Om vores rivaler VII
En ting er at du ikke kan lide mine holdninger, men lad nu være at sige han intet kan. Vi snakker ikke 20+ isco her som vi heller ikke var enige om.
Så du Kroatien - Portugal, den knægt har sku noget i sig.
asp3200 skrev:
Daniel skrev:
asp3200 skrev: Halihovic. Husk det navn og køb ham med det samme Madrid, kan slet ikke gå for langsomt.
Afsted med privat flyet Perez og få ham ind på Castilla med det samme. MEGA talent.
Vurderet ud fra?
Ud fra hans spil i Champions League og hans debut i går for Kroatiens landshold. Kæmpe talent.
Er det nok grund, også til dig Steen? Eller må jeg ikke sige mere...
Nej, det er ikke nok og det er ikke for at være på tværs; jeg kender bare ikke knægten!
Du kan ikke vurdere ham ud fra så få spilleminutter i Champions League. Det giver sig selv. Jeg medgiver dog, at kroatisk landsholdsdebut i en alder af 16 år vidner om talent..... om ikke andet, så er der tiltro til ham i hjemlandet ;)
Umiddelbart vil jeg mene, at det er bedst, at han udvikler sig i et år eller to mere i sine nuværende og vante rammer. Herefter kan et spring til en europæisk storklub (måske) diskuteres.
Her lidt statistik og en video med ham: www.transfermarkt.co.uk/en/alen-halilovi.../spieler_226074.html
Steen skrev: Dette er for latterligt. Jeg benægter ikke at han besidder et kæmpe talent, selv har jeg ikke set noget som helst til ham, men jeg har læst at skulle være et ret stort talent, så det er ikke forkert det du siger. Men, Isco som har spillede en fantastisk sæson, har fået debut på A-landsholdet, scorede mål mod os og har haft flere gode kampe, spiller fast for et hold i en af de bedste ligaer i verden og var en af grundende til at Malaga nåede CL kvartfinalen, ham mener du ikke har vist nok, men det har en 16 årig knægt der spiller i den kroatiske liga, og har fået 13 minutter i CL. Du mener samtidig ikke at Jesé har bevist noget som helst, og Carvajal har heller ikke. ''Når han er fast mand på top hold så har han nok.''
Jeg skriver han skal til castilla. Ikke på 1 holdet, fordi han er 16 og ung. Han er et mega talent. Derfor synes jeg han skal hentes.
Han har vist nok i min optik da han er 16 år, spillet fast på Dinamo Zagrebs hold, fået CHL debut, A-Landshold debut og været på alle U-landshold i kroation og sprunget U-19/U-21 over fordi han er for god.
Isco er 4 år+ mere og til 1 holdet, ligesom jese måske. Jeg siger jo ikke han skal på 1 holdet vel. Men derfor kan man da godt hente ham allerede nu. Er da en grund til han sammenlignes med modric og messi.
Daniel skrev:
asp3200 skrev:
Daniel skrev:
asp3200 skrev: Halihovic. Husk det navn og køb ham med det samme Madrid, kan slet ikke gå for langsomt.
Afsted med privat flyet Perez og få ham ind på Castilla med det samme. MEGA talent.
Vurderet ud fra?
Ud fra hans spil i Champions League og hans debut i går for Kroatiens landshold. Kæmpe talent.
Er det nok grund, også til dig Steen? Eller må jeg ikke sige mere...
Nej, det er ikke nok og det er ikke for at være på tværs; jeg kender bare ikke knægten!
Du kan ikke vurdere ham ud fra så få spilleminutter i Champions League. Det giver sig selv. Jeg medgiver dog, at kroatisk landsholdsdebut i en alder af 16 år vidner om talent..... om ikke andet, så er der tiltro til ham i hjemlandet ;)
Umiddelbart vil jeg mene, at det er bedst, at han udvikler sig i et år eller to mere i sine nuværende og vante rammer. Herefter kan et spring til en europæisk storklub (måske) diskuteres.
Her lidt statistik og en video med ham: www.transfermarkt.co.uk/en/alen-halilovi.../spieler_226074.html
Så du ville ikke blive lidt skuffet hvis han som en dværg over fra Catalonien fik debut på reals 1 hold som 17-18 årig og evt kunne blive en messi historie:)?
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Han kan muligvis bruges på Castilla. Muligvis!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: De der videoer der, det ligner sgu da kroatisk serie 4 bold.
Han kan muligvis bruges på Castilla. Muligvis!
Gode baner i Kroatien;), der er ikke så meget med ham på video desværre.
Du siger at han spiller fast for Dinamo Zagreb, men han har ud af 33 kampe i den kroatiske liga spillet 18 kampe, hvor 11 af dem er som indskifter. Alt i alt 594 minutter. Det vil jeg ikke kalde for fast.
Stop med at sige, at der er en grund til, at han sammenlignes med Messi og Modric. Disse "sammenligninger" er altid dybt latterlige, og har intet fodboldfagligt på sig.
Ham Kroaten er muligvis et stort talent - ligesom 4000 andre unge knægte lige nu. Men derfra og så til at blive en stjerne, er en proces der afhænger af mange faktorer... I virkeligheden er det utroligt svært at spå om, hvem der bliver noget i fremtiden. Men hvis Real Madrids talentspejdere ser noget i ham, er jeg da sikker på at de er 100% opmærksomme på, at man skal holde øje med ham.
Man kan jo tænke lidt over dette:
Da...
...Cristiano var 16, blev han ikke råbt op, men endte med at være verdens bedste.
...Modric var 16 ville Brøndby ikke have ham.
...Bojan var 16 var han med sikkerhed en kommende superstjerne - nu har han Bendtner-status i Italien.
Og sådan kunne man blive ved.
Så lad os nu ikke miste hovedet, når vi reelt set, intet aner om knægtens fremtidige udvikling;)
Steen skrev: Min kritik går ikke på at du vil have ham til Castilla (selvom jeg ikke ser det være sandsynligt at han vil skifte Dinamo Zagreb og CL ud med Castilla, stor risiko for at falde ned i hierarkiet mht. landsholdet). Det der går mig på, det er at du siger at Isco, Jesé og Carvajal ikke har vist noget som helst, mens en knægt han har set 13 minutter til i CL + kampen igår, har vist at han er et mega talent.
Du siger at han spiller fast for Dinamo Zagreb, men han har ud af 33 kampe i den kroatiske liga spillet 18 kampe, hvor 11 af dem er som indskifter. Alt i alt 594 minutter. Det vil jeg ikke kalde for fast.
Jeg nævnte intet om Isco, Jesé og Carvajal da jeg skrev at jeg gerne så ham til Castilla. Den helt store forskel på dine helte og mit lille indspark på dette forum er alderen. Derfor jeg siger at han er da et mega talent.
Han er 16 år Steen.