Om vores rivaler VII

13 år 1 måned siden #1309 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid skrev:

Real HWL skrev:

M_linding skrev:

Real HWL skrev:

asp3200 skrev: Halihovic. Husk det navn og køb ham med det samme Madrid, kan slet ikke gå for langsomt.

Afsted med privat flyet Perez og få ham ind på Castilla med det samme. MEGA talent.

Du har helt ret han er et mega talent. I pressen går han under navnet "Den nye Messi" Han ville være et fantastisk køb til fremtiden.

footy.dk/2012/09/26/united-city-og-madri...den-kroatiske-messi/

Stop nu!;)

Der findes 200 "nye Messi'er"... De kaldes alle offensive talenter, som er under 170 cm.

Bla bla, vi får se..... Alen Halilovic, husk navnet!!

Nikola Sarić, husk navnet!!

Hov!
Gik lige et par år fra jeg skrev den, til den nåede herind på forummet ;)

Du er lidt sej
Her har du lidt god læsning hvis det altså interessere dig :)

outsideoftheboot.com/2013/04/12/alen-halilovic-scout-report/
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1310 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Haha tak for grinet drenge :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1311 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid 7 skrev: Medie: Barca ville hente Real-komet for 223 mio. kr.

FC Barcelona har forsøgt at hente Raphaël Varane i Real Madrid, meddeler katalansk tv-station.
FC Barcelona er på udkig efter forstærkninger til det centrale forsvar, og tilsyneladende har man forsøgt sig hos ærkerivalerne fra Real Madrid.

I hvert fald skriver Marca, med programmet Esports Club på katalansk TV3 som kilde, at FC Barcelona har forhørt sig på Real Madrids talentfulde forsvarsspiller Raphaël Varane.

Angiveligt skulle FC Barcelona have været klar til at betale Raphaël Varanes frikøbsklausul, der ligger på 30 millioner euro, hvilket svarer til omkring 223 millioner kroner.

Den 20-årige franskmand meddelte dog, at hverken var interesseret i at skifte til FC Barcelona eller til andre klubber.

Raphaël Varane har spillet for Real Madrid siden sommeren 2011, hvor han kom til den spanske kongeklub fra franske Lens.

Varane brændte for alvor igennem i Real Madrid i sidste sæson, hvor han fortrængte den rutinerede Pepe til bænken.

Hvem er det Barca tror vi er Arsenal som bare kan tage vores forsvarsspiller

Jeg tror at vi har nævnt det for dig før, real madrid 7, men lad nu være med at kopiere hele nyheder fra andre sider herind.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1312 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

Real Madrid 7 skrev: Medie: Barca ville hente Real-komet for 223 mio. kr.

FC Barcelona har forsøgt at hente Raphaël Varane i Real Madrid, meddeler katalansk tv-station.
FC Barcelona er på udkig efter forstærkninger til det centrale forsvar, og tilsyneladende har man forsøgt sig hos ærkerivalerne fra Real Madrid.

I hvert fald skriver Marca, med programmet Esports Club på katalansk TV3 som kilde, at FC Barcelona har forhørt sig på Real Madrids talentfulde forsvarsspiller Raphaël Varane.

Angiveligt skulle FC Barcelona have været klar til at betale Raphaël Varanes frikøbsklausul, der ligger på 30 millioner euro, hvilket svarer til omkring 223 millioner kroner.

Den 20-årige franskmand meddelte dog, at hverken var interesseret i at skifte til FC Barcelona eller til andre klubber.

Raphaël Varane har spillet for Real Madrid siden sommeren 2011, hvor han kom til den spanske kongeklub fra franske Lens.

Varane brændte for alvor igennem i Real Madrid i sidste sæson, hvor han fortrængte den rutinerede Pepe til bænken.

Hvem er det Barca tror vi er Arsenal som bare kan tage vores forsvarsspiller

Jeg tror at vi har nævnt det for dig før, real madrid 7, men lad nu være med at kopiere hele nyheder fra andre sider herind.

jeg kopirede fordi jeg bruger min telefon
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1313 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Men nu ved du det til næste gang.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1314 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII

Rubæk skrev: Det er lidt trist at man kan argumentere for en spillers talent ved at henvise til journalister der kalder ham "den nye messi". Nogen der kan huske Sebastian Deisler?

Det synes jeg er en lidt "ond" sammenligning. Sebastian Deisler kunne godt have blevet til noget, men han var da også en af mest skadesplagede og uheldige spillere jeg lige kan komme i tanke om. Ærgerligt at den karriere skulle slutte så brat.

