Sæsonen 12/13

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #193 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Sæsonen 12/13
Hvor sandsynligt er det at han gerne vil forhandle en ny kontrakt? Ved nuværende kontraktudløb vil han være 30, og står derved i en ringere situation når der skal forhandles, end hvis det gøres nu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #194 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 12/13
Der står alle steder på nettet, at hans far døde for præcis 7 år siden i går, så enten er interviewet fejl fortolket, og ellers så ved jeg ikke helt hvad, men for mig er det tydeligt, at det må være det som påvirker ham lidt. Ikke en dag/dato man lige går hen og glemmer...

Cristiano krammede både Marcelo og Casillas efter at have vundet Super Coppa, så den holder ikke. Kontrakt snakken hopper jeg heller ikke på, og at han skulle være utilfreds med den måde klubben har behandlet Kaka, og tildels Carvalho - nu må i stoppe..

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• lars poulsen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #195 af lars poulsen
Besvaret af lars poulsen på emne Sæsonen 12/13
Jeg forholder mig kun til fakta og ikke på alle mulige rygter.
De spanske aviser skal jo have noget skrive om, og tror slet ikke at tingene er så store som man går og tror. Jeg er nu ganske sikker på at real forhandler kontrakt med ham, og hvad det som mecelo har sagt, må man selv stå ved.

13 år 8 måneder siden #196 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Sagen kan være stor eller lille, men faktum er at den allerede nu er blæst op, fordi Cristiano Ronaldo har dummet sig gevaldigt og luftet en eller anden form for utilfredshed.

Han har været med i så mange år, at han burde have vidst bedre og derfor er handlingen også fuldt forsætlig og det gør den blot endnu mere dum.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 8 måneder siden #197 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 12/13
Går Cristiano ud og siger i løbet af ugen, at han er ked af det for tiden pga. hans fars død, så har jeg intet at klandre ham for.

Spillerne skal ikke have mundkurv på, og skulle det dårlig humør være grundet i sorg efter hans far, så vil det også have en sympatisk effekt i medierne.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 8 måneder siden #198 af Siempre Madrid
Men hvorfor så alt dette hemmelighedskræmmeri?

Hvorfor ikke smide svesken på disken og ærligt fortælle, at man er lidt nede i kulkælderen over sin fars død. Det ville de fleste have forståelse for.

13 år 8 måneder siden #199 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 12/13
@199.

Fordi der er mere i det end det, men de ting Cristiano er utilfreds med bag kulisserne skal lige løses.. Om et par dage dementeres historien givetvis med henvisning til farens død. Det er i hvert fald et muligt taktisk spil.

Hvis Cristiano virkelig er så utilfreds, så har han nok været det i mere end et par dage, hvorfor timingen vil være meget mystisk. Hvorfor melde man vil væk 2 døgn efter transfervinduet lukkede? Det giver simpelthen ingen mening, når man er så perfektionistisk som Cristiano Ronaldo er kendt for.

Der var tilsyneladende heller ikke noget galt efter Super Cup-sejren, der fejrede han i hvert fald sin scoring.

Hvad det præcis er Cristiano er træt af, det er svært at sige, men det vil være meget mystisk timing, hvis det er et problem som har plaget portugiseren i længere tid. Men lad os nu se.

13 år 8 måneder siden #200 af Siempre Madrid

Jamen, lige præcis. Jeg tror heller ikke på forklaringen om faderens død. Men havde det været grunden, så havde han stået meget bedre ved at fortælle historien uden omsvøb.

13 år 8 måneder siden #201 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13
Lad os nu sige at ronaldine(bitch) er pige fornærmet og smutter til PSG for 800 mil. Hvem kunne i tænke på som erstatning?

Umiddelbart ser jeg kun Neymar eller Ribery som tæt på samme niveau.

13 år 8 måneder siden #202 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
202

Jeg nægter at nedgøre Cristiano Ronaldo ved at svare på dit spørgsmål..

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #203 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13
Vi kan vel alle være enige om, at Ronaldo ikke har opført sig top professionelt? Okay, det kan ske for selv den bedste. Han er måske også lidt følsom på årsdagen for faderens død, så hvis der sker ting i kulisserne har han måske svært ved at tackle det.

Det der overasker mig mest er dog Real Madrids mediestrategi. De mener åbenbart, at &quot;vi lader som ingenting og håber på det går over&quot; er måden at tackle en krise på optil en 2 ugers landsholdpause. Fordi vi ved jo alle, at der sker alt mulig spændende i disse tider, der fjerner fokus fra Ronaldo og Real Madrid :D Det er jo ikke så fandens svært at melde noget ud og komme alle rygterne i forkøbet. Det behøver jo ikke være andet end, &quot;Ronaldo står i en svær situation, men vi vil gøre alt for at løse problemet. Ronaldo er en vigtig spiller og vi tager selvfølgelig hånd om vores spillere osv..&quot;.

Alt det hemmelighedskræmmeri skader mere end det gavner. Tag dog tingene i forkøbet og være åben og ærlig omkring det.

Mvh
Anders

13 år 8 måneder siden #204 af Siempre Madrid
202

Så rykker vi Jesé op og så er der ingen, der opdager det. Hvis du ikke er tilfreds med det, så læs indlæg 201 ;-)

Leveret af Kunena Forum