Om vores rivaler VII

13 år 1 måned siden #1417 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Nå nu opfordrer Thiago Silvas agent ligefrem Barcelona til at byde på ham.

Jeg lugter - desværre - en virkelig god transfersommer for dem.

Ham, Neymar og muligvis endda en forward (Rooney fx), de bliver endnu sværere, end de var i forvejen.

Jeg tror det ikke har pengen til thiago og Rooney det har købt neymar
Emnet er blevet låst.
  • Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1418 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Nå nu opfordrer Thiago Silvas agent ligefrem Barcelona til at byde på ham.

Ham, Neymar og muligvis endda en forward (Rooney fx), de bliver endnu sværere, end de var i forvejen.

Jeg er ikke helt med på hvorfor folk ser det som en forstækning, at Barca går efter at hente en forward. Som jeg ser det, så er den manglende forward i deres system netop årsagen til, at Messi kan gøre det, han gør. Hvis de får en forward, så må Messi nødvendigvis rykkes væk fra den centrale del af banen og komme ud på højrekanten igen, og jeg er af den klare overbevisning, at han er langt bedre, når han har sit udgangspunkt centralt.

I forhold til Thiago Silva, så er jeg desværre enig - det vil alt andet lige gøre deres defensiv markant stærkere - han er i mine øjne verdens bedste forsvarsspiller set over de seneste par sæsoner.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1419 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Lige netop Rooney kan jo også spille på kanten, og giver dem noget power og vildskab, som hverken Pedro, Alexis, Villa eller Tello besidder.
Og der er mange kampe på en sæson, og Rooney kan faktisk vise sig at være et super godt køb for dem.

Men du har helt ret.

Det mest irriterende er, hvis virkelighedsfjerne Rossell faktisk vågner op og indser, at deres klub mangler en central styrmand.

Puyol er hamrende langsom og har været mere elendig end de fleste Barcelona-fans vil anerkende.
Pique har ramt Brian Laudrup syndromet er siden sit ægteskab blevet ringere og ringere.
Mascherano gør det egentlig ok, men nogen stor stjerne er jo ikke lige frem.
Bartra tør de ikke satse på, trods et ganske ok talent.

Det er ret tydeligt, at de mangler en Silva type for at gøre deres defensiv endnu bedre. Særligt med elendige Valdes i målet.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1420 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII

Jack Daniels skrev:

I forhold til Thiago Silva, så er jeg desværre enig - det vil alt andet lige gøre deres defensiv markant stærkere - han er i mine øjne verdens bedste forsvarsspiller set over de seneste par sæsoner.

Tror du at det har penge til at købe thiago han er virkelige dyr og det har lig købt neymar for 537 mil
Emnet er blevet låst.
  • Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1421 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid 7 skrev:

Jack Daniels skrev: (...)

Tror du at det har penge til at købe thiago han er virkelige dyr og det har lig købt neymar for 537 mil

Det har jeg ingen forsætninger for at udtalemig om, da jeg ikke har noget kendskab til økonomien i Barcelona. Jeg kan dog sige, at hvis jeg havde siddet i Sandro Rosells sæde, så havde jeg prioriteret Thiago Silva over Neymar, da Barcas problemer ikke - for mig at se - ligger i det offensive. Den del skal Messi, Pedro og Iniesta nok klare.

Deres svaghed er det centrale forsvar, hvor de mangler "en ny Puyol", hvis spidskompetence er det defensive, og ikke - som man kan foranlediges til at tro om Pique - det at kunne sætte to mand med en fiks detalje med hælen. Vi har jo også gentagne gange set, at alle hold med et minimum af kvalitet kommer til chancer mod Barcelona.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1422 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Say what? Svære? Undskyld mig, men... ;-)
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1423 af anes
Besvaret af anes på emne Om vores rivaler VII
AS skriver PSG betaler Cavanis klausul på €63mil. og at han skifter til de franske mestre, det har sat gang i kommentarerne derinde og flere åbner op for en Zlatan transfer.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1424 af El_Juan
Hvis Cavani kommer til PSG og Zlatan forlader klubben - hvilket jeg dog ikke tror han gør - så lur om ikke Zlatan drager den modsatte vej, tilbage til Italien, der ifølge ham selv er hans andet hjem.

