Om vores rivaler VII
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
asp3200 skrev: Okay stopper;), så holder jeg mig til cavani som i alle hader :D
Tror ingen hader Cavani, det hele handler i bund og grund om, at vi igen bør satse på at få integreret vores talenter. Ingen føler sig helt tryg ved situationen, fordi det er så mange år siden :)
År efter år, hiver Barca det ene talent op efter det andet, fordi de er en integreret del af deres måde at spille fodbold. Vi bør også begynde nu, så vi kan give dem tillid til at vokse og vi igen kan begynde at finde tillid ved at bruge egne talenter frem for udenlandske stjerner. Der er selvfølgelig en risc, men jeg er personlig villig til at tage den!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
not
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Chr. Poulsen wannabe ;)
Så mangler han bare Ajax, Juventus og Evian... he.he.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Hvis man vil have Barca filosofi så må man sku skifte til deres klub...
Barca kommer op med talent efter talent???? ØHHHHHH hvad er det lige for nogle talenter du snakker om ??? Xavi iniesta Messi ????
Alle hold har en periode med en masse talenter som bare er blevet RIGTIGE GODE... vi har f.eks. RAUL, IKER perioden...
Jeg er sku ikke real fan fordi jeg ønsker en barca mentalitet, så var jeg sku blevet barca fan...! Jeg vil have DE BEDSTE AF DE BEDSTE TIL VERDENS STØRRESTE KLUB!
hvorfor skulle Morata for chancen istedet for Cavani ?? så man kan få en 3-4 plads og så sige... HEY vi brugte sku Morata som lavde 4-5 mål...
Real Madrid er kongeklubben!! vi SKAL have de bedste, ligesom C.Ronaldo... ligesom Zidane, Figo, Beckham osv osv.. og jeg vil IK nøjest med mindre...!
den der medløber mentalitet skal ikke over i Real Madrid så må man fandme skifte klub!
Sorry dagens sure opstød.. men er træt af BARCA og deres pis om at deres vej er den rigtige vej!
RAUL!!!!
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Raul-Madrid skrev: Ejj nu må det fandme stoppe....!
Barca kommer op med talent efter talent???? ØHHHHHH hvad er det lige for nogle talenter du snakker om ??? Xavi iniesta Messi ????
Alle hold har en periode med en masse talenter som bare er blevet RIGTIGE GODE... vi har f.eks. RAUL, IKER perioden...
Jeg er sku ikke real fan fordi jeg ønsker en barca mentalitet, så var jeg sku blevet barca fan...! Jeg vil have DE BEDSTE AF DE BEDSTE TIL VERDENS STØRRESTE KLUB!
hvorfor skulle Morata for chancen istedet for Cavani ?? så man kan få en 3-4 plads og så sige... HEY vi brugte sku Morata som lavde 4-5 mål...
Real Madrid er kongeklubben!! vi SKAL have de bedste, ligesom C.Ronaldo... ligesom Zidane, Figo, Beckham osv osv.. og jeg vil IK nøjest med mindre...!
den der medløber mentalitet skal ikke over i Real Madrid så må man fandme skifte klub!
Sorry dagens sure opstød.. men er træt af BARCA og deres pis om at deres vej er den rigtige vej!
Jamen, så må det virkelig gøre ondt i hjertet på dig at se, at vores egen præsident så sent som i går aftes var ude at sige, at han ønsker Carvajal, Morata, Jese og Nacho i førsteholdstruppen ;)
Resten gider jeg ikke bruge min tid på at kommentere... du er ikke værd at tage diskussionen op med. Så spar dig selv for at skrive tilbage.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
FC Barcelona har forsøgt at hente Raphaël Varane i Real Madrid, meddeler katalansk tv-station.
FC Barcelona er på udkig efter forstærkninger til det centrale forsvar, og tilsyneladende har man forsøgt sig hos ærkerivalerne fra Real Madrid.
