Om vores rivaler VII

13 år 2 måneder siden #1189 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Fuldstændig vanvittigt drop af Ter-Stegen for Tyskland, jeg mindes ikke jeg nogensinde har set et større målmandsdrop. No wonder at Barca vil erstatte Victor Sæbehandske med ham :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1190 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
m.101greatgoals.com/gvideos/epic-keeper-...any-own-goal-for-usa

Vanvittigt :-)

Spillet 55 i Rio, Neymar har indtil nu været lige så farlig, som Bendtner i Juventus ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1191 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Helt forfærdeligt indlæg af Marcelo der koster den kontra hvor Rooney gør det til 2-1.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1192 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
www.marca.com/2013/06/02/en/football/barcelona/1370191845.html

Alexis forsøger at overgå Benzema som fart-djævel!

PS.

Han kunne selv gå fra ulykken.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1193 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Så blev det helt officielt, Mourinho til Chelsea. Han tager Rui Faria, Silvino Louro og Jose Morais med sig. Det bliver spændende at se hvad der sker med Karanka.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1194 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII

Neymar on winning the Ballon d'Or:

"I'm not bothered about being the best player int he world. The best player in the world is here - it's Lionel Messi.

"I'm really pleased because I'm so lucky to play alongside him. And I just want to help him continue to be the best player in the world."

Neymar er langt mere ydmyg. end jeg havde regnet med. Med den der mentalitet vil det ikke undre mig, hvis han bliver en succes i Barca.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1195 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Bismo skrev:

"I'm not bothered about being the best player int he world. The best player in the world is here - it's Lionel Messi.

"I'm really pleased because I'm so lucky to play alongside him. And I just want to help him continue to be the best player in the world."

Neymar er langt mere ydmyg. end jeg havde regnet med. Med den der mentalitet vil det ikke undre mig, hvis han bliver en succes i Barca.

Sådan SKAL han sige - Det har han fået at vide af sin arbejdsgiver.

Sådanne udtalelser har i øvrigt intet med ydmyghed at gøre. Det er en ofte set misforståelse;)
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved M_linding.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1196 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev:

Bismo skrev:

Sådan SKAL han sige - Det har han fået at vide af sin arbejdsgiver.

Sådanne udtalelser har i øvrigt intet med ydmyghed at gøre. Det er en ofte set misforståelse;)

Kald det hvad du vil, men Neymar har hvert fald ikke gjort noget forkert endnu. Med det ry som nogle mener Neymar har, så kunne han nemt have været kommet galt afsted nu.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1197 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII
57 millioner euro... Jeg er godt nok glad for, at vi ikke fik smidt så mange penge for en fuldstændig uprøvet spiller med et år tilbage af sin kontrakt!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Jaken. Begrundelse: udråbstegn var mest passende
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1198 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII
Guadalajara er blevet smidt i 2 div B efter de har haft polemik med økonomien.

Dvs at de 3 hold der ligger til nedrykning stadig har en chance for at blive i 2 div.

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1199 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
www.bold.dk/nyt/Navas-vaerdi-overrasker-i-Sevilla

200 mio... for satan City -.-'

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
13 år 2 måneder siden #1200 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

Mourinho: "I only had a problem with Cristiano, I criticized him from a tactical point of view for him to improve. He didn't accept it. "

Mourinho: "Cristiano maybe thinks he doesn't need a coach and that he knows everything. "

Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum