Om vores rivaler VII

13 år 2 måneder siden #1261 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

Anti-MourinSO skrev:

Real Madrid skrev:

Anti-MourinSO skrev:

DarioGomez skrev: Xavi og Iniesta er dybt, dybt pinagtige at høre på. Senest deres hjernedøde, børnehaveudfald mod Mourinho.

Personligt tager jeg intet, hverken taxachaufføren eller spøgelset på noget som helst tidspunkt udtaler som fordrende for noget som helst, det er dog reelt set meget sigende for den usmagelige 'engle i offerrollen filosofi' som Barcelona forsøger at male i disse år.
Endnu mere patetisk er det næsten, at de ikke selv kan se, at hele fodboldverdenen har gennemskuet deres bluff og nu blot griner af dem.

Rolig nu dario... tvivler på alle har gennemskuet dem og griner... de griner sgu mere af real endnu har smidt en manager på porten uden at vinde la decima og kun tilnærmelsesvis vippe barca af tronen... real har oppet sig, men mangler da stadig en del for at man kan sige at de er langt bedre en barca... bayern var sindsygt stærke i år og det et lidt dumme udtalelser xavi kommer med, at de kke dominerede, men tvivler også på at real kunne ha vundet over bayern...

Endnu en irriterende Barca fan på forummet. Hvorfor tage kampen op, når du aldrig nogensinde vil få overbevist en Real fan om, at Iniesta og Xavi ikke er dybt, dybt pinagtige at høre på.??

Af den simple grund at det sjovt at diskutere med en real fan... og du er ederrøvme godt nok blind og dum, når du synes at iniesta og xavis udtalelser er pinagtige, når i selv lige har haft en manager der ved enhver given lejlighed sku kommentere på barca... og så svar lige på hvad mourinho har gjord af gode ting for spansk fodbold???

Først og fremmest, så José Mourinho ikke ansat for at behage hverken Barcelona eller den Spanske liga, når det så er sagt, så vil det altid være godt for en liga at få Mourinho til, udelukkende på grund af hans navn og karisma. Ligesom Florentino Perez lige har udtalt, at han håber Neymar får succes i Barcelona, fordi han er god at få til spansk fodbold. Mourinho er en af verdens bedste trænere, og det er godt for hele ligaen at få så stort et navn til ligaen, da det vil give større opmærksomhed. Når det så er sagt, så har jeg aldrig sagt, at Mourinho ikke også har kommet med pinagtige udtalelser, men det forsvarer selvfølgelig ikke Iniesta og Xavi, det er jo ikke sådan, at den ene udelukker den anden ;)

Og du siger det er sjovt at diskutere med en real fan?

Rettelse, du synes det er sjovt at komme med dit forvrænget hjernevaskende billede af institutionen Barca og dets "engle" spillere, der jo aldrig gør noget forkert ;)

Jeg kommer ikke til at kommentere mere på dine indlæg, så sparer jeg dig for at skrive roman :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
  • zgtaf
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1262 af zgtaf
Besvaret af zgtaf på emne Om vores rivaler VII
Så Gribben, nu bliver Siempre nødt til også at sige farvel til dig, for ikke at blive mistænkeliggjort for at diskriminere :D

Med mindre, at grunden til at han sagde farvel til ham den anden, er en anden end han sagde...
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1263 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

Gribben skrev: Jah han gjorre jo nok en ting eller to forkert. Men ok, vi har vel alle gjordt noget vi senere har fortrudt. Nu har han forhåbentligt lært hvad man bør gørre og ikke gørre på et forum, og så har han forhåbentligt gjord det for sidste gang :-)

Farligt træk efter Siempres seneste indlæg!

"Den, der staver d i gjort - han skal have sin ende smurt"

;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1264 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid skrev:

Gribben skrev: Jah han gjorre jo nok en ting eller to forkert. Men ok, vi har vel alle gjordt noget vi senere har fortrudt. Nu har han forhåbentligt lært hvad man bør gørre og ikke gørre på et forum, og så har han forhåbentligt gjord det for sidste gang :-)

Farligt træk efter Siempres seneste indlæg!

"Den, der staver d i gjort - han skal have sin ende smurt"

;)

Pokker heller. Jeg har opbrugt min ban-kvote for i dag.....og i morgen har jeg glemt det.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben, Jelle
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1265 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
Synes jeg ikke du burde have gjordt....

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1266 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII
Hvis I bliver ved, så vil I med tiden have genskabt Shakespeares samlede værker...
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1267 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

raul7=kongen skrev: Xavi er en klovn og har alle dage været det, men lad nu være at misfortolke ham.

Han siger ret beset ikke at Bayern ikke var bedre i de to opgør. Han omtaler blot, at de ikke var tro mod deres filosofi, modsat Barcelona. I Barcelona er man overbevist om, at man i længden vinder mere ved at være tro mod den samme filosofi, end ved at tilpasse sig modstanderne. Det kan diskuteres længe, personligt mener jeg det er bedst både at have en filosofi, men også tilpasse sig modstanderen.

Derfor mener Xavi stadigvæk at Barcelona står stærkere både nu og her, men også med henblik på fremtiden, da holdet stadig har et spilsystem som selv Bayern 'frygter'(i hvert fald i Barcas øjne).

Men lad nu være at falde til et niveau, hvor man bevidst misforstår mandens udtalelser, det er nøjagtig det vi altid kritiserer katalanske medier for.

Misfortolker?? Vi har intet fortolket. Det virker ikke engang til at han snakker om spillestil. Han tror blot stadig at man dominerer en kamp med boldbesiddelse. Selvom det er bevist man sagtens kan dominere uden boldbesiddelse. Da Real i CdR førte 5-0 over Valencia, havde de ikke enagng boldbesiddelsen.

Hvis han virkelig mente det som du siger, havde han nok bare sagt noget i den stil med, at på trods af nederlaget, troede de på deres spillestil. Men næh nej de dominerede kampen!!

Desuden kan det diskuteres hvor godt det egentlig er at holde på en spillestil i så ufattelig lang tid, når mange er begyndt at synes den er kedelig og desuden til tider har virket ueffektiv.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1268 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
www.sporten.dk/fodbold/stephan-andersen-praesenteret-i-betis

Så er der sgu kommet en dansker til La Liga:)

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1269 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Halihovic. Husk det navn og køb ham med det samme Madrid, kan slet ikke gå for langsomt.

Afsted med privat flyet Perez og få ham ind på Castilla med det samme. MEGA talent.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1270 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev: Halihovic. Husk det navn og køb ham med det samme Madrid, kan slet ikke gå for langsomt.

Afsted med privat flyet Perez og få ham ind på Castilla med det samme. MEGA talent.

Vurderet ud fra?
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1271 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII

Daniel skrev:

asp3200 skrev: Halihovic. Husk det navn og køb ham med det samme Madrid, kan slet ikke gå for langsomt.

Vurderet ud fra?

Ud fra hans spil i Champions League og hans debut i går for Kroatiens landshold. Kæmpe talent.

Er det nok grund, også til dig Steen? Eller må jeg ikke sige mere...
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1272 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev:

Daniel skrev:

Vurderet ud fra?

Ud fra hans spil i Champions League og hans debut i går for Kroatiens landshold. Kæmpe talent.

Er det nok grund, også til dig Steen? Eller må jeg ikke sige mere...

Hahaha, der bekræftede du bare det jeg tænkte. Han har kun spillet 13 minutter i alt i CL.... Du har vurderet ham til at være et ''MEGA talent'' udfra 13 minutter spilletid..
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum