Om vores rivaler VII
- Morientes2012
- Gæst
-
Hugol skrev: Blot at der er nogle uenigheder mellem DIS der vist ejer en vis procentdel (40%) af Neymar og saa Santos.
Der var ogsaa nogle kaotiske tilstande da Di Stefano skiftede til Madrid. Det menes at Barcelona allerede havde sikret den farlige angriber, men Real Madrid fik i sidste ende Di Stefano.
Du glemmer måske, at vi mangler en Real Madrid-venlig diktator, for at historien skulle kunne gentage sig, Hugol.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Morientes2012 skrev:
Hugol skrev: Blot at der er nogle uenigheder mellem DIS der vist ejer en vis procentdel (40%) af Neymar og saa Santos.
Der var ogsaa nogle kaotiske tilstande da Di Stefano skiftede til Madrid. Det menes at Barcelona allerede havde sikret den farlige angriber, men Real Madrid fik i sidste ende Di Stefano.
Du glemmer måske, at vi mangler en Real Madrid-venlig diktator, for at historien skulle kunne gentage sig, Hugol.
Eller endnu bedre: den sande historie.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Der bliver snakket om at han allerede kan forlade dem året efter, og der er en aftale med os, så vi ikke bryder pagten med Atletico ved et direkte køb.
Jorge Mendes, er et geni uden lige. Gad godt af vide hvor mange penge han har..
Jeg ved hvilket hold jeg skal spille med i Fifa!
Jeg tænker at Atl. Madrid går all in på Suarez. Det er småpenge for dem nu!
- Champen
- Gæst
-
Steen skrev: Officielt: Falcao til Monaco. www.asm-fc.com/en/news/team/agreement-wi...d-for-radamel-falcao
Der bliver snakket om at han allerede kan forlade dem året efter, og der er en aftale med os, så vi ikke bryder pagten med Atletico ved et direkte køb.
Jorge Mendes, er et geni uden lige. Gad godt af vide hvor mange penge han har..
Jeg ved hvilket hold jeg skal spille med i Fifa!
Jeg forstår det slet ikke. I starten da Falcao blev rygtet til Monaco, var jeg sikker på, det ikke ville ske. Han får bunkevis af penge i Monaco, men klubber som Chelsea ville have ham, og jeg er sikker på, han ville tjene sindssygt mange penge i Chelsea også. Desuden vil han kunne komme til en storklub i form af Chelsea, men han vælger et hold, som først i denne sæson er rykket op fra Ligue 2. Jeg forstår på ingen måde hans valg, men det er fint for Real, at Atletico mister deres bedste spiller.
Ja tænker det samme, også Jackson Martinez kunne være et godt bud. Men tror nok Suarez er deres førsteprioritet.
Champen
Det er ikke godt for spansk fodbold at han skifter. Atletico kunne endelig være med i toppen og de har sikret sig CL, men nu falder det hele sammen igen.. Fatter det heller ikke helt, jeg tror ikke de er med i kampen om at vinde den franske liga, men livet i Monaco er helt fantastisk, rigtig smuk by. Jeg tror også de får godt liv ude i samfundet, medierne kommer ikke til at være ligeså meget efter dem som det ville hvis han skiftede til Chelsea f.eks.
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Valencia ude af CL og Deportivo nedrykker. Perfekt!!!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
I øvrigt bliver det spændende at se Real Sociedad i CL i næste sæson - spændende om de kan holde på profilerne.