bare ikke!.
Men at folk bliver sure og kalder en for tåbe, ynkelig osv er latterligt og tyder nok på de er inkarnerede Ronaldo fans og evt følger ham hvor han nu spiller og det er fint nok, jeg følger bare holdet og tager mig ikke af den individuelle spiller.
Så må i tolke det som i vil, kommer nok en naturlig forklaring senere på ugen, bare et meget skidt tidspunkt det sker for Madrid som klub, da de i to uger skal "forsvare sig selv" på en måde.