Jeg ser det dog ikke ske. I hvert fald ikke med Zlatan. Milan kan næppe hente ham tilbage. Ej heller Inter. Juventus har allerede hentet to nye angribere.

Apropos Juventus, så præsenterede de i går Fernando Llorente. Det bliver spændende at følge ham der. En mand jeg gerne havde set i Real Madrid i stedet for Higuaín. Ikke mindst fordi han var tilgængelig på en fri transfer. Athletic har i øvrigt allerede hentet en erstatning for Llorente. 'Kike' Sola forlader Osasuna og vender "hjem" til Athletic.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1425 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Sevillas præsident Del Nido siger at Atletico kan glemme alt om at købe Negredo. Pres fra Perez, eller ønsker man blot at sende ham til en anden liga i stedet? Jeg kunne sagtens forestille mig Perez kunne finde på at bede Del Nido om at rende og hoppe hvis han skyder Negredo til Atletico, de taler jo formentlig sammen i netop disse dage angående Kondogbia...
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1426 af El_Juan

JesperA skrev: Sevillas præsident Del Nido siger at Atletico kan glemme alt om at købe Negredo. Pres fra Perez, eller ønsker man blot at sende ham til en anden liga i stedet? Jeg kunne sagtens forestille mig Perez kunne finde på at bede Del Nido om at rende og hoppe hvis han skyder Negredo til Atletico, de taler jo formentlig sammen i netop disse dage angående Kondogbia...

Lur mig, om det ikke nærmere har noget at gøre med, at Manchester City angiveligt er interesserede og klar til at betale 25 mio. €. I hvert fald hvis man skal tro MARCA. Og kommer Manchester City og smider 25 mio. € på bordet - på en gang - uden at betale det i rater og alt muligt fancy, som jeg kunne tænke mig, at Atlético har tænkt sig, så kunne jeg tænke mig at Del Nido har meddelt Atléti hvordan landet ligger.

Jeg kan ikke forestille mig, at Pérez og Real Madrid har noget som helst at sige i den henseende. Jeg kan overhovedet ikke se, hvorfor de skulle blande sig. Det er ikke Real Madrids anliggende. Jeg tror det rager Pérez en høstblomst, hvor Negredo ender. Hvorfor skulle han bryde sig om det? Negredo har intet at gøre med Real Madrid. Han var vel kun i klubben i to år og har ikke været i Real Madrid siden 2007. Lige med undtagelse af en kort periode i 2009, hvor Real Madrid købte ham tilbage fra Almería, blot for at sælge ham til Sevilla samme sommer.

Del Nido ved godt, at han skal lave et stort salg. Han ved ligeledes godt, at der er mange klubber, der er ude efter Negredo. Det lugter nærmere på et forsøg fra Del Nidos side, på at få en budkrig op og stå. Og desto flere engelske klubber der melder sig, desto bedre for Sevilla. Så kan Del Nido - så at sige - tillade sig, at give Atlético fingeren. Det her er bare typisk Del Nido.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1427 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

JesperA skrev: Sevillas præsident Del Nido siger at Atletico kan glemme alt om at købe Negredo. Pres fra Perez, eller ønsker man blot at sende ham til en anden liga i stedet? Jeg kunne sagtens forestille mig Perez kunne finde på at bede Del Nido om at rende og hoppe hvis han skyder Negredo til Atletico, de taler jo formentlig sammen i netop disse dage angående Kondogbia...

Niks, det er fordi at City skulle være meget tætte på at købe ham. Mange spanske medier melder om, at Pellegrini og City er villig til at betale hans frikøbsklausul. Lidt ærgerligt, så gerne at han blev i den spanske liga...

EDIT: Juan var før mig..
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1428 af El_Juan

Steen skrev:

Niks, det er fordi at City skulle være meget tætte på at købe ham. Mange spanske medier melder om, at Pellegrini og City er villig til at betale hans frikøbsklausul. Lidt ærgerligt, så gerne at han blev i den spanske liga...

EDIT: Juan var før mig..

Det tynder ud med spanske landsholdsangribere i den spanske liga. Torres i Chelsea, Llorente i Juventus og både Villa og Negredo er på vej væk, mens Soldado ligeledes kan gå hen og blive solgt. Det vidner lidt om, hvordan det står til.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum