Sæsonen 12/13
- Huss
- Gæst
-
Starter Özil på bænken, skal Modric selvfølgelig spille og omvendt, hvis de begge 2 er skadet, kan Kaka komme i betragtning.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Og så til dagens forside på Madridista:
www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=17713
Sjovt nok lige præcis hvad jeg selv skrev af analyse tidligere ;)
Jeg er derfor helt enig med artiklen.
Måske kunne man tilføje at Mourinho ikke har haft held med sine indgreb. Når det går godt, så er det genialt. Når det ikke går godt, kan man ikke feje det væk som uheld.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Det er der sikkert nok noget om. Det er ikke første gang Mourinho er ude offentligt og stikke til spillerne. Det har Casillas selv offentligt udtalt sig om tidligere. Jeg synes ikke man skal lægge så meget i det. Mourinho udtaler sig som han gør, fordi han søger en reaktion fra sine spillere. Gerne en trodsreaktion. Det er en del af hans mandskabspleje og vi har set det utallige gange.
(!!!!)
Defensivt er han god, heller ikke mere.
Men som vi så i lørdags, Han er så ringe offensivt at sevilla ikke gad at dække ham op, når han var med oppe i vores angreb.
- Storken
- Gæst
-
Verdens bedste defensive højreback er Philipp Lahm, men tvivler på han kan købes fri af Bayern. Han er heller ikke uden evner offensivt.
Javier Zanetti ville nok være populær ved Mourinho, men hans tid er løbet fra ham.
Branislav Ivanović er nok det bedste bud. Lidt for fysisk til La Liga måske. Han ville dog kunne score en del hovedstødsmål på dødbolde i La Liga :D
- Callejon21
- Gæst
-
Dét er derfor, at Manchester City - eller noget andet hold - aldrig kommer op på siden af verdens mægtigste fodboldklub.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Under dagens kamp mod Man. City efter at de havde scoret til 2-1 med få minutter tilbage, bemærkede jeg at nogle af tilskure allerede forlod stadion. - Gi' Gud vide hvad mon de satans medløberfans vil tænke når de opdager at vi totalt vendte kampen på røven.
Gi' Real Madrid ville identificere svinene og tage sæson-kortet fra dem. - magen til sådanne svin hader jeg. Tænkt at komme til vores Iglesia og sådan ikke tilbede holdet!? - kættersk vantro og beskidte svin.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Mere har jeg ikke at sige i aften.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Los Pitufo
- Gæst
-
Ro på.
1. Real spillerne er IKKE guder,ham er der kun een af,han er omtalt i Bibelen.
2. De skal ikke tilbedes da de ikke er guder.
3. Dem der gik er ikke svin,de var bare skuffede,og troede ikke på det.