Sæsonen 12/13

13 år 8 måneder siden #217 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
Storken

Jeg må lige tilføje, at jeg elsker Ronaldo fordi at han ER Real Madrid-mand.

Han kommer fra en Real Madrid-familie, og havde lovet sin mor at skifte til Real Madrid, flere år før skiftet fandt sted.

Som Siempre også er inde på, så anser jeg Ronaldo for at være en spiller, som er født til at spille i Real Madrid - også selvom han først kom til klubben som 24-årig. Han har bare at spille i Real Madrid de næste 10 år:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Alma Merengue
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #218 af Alma Merengue
Besvaret af Alma Merengue på emne Sæsonen 12/13
Jeg tror at problemet enten ligger i vores behandling af enkelte spillere (Kaka, delvist Coentrao), eller manglende støtte i medierne (husk på at Ronaldo jo får verbale tæsk af medierne nærmest ugentligt).

Det har selvfølgelig intet at gøre med problemer med spillerne, eller kontraktsituationen. Det har intet på sig, og skyldes udelukkende at medier og fans vil spille på stereotypen om Ronaldo: Arrogant, misundelig, pengegrisk, egoist, og så videre.

Men løsningen på hele dilemmaet er dog enkelt; Klubben bør tage fat i Ronaldo. Sige undskyld hvis man har gjort noget forkert, og Ronaldo bør selvfølgelig gøre det samme for sin udtalelse, og for ikke at holde det internt. Lige netop internt er måden hvorpå det skal løses.

Og nej, selvfølgelig forlader Ronaldo ikke Real Madrid.

@asp3200

Hold nu bare mund, ik? Tåbe.

13 år 8 måneder siden #219 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13

Alma, lad nu være med det snak der. Du har din holdning om situationen og jeg har min. Længere er den ikke.

Hvis man får de penge om ugen, så holder man sin kæft som Siempre også siger.

• Alma Merengue
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #220 af Alma Merengue
Jeg sagde hold mund.

13 år 8 måneder siden #221 af asp3200
Vi bliver nok klogere de næste par dage. Håber han kommer med en god udmelding om årsagen.

Snak ordentligt alma. Skal være plads til alle.

13 år 8 måneder siden #222 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 12/13
Gider ikke at læse, hvad medierne skriver, da det bare siger noget, som kunne være grunden.
Alt det de siger nu, hvorfor fortalte de det ikke før Ronaldo udtalte, at han ikke var tilfreds?
Jeg tror ikke det har noget med Kaka at gøre. Det eneste jeg tror, det er at han ikke føler sig værdsat, af hold kammerater, og fans. Kan ikke komme i tanke på andet. men vi må vente på, at Mou/Real/Cristiano fortæller hvad der er galt.
´Lige siden sæson start har han opført sig underligt synes jeg, både mod Valencia, Getafe, og begge Barca kampene, jeg tror ikke det er noget som skete for et par dage siden.

Men nej, Ronaldo forlader os ikke, det er der 0% chance for. han har kontrakt til 2015, og er juridisk bundet. Hvis en klub vil købe ham, må de da '' bare '' udløse han frikøbsklausul..

Jeg tror ikke det er noget, som ikke bliver løst. Hvis han ville væk fra Madrid, så havde han udtalt det Efter EM, hvor vinduet stadig var åbent, og ikke lige efter det lukkede. sådan som jeg ser det, sætter han bare et pres på Real, for at få løst problemet.

• Alma Merengue
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #223 af Alma Merengue
Jeg skal snakke ordentligt, mens du kalder vores bedste spiller en bitch?

Du er en joke, intet andet.

Hvis han ikke føler sig værdsat, hvorfor så først gøre det til et problem nu? Jeg tror mere og mere at det har noget at gøre med en enkel episode (og altså ikke noget som har været et problem i længere tid, da det simpelthen ikke giver mening. Han jublede jo mod Barca, så det er en periode på omkring 3 dage. Hermed udelukkes størstedelen, hvis ikke alle de grunde som medierne spytter ud iøjeblikket).

