Om vores rivaler VII
DarioGomez skrev: Haha. Sideshow Bob!!!
Haha :D
De vil uden tvivl få lidt mere fysik ind i det midterforsvar som har været en af deres negativer. Plus han kan føre bolden fremad.
Glædeligt er det, at Villarreal er tilbage. Marcelino har virkelig fået sat skik på holdet igen. Godt set, at de valgte at ansætte ham. En rigtig dygtig træner. En rigtig dygtig træner har de ligeledes i Elche i skikkelse af Fran Escribá. Hans mandskab bliver et interessant bekendtskab. De vil gerne spille en god gang offensiv fodbold. Typisk spansk. Jeg tror faktisk, at både Villarreal og Elche har en god chance for at overleve. De - ikke mindst Elche - bliver et friskt pust. Og så råder de to hold over to af de største trænertalenter i Spanien.
I øvrigt skal det lige nævnes, at Marcelo Bielsa (rygtes til Roma) endegyldigt er færdig i Athletic, som - nok en gang - forsøger at lokke Ernesto Valverde til. Hvis det ikke lykkes dem at hente Valverde, så står reserveholdets træner, José Ziganda, klar til at tage over.
En klub der har fået ny træner er Celta Vigo. Klubben og Abel Resino er blevet enige om at stoppe samarbejdet. I stedet tager ingen ringere end Luis Enrique over.
El_Juan skrev: Elche var allerede sikret oprykning til Liga BBVA. I dag blev sidste spillerunde så afviklet i Liga Adelante og her sikrede Villarreal sig ligeledes direkte oprykning med deres 1-0 sejr over Almería. Netop Almería skal spille playoff om den sidste plads. De møder Las Palmas i det ene opgør, mens Girona og Alcorcón tørner sammen i det andet opgør. Det er andet år i træk, at Alcorcón er med i playoffs og denne gang håber jeg lidt på, at de snupper den sidste plads.
Glædeligt er det, at Villarreal er tilbage. Marcelino har virkelig fået sat skik på holdet igen. Godt set, at de valgte at ansætte ham. En rigtig dygtig træner. En rigtig dygtig træner har de ligeledes i Elche i skikkelse af Fran Escribá. Hans mandskab bliver et interessant bekendtskab. De vil gerne spille en god gang offensiv fodbold. Typisk spansk. Jeg tror faktisk, at både Villarreal og Elche har en god chance for at overleve. De - ikke mindst Elche - bliver et friskt pust. Og så råder de to hold over to af de største trænertalenter i Spanien.
I øvrigt skal det lige nævnes, at Marcelo Bielsa (rygtes til Roma) endegyldigt er færdig i Athletic, som - nok en gang - forsøger at lokke Ernesto Valverde til. Hvis det ikke lykkes dem at hente Valverde, så står reserveholdets træner, José Ziganda, klar til at tage over.
En klub der har fået ny træner er Celta Vigo. Klubben og Abel Resino er blevet enige om at stoppe samarbejdet. I stedet tager ingen ringere end Luis Enrique over.
Det eneste lille problem jeg ser ved Elche er deres offensiv. De har nemlig kun scoret 54 mål i 42 kampe, hvilket giver et snit på 1,286 mål pr. kamp. Det synes jeg er virkelig lavt i forhold til de modstandere de har stået over for.
Når det er sagt så skal de have kæmpe ros for deres defensive indsats, hvor de formåede at holde et snit på ca. 0,6, hvilket er mere end fantastisk.
Og så er jeg også glad for at se Villareal tilbage i den bedste spanske række. Synes det var synd de rykkede ned, da de spillede flot og attraktiv fodbold, men desværre var de slet ikke effektive.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Xavi also argued that Bayern Munich are not the dominant force in European football despite suffering a 7-0 aggregate defeat to the Bavarians in the Champions League semi-final.
"I don't agree [that Bayern are a lot stronger than Barcelona]," he continued.
"Bayern changed against us, were less attacking than usual and pressed us well, they defended seamlessly.
"They were stronger and faster than us. But when we had the ball they could not dominate us.."
Jeg har bogstavelig talt lyst til at slå ham ned når jeg læser hans udtalelser. Helt ærligt, hvor idiot kan man være?
Jeg fatter seriøst ikke hvordan man kan holde af det hold.
www.goal.com/en/news/12/spain/2013/06/08...lona-end-of-era-talk
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Når man spiller for Barca eller er tilhænger af Barca, så kan man vel ikke lade være med at få en lille orgasme for den absolut ubetydelig boldbesiddelse de formår at have efter hver kamp.
Det komiske er bare at alle andre end Barca fans og spillere ved, at boldbesiddelse ikke betyder en skid.
7-0 samlet haha, Xavi og dværg-institutionen må meget gerne beholde deres boldbesiddelse, så længe de taber stort over samtlige topklubber.
Måske (og kun måske) vil de starte med at bruge hjernen, når de har prøvet sådan en ydmygelse et par gange mere.
Eller nej, hvem prøver jeg at snyde...
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Steen skrev:
Xavi also argued that Bayern Munich are not the dominant force in European football despite suffering a 7-0 aggregate defeat to the Bavarians in the Champions League semi-final.
"I don't agree [that Bayern are a lot stronger than Barcelona]," he continued.
"Bayern changed against us, were less attacking than usual and pressed us well, they defended seamlessly.
"They were stronger and faster than us. But when we had the ball they could not dominate us.."
Jeg har bogstavelig talt lyst til at slå ham ned når jeg læser hans udtalelser. Helt ærligt, hvor idiot kan man være?
Jeg fatter seriøst ikke hvordan man kan holde af det hold.
www.goal.com/en/news/12/spain/2013/06/08...lona-end-of-era-talk
Hvor virkelighedsfjern har man lov til at være? De taber 7-0 (7-0!) og han står saftsuseme og siger: "Bayern were less attacking than usual..." - (7-0!) Nøj hvor kan jeg ikke fordrage den mand, han har godt nok meget at lære af Puyol i den fine kunst at være en respektfuld og eksemplarisk kaptajn og generel ambassadør for sin klub. Det en skam at han ikke spiller under Mourinho, for med deres arrogance og hang til tåbelige udtagelser ville de være et match made in heaven...
"... But when we had the ball they could not dominate us.." Hvad i al verden er det du taler om Xavi? Hvis man vinder 7-0 og stadig ikke kan betegnes som at have domineret, ja, så har jeg ærlig talt ikke den fjerneste anelse om hvornår man så kan..
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Bayern fan: "But we won 7-0? :("
Barca fan: "So? We still had more possesion than you..."
Later that year, Barca won 7-0 against Bayern...
Bayern fan: "Heeey, we lost 7-0, but guess what!! we had more possesion!"
Barca fan: "Okay now you can be the best in the world"
Den rationale fremgangsmåde hos en Barca fan.
rezamadridista skrev: Barca fan: "You didn't dominate!"
Bayern fan: "But we won 7-0? :("
Barca fan: "So? We still had more possesion than you..."
Later that year, Barca won 7-0 against Bayern...
Bayern fan: "Heeey, we lost 7-0, but guess what!! we had more possesion!"
Barca fan: "Okay now you can be the best in the world"
Den rationale fremgangsmåde hos en Barca fan.
Du kunne endda skrive "Barcelona player", "Barcelona coach" eller "Barcelona president" og den ville stadig være passende.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
"In my eyes, Barcelona is still the number one club in Europe," the midfielder continued.
Fuck it, tror bare jeg følger håndbold fra nu af....