Om vores rivaler VII
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Vanvittigt :-)
Spillet 55 i Rio, Neymar har indtil nu været lige så farlig, som Bendtner i Juventus ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Alexis forsøger at overgå Benzema som fart-djævel!
PS.
Han kunne selv gå fra ulykken.
Neymar on winning the Ballon d'Or:
"I'm not bothered about being the best player int he world. The best player in the world is here - it's Lionel Messi.
"I'm really pleased because I'm so lucky to play alongside him. And I just want to help him continue to be the best player in the world."
Neymar er langt mere ydmyg. end jeg havde regnet med. Med den der mentalitet vil det ikke undre mig, hvis han bliver en succes i Barca.
Bismo skrev:
"I'm not bothered about being the best player int he world. The best player in the world is here - it's Lionel Messi.
"I'm really pleased because I'm so lucky to play alongside him. And I just want to help him continue to be the best player in the world."
Neymar er langt mere ydmyg. end jeg havde regnet med. Med den der mentalitet vil det ikke undre mig, hvis han bliver en succes i Barca.
Sådan SKAL han sige - Det har han fået at vide af sin arbejdsgiver.
Sådanne udtalelser har i øvrigt intet med ydmyghed at gøre. Det er en ofte set misforståelse;)
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev:
Bismo skrev:
Sådan SKAL han sige - Det har han fået at vide af sin arbejdsgiver.
Sådanne udtalelser har i øvrigt intet med ydmyghed at gøre. Det er en ofte set misforståelse;)
Kald det hvad du vil, men Neymar har hvert fald ikke gjort noget forkert endnu. Med det ry som nogle mener Neymar har, så kunne han nemt have været kommet galt afsted nu.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Dvs at de 3 hold der ligger til nedrykning stadig har en chance for at blive i 2 div.
Har valgt at takke af på forum!
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Mourinho: "I only had a problem with Cristiano, I criticized him from a tactical point of view for him to improve. He didn't accept it. "
Mourinho: "Cristiano maybe thinks he doesn't need a coach and that he knows everything. "