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #224 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 12/13
Så meget jublede han heller ikke... Men der er også verden til forskel når man score mod Barca, i en finale, og Granada i ligaen. Jeg synes bare ikke han har virket glad, lige fra dag i den nye sæson.

13 år 8 måneder siden #225 af asp3200
Indrømmer det fløj ud af munden med min kommentar i toppen. Men hvis hver en spiller følte sig lidt ramt og gik ud og i min optik &quot;bitcher&quot; eller piver så ville der jo ikke være andet end den slags historier overalt fra prof fodbold spillere.

Ja han er god og nok den bedste p.t i verden, men han skal da ikke tro at han er vigtigere end holdet og sådanne ting skal holdes i omklædningsrummet og ikke ud til pressen som det er sket.

Så drop det med tåbe,joke og kom med noget sagligt.

• Alma Merengue
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #226 af Alma Merengue

I hans interview i Monaco roste han klubben til skyerne, kaldte os verdens bedste, osv. Slet ikke den Cristiano vi så igår. Jeg gentager, der er sket noget på en mindre periode, maks et par dage. Han er jo ikke stået op en søndag morgen og tænkt &quot;hov, jeg er squ ikke værdsat&quot;.

• karimbenz9
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #227 af karimbenz9
Besvaret af karimbenz9 på emne Sæsonen 12/13
asp3200

Hvis vi lige nu for sjov antager, at det er pga. manglen af støtten, så er det lige det din reaktion, der bekræfter måden hvorpå Ronaldo behandles af mange (læs: hverken alle eller de fleste) Real-fans. Mange andre har reageret som dig på diverse sociale medier. Hver eneste kommentar slutter med &quot;Ingen over klubben&quot;, så det nu bare er en kliché. Du udtaler dig som om du kender sandheden: Ronaldo føler sig hævet over alt og alle, og der ikke er andre i denne sag som er indblandet og kan være kilden til problemet.

For et par dage siden jublede du. Lige nu sviner du ham til, og om 2 uger igen jubler du. Han tjener nu så mange penge, at han på ingen måde må fejle. Har du glemt, at han er et menneske som alle os andre? Ynkeligt.. bare ynkeligt.

• RMD96
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #228 af RMD96
Besvaret af RMD96 på emne Sæsonen 12/13
Og så skal man også lægge mærke til at hans jubel imod Barca minder om den efter han scorede i Ligaen.
----
Jubelscenen i supercuppen:

Ronaldo pløkker bolden i mål, vender sig om, og peger på sig selv mens han siger noget på spansk. Alt imens dette sker, kommer Di Maria løbende imod ham og giver ham en krammer. Ronaldo peger derefter igen på sig selv, og igen siger noget på spansk. Ramos er nået frem til Ronaldo, og han giver ham også en krammer.

Di Maria trækker sig væk fra Ronaldo og Ramos går også sin vej. Pepe og Marcelo kommer derefter stormende imod ham og de krammer alle tre (Ja, der bliver virkelig krammet igennem). Pepe ligner en der hvisker i øret på Ronaldo, og Marcelo løfter hovedet, kigger op mod himlen, og brøler som en løve med storslået garn på hovedet.

Kameraet klipper over til Pique som ligner en skuffet mand, eftersom han &quot;kendte alle Ronaldo's trick&quot; men alligevel ikke formåede at stoppe Ronaldo.

Vi får vist et klip af to Real fans i ren eufori, og den ene kysser Real's Logo, imens den anden flexer musklerne for damerne.

Vi vender derefter tilbage til Ronaldo og Pepe. Pepe siger et eller andet på spansk eller portugisisk til Ronaldo. Pepe går sin vej, og Ronaldo krammer Higuain.

Ja, jeg synes ikke at der er noget galt med hans jubel imod Barca. Jeg er enig med Alma, det kan være noget der er sket inden for de seneste par dage.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Leveret af Kunena Forum