Adriano eller Freddy Adu ser jeg til gengæld som nogle af de bedste eksempler på spillere der blev udråbt til noget kæmpe stort, men som aldrig formåede at indfri omverdens tårnhøje forventninger.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1315 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Om vores rivaler VII

Jaken skrev:

Rubæk skrev: Det er lidt trist at man kan argumentere for en spillers talent ved at henvise til journalister der kalder ham "den nye messi". Nogen der kan huske Sebastian Deisler?

Det synes jeg er en lidt "ond" sammenligning. Sebastian Deisler kunne godt have blevet til noget, men han var da også en af mest skadesplagede og uheldige spillere jeg lige kan komme i tanke om. Ærgerligt at den karriere skulle slutte så brat.

Adriano eller Freddy Adu ser jeg til gengæld som nogle af de bedste eksempler på spillere der blev udråbt til noget kæmpe stort, men som aldrig formåede at indfri omverdens tårnhøje forventninger.

Jaken, Adriano blev da kæmpestor? :D

Interessant med Barca' nuværende trup. Som jeg ser det var Neymar et rigtig, rigtig godt køb. Om han slår igennem eller ej, er en anden sag. Men de mangler i den grad spillere i den trup. Har aldrig set et hold spille med 16-18 spillere over en HEL sæson, flere år i træk.
Veteraner: Puyol 35, Alves 30, (begge målmænd, Pinto er 37, Valdez skifter?), Xavi og David Villa. Det er altså ikke bare en meget vigtig spiller, som snart ikke kan mere på topniveauet. Neymar er vel en erstatning for Villa, som man ikke regner med de næste år, hvis han ikke bliver solgt i år. Cesc var vel udtænkt som erstatning/aflaster for Xavi, hvilket ikke er sket. Thiago er 22 år nu, og han har ikke fået et år med masser af spilletid - det ser ikke godt ud, på den midterste plads på banen! Alves er stadig frisk, meeeen mon ikke Montoya snart overtager pladsen som back - om et år eller to?
Xavi - en legende som får flere og flere skadet, desværre.
Puyol - Endnu en legende, som burde takke af snart. Stop på toppen, Puyol!
Alves - har få år tilbage på europæisk topniveau.
David Villa - Tja, fik aldrig en fair chance.

Jeg mener, at FCB i forvejen mangler forsvarsspillere. Montoya er ikke i nærheden af Alves' topniveau. Thiago/Cesc kan ikke engang lugte til Xavi' røv. Bartra er langt, langt og atter langt fra Puyol.

Til sammenligning i vores egen klub:
Vores forsvar er sandsynligvis dækket ind de næste 5-7 år. Vi har lige købt Carvajal tilbage, vi har Nacho til at agere backup til Marcelo/midterforsvaret. (Set i lyset af Coentrao' udtalelser, om at han ikke føler sig hjemme)
Den eneste mand som ikke kan være med de næste 5 år, er Alonso. Denne sæson må vise os, om hvorvidt Modric er ''erstatningen'', eller om han ikke kan håndtere en 2-mandsmidtbane.

Samtidig, kan jeg fortælle, at vi kun har 1 ikke EU-borger. Nemlig Di Maria. Håber at den kommende træner holder fast på stammen. Jeg forventer nogle rigtige, rigtige gode år, når disse spillere lærer at spille 100% sammen. Ikke kun kontra, men også kombinationsspillet. Vi har nu Modric og Özil. Puha. :D Håber ikke dette indlæg keder jer.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Realmadrid94.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1316 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
Det danske landshold er for vildt:/

EDIT:
Hvis i har mulighed for at oddse på at Morten Olsen bliver skudt midt i panden, af en pil fra en flitsbue i slutningen af første halvleg, så skal i smide pengene nu, for jeg har kurs mod Østerbro:-P

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1317 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

JimmyBroe skrev: Det danske landshold er for vildt:/

EDIT:
Hvis i har mulighed for at oddse på at Morten Olsen bliver skudt midt i panden, af en pil fra en flitsbue i slutningen af første halvleg, så skal i smide pengene nu, for jeg har kurs mod Østerbro:-P

Perfekt sted du vælger at skrive det "vores rivaler". Holdet sejler, og hvor er det ironisk, at de bruger så meget tid på at ønske fodbold Danmark skal blive interesseret i landsholdet igen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1318 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Om vores rivaler VII
Det bliver det om 3-5 år. Det er længe siden så mange talenter har været så tæt på at slå igennem. Højbjerg i Bayern, Olsen i Inter. Holst, Riza og Da Silva i BIF. Tja, finanskrisen gjorde vel en god ting..
Log på chatten hvis i ser kampen drenge! Så kan vi fortsætte der :P
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1319 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Sigøjneren fra sigøjnerklubben fik rødt kort for dette.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1320 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Sigøjneren fra sigøjnerklubben fik rødt kort for dette.

F*cking idiot!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum