Om vores rivaler VII
Lars1991 skrev: Enig Steen, har set en del engelsk fodbold i år, og det kommer jeg også nok til næste. Og det ville da kun være bedre hvis man så Higuain på et af holdene. Så kommer jeg nok til at holde med Arsenal. :D
Har altid været fortaler for Arsenal og deres normalt flotte spillestil, men som også er meget ineffektiv.
Med Higuain oppe i toppen og forhåbentligt Fellaini kan de endelig igen kæmpe om mesterskabet.
szczesny
Sagna-Koscielny-Vermalen-Gibs
Fellaini-Arteta/Wilshere
Walcott-Podolski-Cazorla
Higuain
Når det er sagt, så synes jeg at 20 mil euro er aaalt for lidt for Higuain, men at 30 ville være bedre.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
ZizouMo skrev:
Lars1991 skrev: Enig Steen, har set en del engelsk fodbold i år, og det kommer jeg også nok til næste. Og det ville da kun være bedre hvis man så Higuain på et af holdene. Så kommer jeg nok til at holde med Arsenal. :D
Har altid været fortaler for Arsenal og deres normalt flotte spillestil, men som også er meget ineffektiv.
Med Higuain oppe i toppen og forhåbentligt Fellaini kan de endelig igen kæmpe om mesterskabet.
szczesny
Fellaini-Arteta/Wilshere
Walcott-Podolski-Cazorla
Higuain
Når det er sagt, så synes jeg at 20 mil euro er aaalt for lidt for Higuain, men at 30 ville være bedre.
Du beder selv lidt om den. En af dine midterforsvarer sidder på bænken grundet hans dårlige præstationer gang på gang.
Desværre fungerer Walcott ikke så godt ude på den kant. Han kan godt spille der, men han er jo blot en middelmådig spiller derude.
Til sidst: ville undre mig meget hvis Higuain virkelig vælger Arsenal. Jeg ser ham som skræddersyet til Italien. Han besidder den der frækhed, som kun sydamerikanere besidder.
Ville også undre mig hvis Fellaini tog Arsenal, der er høst sandsynlig bedre klubber derude. (Moyes - United?)
Håber til sidst at monreal får den backplads :P
Realmadrid94 skrev:
ZizouMo skrev:
szczesny
Fellaini-Arteta/Wilshere
Walcott-Podolski-Cazorla
Higuain
Du beder selv lidt om den. En af dine midterforsvarer sidder på bænken grundet hans dårlige præstationer gang på gang.
Desværre fungerer Walcott ikke så godt ude på den kant. Han kan godt spille der, men han er jo blot en middelmådig spiller derude.
Til sidst: ville undre mig meget hvis Higuain virkelig vælger Arsenal. Jeg ser ham som skræddersyet til Italien. Han besidder den der frækhed, som kun sydamerikanere besidder.
Ville også undre mig hvis Fellaini tog Arsenal, der er høst sandsynlig bedre klubber derude. (Moyes - United?)
Håber til sidst at monreal får den backplads :P
Hvis du mener Vermalen, så håber og tror jeg han vender tilbage næste sæson med sit gamle fremragende spil og form. Monreal ville også være en god venstreback, som du selv nævner.
Hvis du mener Walcott kun kan spille angriber, så kan man rykke ham ud af holdet og spille således:
Wilshere-Fellaini-Arteta
Podolski - Cazorla
Higuain
Jeg mener stadigvæk Higuain vil være det perfekte match med Arsenal. Et sted hvor han er 100% garanteret spilletid og et sted hvor vi kan følge hans udvikling uge efter uge. Udover det så ville et hold der spiller på boldbesiddelsen kunne holde på bolden med Wilshere-Fellaini-Arteta og Cazorla på midtbanen, som alle besidder nogle særdeles gode pasnings evner. Higuain ville få den ene perle efter den anden, som han nok skal nyde godt af.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Wow. Tevez overtager Del Pieros legendariske nr. 10. Det virker helt forkert...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Fred P og de slemme frø
- Gæst
-
Jaken skrev: www.juventus.com/juve/it/home
Wow. Tevez overtager Del Pieros legendariske nr. 10. Det virker helt forkert...
Den regnede jeg med at de gemte til Jovetic. Eller en yngre spiller som ville blive en decideret klubmand.
JUST IN: Messi and his father find an agreement with tax authority: they will pay 15m € for the tax fraud allegations!
Steen skrev: Nå nå, det ser ud til at den evige uskyldige Messi ikke er så uskyldig alligevel.
JUST IN: Messi and his father find an agreement with tax authority: they will pay 15m € for the tax fraud allegations!
Rimeligt vildt, hvis de slipper for straf...
Så kan man jo bare undlade at betale sin skat, indtil man evt. bliver opdaget?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det er patetisk, det er til grin og vi har skatteret for til i morgen......
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Men festen stopper angiveligt ikke der; The strategy of Messi's lawyers is apparently to anticipate an investigation on further irregularities still not investigated.
- Raúl 7
- Gæst
-
M_linding skrev:
Steen skrev: Nå nå, det ser ud til at den evige uskyldige Messi ikke er så uskyldig alligevel.
Rimeligt vildt, hvis de slipper for straf...
Så kan man jo bare undlade at betale sin skat, indtil man evt. bliver opdaget?
Sådan er det også i Danmark.