I hvert fald skriver Marca, med programmet Esports Club på katalansk TV3 som kilde, at FC Barcelona har forhørt sig på Real Madrids talentfulde forsvarsspiller Raphaël Varane.
Angiveligt skulle FC Barcelona have været klar til at betale Raphaël Varanes frikøbsklausul, der ligger på 30 millioner euro, hvilket svarer til omkring 223 millioner kroner.
Den 20-årige franskmand meddelte dog, at hverken var interesseret i at skifte til FC Barcelona eller til andre klubber.
Raphaël Varane har spillet for Real Madrid siden sommeren 2011, hvor han kom til den spanske kongeklub fra franske Lens.
Varane brændte for alvor igennem i Real Madrid i sidste sæson, hvor han fortrængte den rutinerede Pepe til bænken.
Hvem er det Barca tror vi er Arsenal som bare kan tage vores forsvarsspiller
M_linding skrev:
Real HWL skrev:
asp3200 skrev: Halihovic. Husk det navn og køb ham med det samme Madrid, kan slet ikke gå for langsomt.
Afsted med privat flyet Perez og få ham ind på Castilla med det samme. MEGA talent.
Du har helt ret han er et mega talent. I pressen går han under navnet "Den nye Messi" Han ville være et fantastisk køb til fremtiden.
footy.dk/2012/09/26/united-city-og-madri...den-kroatiske-messi/
Stop nu!;)
Der findes 200 "nye Messi'er"... De kaldes alle offensive talenter, som er under 170 cm.
Bla bla, vi får se..... Alen Halilovic, husk navnet!!
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Real HWL skrev:
M_linding skrev:
Real HWL skrev:
asp3200 skrev: Halihovic. Husk det navn og køb ham med det samme Madrid, kan slet ikke gå for langsomt.
Afsted med privat flyet Perez og få ham ind på Castilla med det samme. MEGA talent.
Du har helt ret han er et mega talent. I pressen går han under navnet "Den nye Messi" Han ville være et fantastisk køb til fremtiden.
footy.dk/2012/09/26/united-city-og-madri...den-kroatiske-messi/
Stop nu!;)
Der findes 200 "nye Messi'er"... De kaldes alle offensive talenter, som er under 170 cm.
Bla bla, vi får se..... Alen Halilovic, husk navnet!!
Nikola Sarić, husk navnet!!
Hov!
Gik lige et par år fra jeg skrev den, til den nåede herind på forummet ;)
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Raul-Madrid skrev: Ejj nu må det fandme stoppe....!
Det jo næste alt for let at pille dine argumenter fra hinanden, men jeg gør det sku alligevel.
For det første, så er der ingen Madrid fan (så vidt jeg ved) som ønsker præcis samme filosofi som Barca. Mes Que min bare røv :), men at fremstille sig blind og tro at Barcas talent-udvikling intet godt har, så skal man sku skærpe synet.
Alle vil have de bedste af de bedste til kongeklubben, men det behøver sku da ikke hver gang at komme udfra. Man må da kun være en direkte idiot for at lade spillere som Jesé, Morata og Nacho gå. Ingen forventer at Nacho bliver den nye stjerne, ingen forventer at Morata skal slå Benz af osv, ikke endnu i hvert fald, men giv mig en god grund (Én!) for hvorfor vi skal ude og handle for reserver? Hvorfor skal Madrid ude og hoste minimum 20 mil for en erstatning til Coentrao (hvis han bliver solgt) når Nacho har i forrige sæson vist sig at være værdi til at få lidt mere spilletid? Eller hvorfor skal man ude og erstatte Higuain med en anden stjerne, når Benzema på topniveau er i top 5 mindst over bedste angriber??
Ingen vil have Barcas komplette filosofi, men de har god talent-udvikling, de kan stille op med 90 procent af startopstillingen fra La Masia, også alligevel vinder de ligaen. Jeg vil ikke have 90 procent af startopstillingen fra La Fabrica, men jeg vil hellere ikke have verdenstjerner hele vejen, når vi bare skal kigge én liga ned, for at se talenter forlade Madrid :)
Også er det ikke fordi at alle de penge brugt har høstet det ene trofæ efter det andet, Chelsea har vundet mere end os det seneste årti - ikke Madrid værdig.
Real Madrid 7 skrev: Medie: Barca ville hente Real-komet for 223 mio. kr.
FC Barcelona har forsøgt at hente Raphaël Varane i Real Madrid, meddeler katalansk tv-station.
FC Barcelona er på udkig efter forstærkninger til det centrale forsvar, og tilsyneladende har man forsøgt sig hos ærkerivalerne fra Real Madrid.
I hvert fald skriver Marca, med programmet Esports Club på katalansk TV3 som kilde, at FC Barcelona har forhørt sig på Real Madrids talentfulde forsvarsspiller Raphaël Varane.
Angiveligt skulle FC Barcelona have været klar til at betale Raphaël Varanes frikøbsklausul, der ligger på 30 millioner euro, hvilket svarer til omkring 223 millioner kroner.
Den 20-årige franskmand meddelte dog, at hverken var interesseret i at skifte til FC Barcelona eller til andre klubber.
Raphaël Varane har spillet for Real Madrid siden sommeren 2011, hvor han kom til den spanske kongeklub fra franske Lens.
Varane brændte for alvor igennem i Real Madrid i sidste sæson, hvor han fortrængte den rutinerede Pepe til bænken.
Hvem er det Barca tror vi er Arsenal som bare kan tage vores forsvarsspiller
Ååååååååh Real Madrid 7 for syv sytten. Vil du ikke nok være venlig?
Jeg låner lige Siempres administratorhat:)
Hvis man poster noget fra et andet medie, som en nyhed, så vil jeg lige ridse op hvordan det skal gøres uanset om den er på dansk, engelsk, spansk eller latin(sk?):P
Eksempel:
1) Link:
www.marca.com/2013/06/09/en/football/rea...rid/1370773761.html/
2) Beskriv kort, hvad handler nyheden om:
Real Madrids ungdomsafdeling La Fabrica er nu den mest talent skabende
Bom, færdig, slut.
Det gælder selvfølgelig ikke kun dig. Der er blandt andet nogle stykker her på siden der en gang i mellem bare poster et link til en spansk hjemmeside uden at skrive nogen som helst forklaring.? Hvis ikke man kan spansk så er det voldsomt irreterende:)
Jeg er her stadig XOXO
- Rubæk
- Gæst
-
Lige nu er det tilfældet. Vi skal ikke lang tilbage i tiden før Camp Nou mindede om en hollandsk koloni. Gyldne generationer kommer og går. For hver solstråle historie er der en bojan og jeffren.rezamadridista skrev: Ingen vil have Barcas komplette filosofi, men de har god talent-udvikling, de kan stille op med 90 procent af startopstillingen fra La Masia, også alligevel vinder de ligaen.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Rubæk skrev: Det er lidt trist at man kan argumentere for en spillers talent ved at henvise til journalister der kalder ham "den nye messi". Nogen der kan huske Sebastian Deisler?
Lige nu er det tilfældet. Vi skal ikke lang tilbage i tiden før Camp Nou mindede om en hollandsk koloni. Gyldne generationer kommer og går. For hver solstråle historie er der en bojan og jeffren.rezamadridista skrev: Ingen vil have Barcas komplette filosofi, men de har god talent-udvikling, de kan stille op med 90 procent af startopstillingen fra La Masia, også alligevel vinder de ligaen.
Jeg er enig, derfor jeg hellere ikke vil have at man skal være afhængig af noget. Altså hvis de unge skuffer, så har man lige et par verdenstjerner der redder os, hvis verdenstjerner skuffer, så har man de unger der kæmper for livet for en sejr.
Jeg kan bare ikke lide der er så mange der vil have færdigkøbte stjerne på alle positioner, det bliver jo en zombie-klub for helvede.