Om vores rivaler VII

13 år 2 måneder siden #1225 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII

Raul7-2880 skrev:

Anti-MourinSO skrev: ... I sine 3 år huskes han bedst for at sætte en legende på bænken....

Hvornår er det blevet ulovligt at sætte fodboldspillere (legender) på bænken grundet deres formdyk?

Havde han vundet The Treble eller The Double, så var det dét han var blevet husket for, men mangel på titler, gør at han på ingen måde vil blive husket for det sportslige, men hans mange magtkampe. Om Mourinho har ret eller ej, er jo op til enkelte, men det vil dog være det han vil blive husket på.
Det er heller ikke ulovligt på nogen måde, og heldigvis for det, men Mourinho's meget kontroversielle måde og gøre tingene på, er en anden ting han vil blive husket for.

Men hvis du spørger nogle, så vil han sikkert også blive husket for vores 3 semifinale nederlag, og vores rekordhøje mål høst sidste sæson. Men det er langtfra det han vil blive husket for om 10 år.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
  • Anti-MourinSO
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1226 af Anti-MourinSO
Besvaret af Anti-MourinSO på emne Om vores rivaler VII

Raul7-2880 skrev:

Anti-MourinSO skrev: ... I sine 3 år huskes han bedst for at sætte en legende på bænken....

Hvornår er det blevet ulovligt at sætte fodboldspillere (legender) på bænken grundet deres formdyk?

Skriver heller ikke det er ulovligt, men mourinho satte jo ikke Casillas af pga formdyk, men pga personlige årsager... det er en offentlig hemmelighed ikke???
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1227 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII

rezamadridista skrev: Det var altså ikke meningen at irritere dig på nogen måde. Du behøver ikke at tage det personligt. Jeg kom bare i tanke om dig, da jeg læste nyheden og så gif'en. Havde jeg vidst at du ville blive irriteret havde jeg ikke sendt den ind.

Jeg undskylder, og du siger bare til hvis jeg skal slette.

Vil dog gerne sige at jeg havde grint, hvis du havde sendt sådan noget til mig. :)

Så du læste nyheden og lige på siden efter var der gif'en. Så kan jeg godt se det (ironi). Stå nu bare fast ved det var helt bevist. Må hellere stoppe med mit cavani makværk så.

Hvad hvis nu cavani ender i madrid. Tør slet ikke tænke på konsekvenserne.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1228 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om vores rivaler VII

Anti-MourinSO skrev:

Raul7-2880 skrev:

Skriver heller ikke det er ulovligt, men mourinho satte jo ikke Casillas af pga formdyk, men pga personlige årsager... det er en offentlig hemmelighed ikke???

Tja, vil nok mene at det var en kombination af personlige årsager og formdyk som udløste Casillas's bænkning. Er sikker på at Casillas havde fået chancen igen hvis Diego Lopez ikke have præsteret som han gjorde.
Casillas fik jo også chancen da Adan lavede nogle drops...
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1229 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

Raul7-2880 skrev:

Anti-MourinSO skrev:

Raul7-2880 skrev:

Tja, vil nok mene at det var en kombination af personlige årsager og formdyk som udløste Casillas's bænkning. Er sikker på at Casillas havde fået chancen igen hvis Diego Lopez ikke have præsteret som han gjorde.

Casillas fik chancen da Adan fik et rødt kort og karantæne og beslutningen blev taget ud af Mourinhos hænder. Herefter holdt han buret rent 4 kampe i streg indtil han blev skadet, hvilket alt andet lige er ligeså mange 'clean sheets' som Lopez har holdt i 25 kampe. Jeg synes klart at Casillas havde et formdyk i starten af sæsonen, men jeg synes så heller ikke det var så slemt som det er blevet gjort til. Lopez synes jeg har været glimrende i CL, men han har altså ikke været nær så overbevisende i ligaen, ligesom han altså heller ikke havde en stor kamp i CdR-finalen.

Lopez var ude efter en mindre operation i den sidste kamp mod Osasuna, men Casillas var ikke i truppen. Hvis man skal tro Mou, så havde han (plus Ronaldo og Pepe) meldt sig skadet uden lægeerklæring, hvis man skal tro Casillas så var han klar til at spille. Jeg ved godt hvilken version jeg tror på, men det er hvad det er. Men jeg ser ikke nogen grund til at tro, at Casillas ikke fuldt fortjent er tilbage i målet næste sæson. Eller at Mous magtkampe ikke vil blive husket meget længere end hans fodbold.

Edit. Pepes tur til tribunen i CdR-finalen burde vel også lukke diskussionen om hvorvidt Mou er villig til at sætte sine personlige følelser over holdets bedste.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Vildfaren, Jaken
Emnet er blevet låst.
  • Anti-MourinSO
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1230 af Anti-MourinSO
Besvaret af Anti-MourinSO på emne Om vores rivaler VII

MMM skrev:

Raul7-2880 skrev:

Anti-MourinSO skrev:

Raul7-2880 skrev:

Casillas fik chancen da Adan fik et rødt kort og karantæne og beslutningen blev taget ud af Mourinhos hænder. Herefter holdt han buret rent 4 kampe i streg indtil han blev skadet, hvilket alt andet lige er ligeså mange 'clean sheets' som Lopez har holdt i 25 kampe. Jeg synes klart at Casillas havde et formdyk i starten af sæsonen, men jeg synes så heller ikke det var så slemt som det er blevet gjort til. Lopez synes jeg har været glimrende i CL, men han har altså ikke været nær så overbevisende i ligaen, ligesom han altså heller ikke havde en stor kamp i CdR-finalen.

Lopez var ude efter en mindre operation i den sidste kamp mod Osasuna, men Casillas var ikke i truppen. Hvis man skal tro Mou, så havde han (plus Ronaldo og Pepe) meldt sig skadet uden lægeerklæring, hvis man skal tro Casillas så var han klar til at spille. Jeg ved godt hvilken version jeg tror på, men det er hvad det er. Men jeg ser ikke nogen grund til at tro, at Casillas ikke fuldt fortjent er tilbage i målet næste sæson. Eller at Mous magtkampe vil blive husket meget længere end hans fodbold.

Edit. Pepes tur til tribunen i CdR-finalen burde vel også lukke diskussionen om hvorvidt Mou er villig til at sætte sine personlige følelser over holdets bedste.

Er der nogen der synes at mourinhos stil har haft positiv effekt på klubben??
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1231 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev:

rezamadridista skrev: Det var altså ikke meningen at irritere dig på nogen måde. Du behøver ikke at tage det personligt. Jeg kom bare i tanke om dig, da jeg læste nyheden og så gif'en. Havde jeg vidst at du ville blive irriteret havde jeg ikke sendt den ind.

Jeg undskylder, og du siger bare til hvis jeg skal slette.

Vil dog gerne sige at jeg havde grint, hvis du havde sendt sådan noget til mig. :)

Så du læste nyheden og lige på siden efter var der gif'en. Så kan jeg godt se det (ironi). Stå nu bare fast ved det var helt bevist. Må hellere stoppe med mit cavani makværk så.

Hvad hvis nu cavani ender i madrid. Tør slet ikke tænke på konsekvenserne.

Nyheden var fra en Facebook-side, og jeg ser tit på gif'er, tro på det eller lad vær. Men nok om det, den er slettet :)

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1232 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

Anti-MourinSO skrev:

MMM skrev:

Raul7-2880 skrev:

Anti-MourinSO skrev:

Raul7-2880 skrev:

Lopez var ude efter en mindre operation i den sidste kamp mod Osasuna, men Casillas var ikke i truppen. Hvis man skal tro Mou, så havde han (plus Ronaldo og Pepe) meldt sig skadet uden lægeerklæring, hvis man skal tro Casillas så var han klar til at spille. Jeg ved godt hvilken version jeg tror på, men det er hvad det er. Men jeg ser ikke nogen grund til at tro, at Casillas ikke fuldt fortjent er tilbage i målet næste sæson. Eller at Mous magtkampe vil blive husket meget længere end hans fodbold.

Er der nogen der synes at mourinhos stil har haft positiv effekt på klubben??

Hmm... hans indflydelse på, at vi de seneste år har fået et (psykologisk) overtag på Barcelona, og så hans vintermentalitet, han har tilføjet så vi igen er frygtet i Europæiske regime. Tror ingen af os frygter, at vi igen ryger ud i en 1/8 finale mere :)

Om det er tilfældigt eller Mou's skyld skal jeg ikke kunne sige. Havde Pellegrini ikke været i klubben før Mou, havde han sikkert været favorit til at tage over nu ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1233 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
Selvfølgelig har Mourinho haft nogle positive effekter på Real Madrid. Spørgsmålet er bare så, hvad man vejer mest af de positive og negative effekter. Og den diskussion har vi haft i et årti nu :) Mourinho er fortid, lad os kigge på fremtiden.

Edit: Ligesom baggrundet på denne side burde være fortid.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved rezamadridista.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1234 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Om vores rivaler VII
Det ser ud til at David Luiz ryger til Barca. rygterne florerer hyppigere og der synes at komme mere kontekst og fakta i artiklerne herom.

Hvis skiftet ender med at blive en realitet, er det så positivt/negativt for os?

Personligt mener jeg at David Luiz er af høj klasse. Måske ikke som centerforsvar, men som DM er han outstanding. Tror dog ikke han vil kunne bruges på sådan en plads i barca og derfor må CB være formålet med ham. Igen, postivt/negativt? Jeg mener personligt at han er en klassespiller
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1235 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Haha. Sideshow Bob!!!

On topic. Han er god, som DM, ja, som central forsvarsspiller, not so much. Og han slår ikke Busquets af.
Det indkøb ryster mig sgu ikke ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1236 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Luiz til Barcelona vil være fantastisk! - For os altså;)

Hvis Perez får handlet bare nogenlunde fornuftigt ind/ud denne sommer, ser jeg allerede gode muligheder for guld i 2014:)
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum