Sæsonen 12/13
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Personligt frygter jeg ikke for Cristiano Ronaldo's humør og spil på banen. Faktisk frygter jeg mest at Mourinho starter med Benzema på banen, fordi han har bare ikke været i samme humør som Higuain i denne sæson. Hvis jeg havde været Mourinho, havde jeg ladet Higuain starte og lade Benzema bevise sit værd i en mindre kamp først, fordi sæsonen er lang og kampen mod Sevilla skal vindes, hvis man skal have en chance for at genvinde ligaen.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Zidane91
- Gæst
-
Real Madrid (4-2-3-1): Casillas; Arbeloa, Pepe, Ramos, Marcelo; Khedira, Xabi Alonso; Cristiano Ronaldo, Ozil, Di Maria; Higuain
- Callejon21
- Gæst
-
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hold op det er god underholdning men hvad f.. sker der for Higuain og Di Maria? Det er simpelthen så ustabilt spil, Real Madrid har vist i denne sæson. På denne måde vinder man ikke ligaen.
Jeg tror på et comeback i anden halvleg. Benzema og Ronaldo og et samlet 1-2 resultat.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Indskiftningerne skulle være således:
Benzema -> khedira
Modric -> di maria
Kaka -> arbeloa
jeg er ikke international træner med flere trofæer, men jeg kan se når der er ting der ikke fungere. Jeg frygter virkelig for kampen mod City.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Og Mourinhos taktiske ageren vil jeg slet ikke komme ind på....
- Brylle
- Gæst
-
- Alma Merengue
- Gæst
-
Latterlig præstation, men der er 35 kampe at spille endnu. To af dem er mod FC Barcelona. Ligaen er ikke tabt, på nogen måde overhovedet. Mener man det, så kan man ligeså godt begynde at se petanque, for så er fodbold nok lige sporten for jer.
Nu skal alt fokus dog rettes mod City.
Jeg vil dog bare lige slutte af med at sige, at, selvom jeg ikke mener at Higuain/Benzema er skyld i vores dårlige stime, så har jeg længe støttet et køb af en ny verdensklasse angriber, og det gør jeg bestemt også nu. Hold da fast, hvor kan de to bare være uduelige sommetider.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- michaelk94
- Gæst
-
Spillet kommer aldrig til at flyde, og Mourinho viser endnu engang, at han er en langt bedre manager, når han skal reagere frem for at agere. Her har han klare mangler rent taktisk, og det koster os endnu en gang i dag. Hvad fanden laver Arbeloa stadig på det hold? Mou viser jo meget godt sin tillid ved at sætte Khedira derned i stedet! Hvad laver Khedira overhovedet på banen? Hvorfor har Mou ikke nosser nok til at spille en midtbane med Ozil, Modric og Alonso. Man kan jo lynhurtigt se, hvordan Modric får styr på vores spil mellem midtbanen og angrebet. Her ville det så være perfekt for Ozil, men dette har Mou endnu ikke turde. I stedet sætter han Benz og Higuain ind sammen, men det hjælper jo hverken på presspillet eller til at dirke Sevilla-forsvaret op.
Vi må stoppe med at prøve at efterligne Barca med de talenter. Hvis de er gode nok, som de er i Barca, så kan de også spille på vores hold, men vi må snart indse, at Callejon og Arbeloa aldrig havde været et emne til vores hold, hvis de ikke var gamle Madrid-spillere. Som Morten Bruun også siger, så er Callejon jo bare typen, der lige gør lidt ekstra, når det allerede køre for holdet. Ja, så afgjorde han en kamp mod Mallorca sidste år, men han tilfører jo intet?
Jaja, jeg siger sikkert en masse dumme ting nu, men faktum er, at denne sæsonstart har været en katastrofe. Jeg tror på Mou kan få vendt det, for han er en fantastisk manager, men han må altså snart indse de tonsvis af fejl han allerede har lavet indtil videre. Arbeloa skal desuden fucke af, så hellere sæt Essien på den back, for Arbeloa er jo elendig. Callejon skal man heller ikke satse med. Så tag dog langt hellere Kaka, som da i hvert fald har noget x-factor. Callejon er derimod bare en middelmådig spansk spiller.
Jeg er meget skuffet. At vi taber, er en ting. Det kan ske for selv den bedste, men det er måden det sker på. Det er måden, som vi har spillet på i en måned, og hvor sort det egentlig ser ud lige nu. Vores hold er på ingen måde i form, og hvordan er vores system overhovedet? Vi har en utilfreds Ronaldo, som samtidig spiller af lort, og vores eneste rival i ligakampen, Barca, er i fantastisk form. Ydermere er deres største stjerne i langt bedre form, og begynder vidst også snart at gøre sig fortjent til en balon d'or. Vores Ronaldo er da i hvert fald godt i gang med at smide sine små forhåbninger væk. Jeg synes dog man så masser af vilje fra Ronaldo i dag, selvom han spillede som en pose nødder.