Om vores rivaler VII

13 år 1 måned siden #1285 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev: asp3200

Stop med at sige, at der er en grund til, at han sammenlignes med Messi og Modric. Disse "sammenligninger" er altid dybt latterlige, og har intet fodboldfagligt på sig.

Ham Kroaten er muligvis et stort talent - ligesom 4000 andre unge knægte lige nu. Men derfra og så til at blive en stjerne, er en proces der afhænger af mange faktorer... I virkeligheden er det utroligt svært at spå om, hvem der bliver noget i fremtiden. Men hvis Real Madrids talentspejdere ser noget i ham, er jeg da sikker på at de er 100% opmærksomme på, at man skal holde øje med ham.

Man kan jo tænke lidt over dette:

Da...
...Cristiano var 16, blev han ikke råbt op, men endte med at være verdens bedste.
...Modric var 16 ville Brøndby ikke have ham.
...Bojan var 16 var han med sikkerhed en kommende superstjerne - nu har han Bendtner-status i Italien.
Og sådan kunne man blive ved.

Så lad os nu ikke miste hovedet, når vi reelt set, intet aner om knægtens fremtidige udvikling;)

Jamen om han sammenlignes med messi osv, sådan tales fodbold jo. Om der er noget om snakken eller ej ser vi i fremtiden. Jeg skriver at Madrid meget gerne må købe ham, fordi der er jo tydeligvis gemt et kæmpe talent i ham. Hvis han flopper, jamen så har man da prøvet. Men hvis han bliver en verdens stjerne til evt videresalg eller kan hjælpe Madrid til trofæer så vil du nok ikke pive over det vel.

Dine sammenligninger kan man da smile af, de talent spejdere som så Ronaldo og Modric må da bide sig selv nu. Bojan og bendtner status, så lavt vil jeg godt nok ikke synke:).
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1286 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
Hvis Alen ikke bliver en stjerne, så ved jeg sku ikke mere. Fuck han minder om Messi da han var yngre. Gad godt at se ham i Castilla. Hans potentiale ser alt for stor ud. Messi var også 16 da han fik debut for Barcas første hold. Mange flopper, mange bliver stjernet, men når man har et så stort talent som Alen, så er det saftsuseme værd at tage chancen.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved rezamadridista.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1287 af asp3200

rezamadridista skrev: Hvis Alen ikke bliver en stjerne, så ved jeg sku ikke mere. Fuck han minder om Messi da han var yngre. Gad godt at se ham i Castilla. Hans potentiale ser alt for stor ud. Messi var også 16 da han fik debut for Barcas første hold. Mange flopper, mange bliver stjernet, men når man har et så stort talent som Alen, så er det saftsuseme værd at tage chancen.

Du må ikke sige sådan, nu bliver der ballade;)
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1288 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev:

Stop med at sige, at der er en grund til, at han sammenlignes med Messi og Modric. Disse "sammenligninger" er altid dybt latterlige, og har intet fodboldfagligt på sig.

Ham Kroaten er muligvis et stort talent - ligesom 4000 andre unge knægte lige nu. Men derfra og så til at blive en stjerne, er en proces der afhænger af mange faktorer... I virkeligheden er det utroligt svært at spå om, hvem der bliver noget i fremtiden. Men hvis Real Madrids talentspejdere ser noget i ham, er jeg da sikker på at de er 100% opmærksomme på, at man skal holde øje med ham.

Da...
...Cristiano var 16, blev han ikke råbt op, men endte med at være verdens bedste.
...Bojan var 16 var han med sikkerhed en kommende superstjerne - nu har han Bendtner-status i Italien.

Så lad os nu ikke miste hovedet, når vi reelt set, intet aner om knægtens fremtidige udvikling;)

Jamen om han sammenlignes med messi osv, sådan tales fodbold jo. Om der er noget om snakken eller ej ser vi i fremtiden. Jeg skriver at Madrid meget gerne må købe ham, fordi der er jo tydeligvis gemt et kæmpe talent i ham. Hvis han flopper, jamen så har man da prøvet. Men hvis han bliver en verdens stjerne til evt videresalg eller kan hjælpe Madrid til trofæer så vil du nok ikke pive over det vel.

Dine sammenligninger kan man da smile af, de talent spejdere som så Ronaldo og Modric må da bide sig selv nu. Bojan og bendtner status, så lavt vil jeg godt nok ikke synke:).

Bojan har på to Serie A-sæsoner scoret 10(!) mål... Virkelig flot;)

Det er satme tæt på, at man kan drage paralleller til Bendtner!:)
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1289 af asp3200
Bendtner har da ikke scoret overhovedet, ellers var det som breaking news på EB.dk (brydende nyt)

Bojan har trods alt slået igennem på barca's hold og spillet en del på Milans. Stadig ung jo.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved asp3200.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1290 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

Da...

Get your point, men Cristiano Ronaldo var som 16 årig allerede et kendt talent, så en udsendelse (jeg ikke lige pt. kan huske hvad hedder, vender tilbage), men allerede på Portugals u17 hold, bombede han og brillerede :)

Som 17 årig scorede han to mål i hans debut for Sporting, og som 16 årig var tidligere Liverpool manager Gérard Houllier interesserede i ham.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1291 af Real Madrid

asp3200 skrev: Bendtner har da ikke scoret overhovedet, ellers var det som breaking news på EB.dk (brydende nyt)

Bojan har trods alt slået igennem på barca's hold og spillet en del på Milans. Stadig ung jo.

Bojan

- 22 år.
- En landskamp for Spanien
- 104 kampe og 26 mål for Barcelona
- 33 kampe og 7 mål for Roma
- 19 kampe og 3 mål for Milan
- 157 kampe og 36 mål i alt (0.23 mål pr. kamp)

Bendtner

- 25 år
- 55 landskampe og 22 mål for Danmark
- 157 kampe og 45 mål for Arsenal
- 48 kampe og 13 mål for Birmingham
- 30 kampe og 8 mål for Sunderland
- 10 kampe for Juventus
- 300 kampe og 88 mål i alt (0.29 mål pr. kamp)

Tja jeg ville gå for Bendtner!

Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Real Madrid.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1292 af asp3200
Man vel sige de begge er færdige :)
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1293 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev: Halihovic. Husk det navn og køb ham med det samme Madrid, kan slet ikke gå for langsomt.

Afsted med privat flyet Perez og få ham ind på Castilla med det samme. MEGA talent.

Du har helt ret han er et mega talent. I pressen går han under navnet "Den nye Messi" Han ville være et fantastisk køb til fremtiden.

footy.dk/2012/09/26/united-city-og-madri...den-kroatiske-messi/
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1294 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Real HWL skrev:

asp3200 skrev: Halihovic. Husk det navn og køb ham med det samme Madrid, kan slet ikke gå for langsomt.

Afsted med privat flyet Perez og få ham ind på Castilla med det samme. MEGA talent.

Du har helt ret han er et mega talent. I pressen går han under navnet "Den nye Messi" Han ville være et fantastisk køb til fremtiden.

Stop nu!;)

Der findes 200 "nye Messi'er"... De kaldes alle offensive talenter, som er under 170 cm.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1295 af Real Madrid

M_linding skrev:

Real HWL skrev:

Stop nu!;)

Der findes 200 "nye Messi'er"... De kaldes alle offensive talenter, som er under 170 cm.

Bare drop den M_linding, de bliver ikke klogere ;)

dont hate the player hate the game (the press and youtube)

Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1296 af asp3200
Okay stopper;), så holder jeg mig til cavani som i alle hader :D
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum