Sæsonen 12/13

• Huss
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #457 af Huss
Besvaret af Huss på emne Sæsonen 12/13
Der er mange der har våde drømme inkl mig om at Kaka en dag vil slå til i Real Madrid, men det vil aldrig nogensinde komme til at ske. Han har været i klubben 3 år og han er simpelthen for svingende i sine præsentationer, ja han har været skadet, men det er ikke en undskyldning for at han har været et dyrt flop i Real Madrid.

Starter Özil på bænken, skal Modric selvfølgelig spille og omvendt, hvis de begge 2 er skadet, kan Kaka komme i betragtning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #458 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13
Storken jeg er helt enig i alt hvad du skriver angående Arbeloa og Mourinho mod kompakt forsvar.

Og så til dagens forside på Madridista:
www.madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=17713

Sjovt nok lige præcis hvad jeg selv skrev af analyse tidligere ;)
Jeg er derfor helt enig med artiklen.

Måske kunne man tilføje at Mourinho ikke har haft held med sine indgreb. Når det går godt, så er det genialt. Når det ikke går godt, kan man ikke feje det væk som uheld.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

13 år 8 måneder siden #459 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 12/13
#444: Morientes2012

Det er der sikkert nok noget om. Det er ikke første gang Mourinho er ude offentligt og stikke til spillerne. Det har Casillas selv offentligt udtalt sig om tidligere. Jeg synes ikke man skal lægge så meget i det. Mourinho udtaler sig som han gør, fordi han søger en reaktion fra sine spillere. Gerne en trodsreaktion. Det er en del af hans mandskabspleje og vi har set det utallige gange.

13 år 8 måneder siden #460 af El_Juan
Historien er allerede skrevet. Real Madrids møde med Manchester City ender uafgjort og Mourinho forlader Real Madrid den 20. september: www.marca.com/2012/09/17/en/football/rea...drid/1347862189.html

(!!!!)

13 år 8 måneder siden #461 af Macon
Besvaret af Macon på emne Sæsonen 12/13
Er ikke Arbeloa fan, derfor er jeg altid efter ham, fordi jeg mener at med en back der både kan defensivt og offensivt, for vi mange flere våben, i vores offensiv.

Defensivt er han god, heller ikke mere.

Men som vi så i lørdags, Han er så ringe offensivt at sevilla ikke gad at dække ham op, når han var med oppe i vores angreb.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #462 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13
@Rogoshin

Verdens bedste defensive højreback er Philipp Lahm, men tvivler på han kan købes fri af Bayern. Han er heller ikke uden evner offensivt.

Javier Zanetti ville nok være populær ved Mourinho, men hans tid er løbet fra ham.

Branislav Ivanović er nok det bedste bud. Lidt for fysisk til La Liga måske. Han ville dog kunne score en del hovedstødsmål på dødbolde i La Liga :D

• Callejon21
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #463 af Callejon21
Besvaret af Callejon21 på emne Sæsonen 12/13
Arbeloa er ingenlunde vores bedste spiller, men jeg synes han får uretfærdigt meget kritik i krisetider. De seneste par kampe har kollektivet ikke fungeret og spillet har bare været helt igennem elendigt, hvilket jeg ikke synes Arbeloa kan tage skylden for. Snakken går lynhurtigt på nye indkøb, snart skal Higuain eller Benzema sælges til fordel for Falcao. Ingen nyindkøb gør en forskel, når det grundlæggende er hele holdet og kollektivet den er gal med efter min mening. Klart, at vi på et tidspunkt skal se os om efter en anden højreback, men løsningen på vores krise er på ingen måde at hente Lahm!

13 år 8 måneder siden #464 af El_Juan
Det her bliver en meget mærkværdig og speciel sæson, men vigtigst af alt, så blev sæsonen skudt i gang med det comeback! Jeg håber dette er "vendepunktet", men der skal komme en reaktion i weekenden. Det går ikke, at man kun præsterer i de store kampe og ikke kan sætte sig op til kampene, så snart man møder de mindre hold i ligaen.

Dét er derfor, at Manchester City - eller noget andet hold - aldrig kommer op på siden af verdens mægtigste fodboldklub.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #465 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæsonen 12/13
Jeg har lidt blandede følelser for denne sæson, specielt det faktum at vi er 8 point bag La Ligas næstbedste hold nogensinde. - Hvis vi formår at indhente dem, så vil det være aldeles fantastisk, men lad os nu vente og se sæsonen ad.

Under dagens kamp mod Man. City efter at de havde scoret til 2-1 med få minutter tilbage, bemærkede jeg at nogle af tilskure allerede forlod stadion. - Gi' Gud vide hvad mon de satans medløberfans vil tænke når de opdager at vi totalt vendte kampen på røven.

Gi' Real Madrid ville identificere svinene og tage sæson-kortet fra dem. - magen til sådanne svin hader jeg. Tænkt at komme til vores Iglesia og sådan ikke tilbede holdet!? - kættersk vantro og beskidte svin.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

13 år 8 måneder siden #466 af El_Juan
Jeg skal i hvert fald ud og sætte et par spareskillinger på Real Madrid som mester og Champions League-vinder! ;-)

13 år 8 måneder siden #467 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Mere har jeg ikke at sige i aften.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

• Los Pitufo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #468 af Los Pitufo
Besvaret af Los Pitufo på emne Sæsonen 12/13
# 469:

Ro på.

1. Real spillerne er IKKE guder,ham er der kun een af,han er omtalt i Bibelen.
2. De skal ikke tilbedes da de ikke er guder.
3. Dem der gik er ikke svin,de var bare skuffede,og troede ikke på det.

Leveret af Kunena Forum