Sæsonen 12/13
Hvis historien om at han blev presset til at spille er sand, så bliver det vel også et professionelt anliggende. Hvis han er ked af, at han ikke kunne få fri fra klubben, så er det jo et klubrelateret problem og derfor professionelt anliggende.
I så fald, så synes jeg det er skidt håndtering fra klubbens side og trods alt ufatteligt stærkt af Ronaldo at gå ud og score 2 mål.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Alma Merengue
- Gæst
-
Hvorfor læser du hans udtalelse på en hjemmeside, når du selv kan se ham sige det på youtube?
Sådan ville jeg ikke udtrykke det, men det kan jo godt være at Ronaldo vil. Det skal jeg ikke kunne sige noget om.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Men det kan da ganske enkelt ikke passe, at man skal have fri på 7 årsdagen for sin fars død.
Jeg forstår udmærket det smertelige i tabet, men jeg forestiller mig ikke mange arbejdspladser, hvor man ukritisk har fri på årsdagen for et familiemedlems dødsfald.
Den historie tror jeg ganske enkelt ikke på.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Storken
- Gæst
-
Florentino Perez' sidste ord som præsident er trods alt en del af Real Madrid kulturkanon, og måske ikke helt irrelevant i forhold til den situation Real Madrid står i lige nu, hvis rygterne viser sig at være sande. Hvis man ikke lærer af historien er man bundet til at gentage den...
Florentinos berømte ord i sin fulde længde:
"Vi har skabt et fantastisk hold, men nogle af spillerne er kommet i indbyrdes konflikt. Jeg ønsker at fange deres opmærksomhed med min tilbagetrædelse, så de kan forstå, at det er Real Madrid det handler om. Jeg fortryder ikke at have bragt de bedste spillere i verden til denne klub, men måske var jeg ikke i stand til at forklare dem vigtigheden af deres ansvar, måske har jeg opdraget dem dårligt. Måske er min afgang nødvendig for at løse situationen. Min beslutning er taget for at hjælpe Real Madrid. Det er nøje overvejet og jeg mener, at det er den ansvarlige ting at gøre"
Det var nogle kloge ord fra en klog mand. Forhåbentlig lyttede nogle af spillerne dengang.
Mvh
Anders
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Mere end at spillerne har lært noget fra dengang (kun Casillas og Ramos er tilbage!), håber jeg at Florentino Pérez lærte noget.
Perez vol. 2 er en langt bedre præsident end den første udgave..
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Fuldstændig enig.
... og det mest påfaldende er timingen for Cristianos udmelding. Det er lige før spillerne skal afsted med deres respektive landshold, hvorfor han lader den hænge, så folk kan spekulere over det. Han var udmærket godt klar over hvad han gjorde og hvordan omverdenen reagerer. Han valgte det perfekte tidspunkt til at ytre sin utilfredshed og det er han fuldt ud klar over. Han har fået den opmærksomhed han ville have.
Der florerer desuden billeder af en grædende Ronaldo efter sin udskiftning.
- RMD96
- Gæst
-
Hvis det er så er han sku en underlig fisk.