Sæsonen 12/13
- karimbenz9
- Gæst
-
Men det kræver selvfølgelig også, at vi vinder vores egne kampe. Håber på at se flere ændringer i startopstillingen næste gang. At Mourinho gerne vil have sine stamspillere i gang koster for meget, og det har vi ikke råd til. Præsterer man ikke, så det bare ud på bænken næste gang, for folk står i kø derude for at bevise deres værd.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der er bare lige ét "problem". Modric vil gerne og har det med at trække ned i banen, hvor Özil holder sin position længere fremme i hullet mellem kæderne. Han, Modric, vil gerne ned, varme bolden og spille den op nedefra. Når han spiller i stedet for Özil på den fremskudte position på midtbanen, skal han derfor lige vænne sig til den rolle, hvor han skal spille længere fremme og ikke trække for meget ned. Ellers kommer han og Xabi Alonso ligeledes til at løbe oveni hinanden.
#434: karimbenz9
Mig bekendt slog vi FC Barcelona i Super Cuppen, så dem frygter jeg ikke! El Clásico er en kamp for sig og spillerne skal nok kunne sætte sig op til det opgør. Det så vil allerede i returkampen i Super Cuppen.
Se nu at få købt en klasse back til hans plads eller ryk ramos derud igen, han findes måske i sevilla?, for der er godt nok belastende at se på Arbeloa kamp efter kamp, vi kunne godt bruge en klasse wing, maria svinger alt for meget, Callejon er ikke en der kan gå ind og forstærke os når han bliver skiftet ind.
Og at spille med to så ustabile midterforsvarer går bare ikke, Pepe ligner jo en mand der kan slå ihjel hvergang han går ind i en tackling.
Falcao istedet for benz/hig ville jeg til her en tid vælge, hig han brænder bare alt alt for meget, kan ikke være rigtig at man skal bruge 3-4 kæmpe muligheder for at score 1 gang, Benz er bare helt væk iøjeblikket, måske seltilliden har fået et knæk efter hig er førstevalg?
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Netop Pepe og Ramos var måske de to suverænt bedste i går. Pepe slår man sig på, men i går var han ikke ude på at myrde og Ramos har efterhånden vist, at han hører til centralt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det er godt nok svært at være Arbeloa. Nuvel, han viste ikke noget fremad banen i Sevilla, men han lukkede totalt af defensivt, stoppede på et tidspunkt en situation, hvor Navas ellers var alene igennem og var i samtlige 90 minutter bundsolid.
Tværtimod blev venstresiden kørt over, i en grad, som sjældent er set lignende. I de senest 10-15 år er en Real Madrid-venstreside vel ikke blevet kørt over i lignende grad, end ikke under Raúl Bravo eller Gabriel Heinze.
Så er det sq lidt ynkeligt at kritisere højresiden og det centrale forsvar.
Jeg tror nogle gange, at visse folk har en bizar forventning om, at Arbeloa - midt i en kamp - forvandler sig til en grøn og Ronaldo-lignende tegneseriefigur kaldet Superloa, som er i stand til at gøre det Messi og Ronaldo gør, bare otte gange bedre og med udgangspunkt som højre back.
... og da visse så en snært af den grønne farve mod Sevilla, så steg forventningerne yderligere!
Godt indlæg. Jeg synes også fokus er meget på Arbeloa som selvf. ikke er verdens bedste offensive back, men synes da han kæmper godt defensivt. Vores venstreside er derimod åbent hus pt. synes jeg. Frygter godt nok CL kampe hvis ikke der bliver bedre lukket af.
Grunden til Marcelo ofte ser lidt skidt ud, det er fordi han er så offensiv som han er, hvor Arbeloa altid spiller med håndbremsen trukket, og næsten aldrig bliver fanget som Marcelo gør det. Nu er der immervæk også stor forskel på Sevilla's højreside og venstreside. Marcelo var ofte alene imod en af de bedste højresider i Spanien, hvor de måske samtidig har en af de mindre bedre venstresider i Spanien.
Arbeloa bliver ofte gjort til syndebuk, fordi hans defensive kvaliteter bare ikke dækker hans enorme mangler frem ad banen.
En ny højreback er bare et must i fremtiden. Han bidrager simpelthen for lidt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Jeg er enig i at man sagtens kan finde en bedre back end Arbeloa.
Det er bare hamrende komisk at han skal være syndebuk hver evig eneste gang. I lørdags var problemet ikke Arbeloa, hvorfor skal han så være syndebuk?
Kritik skal være berettiget. Kritik af Arbeloa efter i lørdags er ikke berettiget.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Så meget desto mere komisk er det, at man sætter automat-piloten på og kritiserer Arbeloa efter den kamp, for han kunne trods alt være sin indsats bekendt.
Og så vil jeg gerne slå et slag for, at man ikke per definition har verdens bedste hold, fordi man henter de 11 bedste spillere til hver position. Derfor er jeg også kun tilhænger af, at man henter et alternativ til Arbeloa og ikke en decideret erstatning.
Hvad enten vi vil det eller ej, så er Arbeloa altså urørlig på tidens bedste landshold og det samme har han været under Mourinho, så gør ham ikke dårligere end han er.
Og så er han en af de spillere, som ikke pjevser i pressen, men derimod møder op hver eneste dag for at gøre det bedste for Real Madrid. Alene af den grund burde han have mange flere tilhængere.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Morientes2012
- Gæst
-
Hvad siger I? Det er ekstrabladet ja, men de er bestemt ikke de eneste, der har bragt historien.
Håber Mourinho er kold, finder årsagen og smider prinsesserne på bænken, vi mangler jo ikke ligefrem kvalitet på bænken.