Om vores rivaler VII

13 år 1 måned siden #1345 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII
Så blev Pellegrini endelig præsenteret:

www.mcfc.co.uk/

En fremragende træner der får en trup i konstant forbedring. Jeg er bange for, at City begynder at blive dominerende nu...

- Han er i øvrigt overraskende god til engelsk :O

EDIT: for langsom :P

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Jaken.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1346 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

Jaken skrev: Så blev Pellegrini endelig præsenteret:

www.mcfc.co.uk/

En fremragende træner der får en trup i konstant forbedring. Jeg er bange for, at City begynder at blive dominerende nu...

- Han er i øvrigt overraskende god til engelsk :O

EDIT: for langsom :P

Ja ja snak du mig bare efter munden ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1347 af Real Madrid
Mancini vil være landsholdstræner under VM

footy.dk/2013/06/14/mancini-vil-vaere-la...ldstraener-under-vm/

Umiddelbart har jeg svært ved at få øje på et landshold, der er til rådighed og passer til hans status.

Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1348 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om vores rivaler VII
Det ser efterhånden ret interessant ud i det regnvåde England forud for næste sæson. Ansættelserne af Mourinho og Pellegrini samt nogle prominente indkøb. Det krydret med et United hold uden den gamle tyggegummignasker på bænken gør, at ligaen er mere åben end nogensinde. Er ikke af den holdning, at United havde den bedste trup sidste år, men der har været et eller andet over dem med den gamle på bænken, som har gjort dem stærke set over 38 kampe.

Glæder mig meget til at følge Premier League næste år, og har på nuværende tidspunkt ikke nogen favorit, da jeg ser det meget lige mellem de to Manchester-klubber og Chelsea.

Med den store rivalisering i toppen, så kunne jeg sagtens forestille mig, at vi igen til næste sæson ser de engelske hold udspille deres rolle tidligt i CL.

Det er heller ikke uinteressant med de indkøb, der bliver foretaget i bl.a. Chelsea, da de efterhånden har en del offensivespillere i truppen, hvor de er nødsaget til at afskibbe nogle af disse. Har stadig et håb om et indkøb af Mata, og med købet af Schürrle bliver de ikke mindre aktuelt. Samtidig florerer der rygter om, at Mou igen forsøger at hente Hulk.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1349 af Real Madrid

Gåser skrev: Det ser efterhånden ret interessant ud i det regnvåde England forud for næste sæson. Ansættelserne af Mourinho og Pellegrini samt nogle prominente indkøb. Det krydret med et United hold uden den gamle tyggegummignasker på bænken gør, at ligaen er mere åben end nogensinde. Er ikke af den holdning, at United havde den bedste trup sidste år, men der har været et eller andet over dem med den gamle på bænken, som har gjort dem stærke set over 38 kampe.

Glæder mig meget til at følge Premier League næste år, og har på nuværende tidspunkt ikke nogen favorit, da jeg ser det meget lige mellem de to Manchester-klubber og Chelsea.

Med den store rivalisering i toppen, så kunne jeg sagtens forestille mig, at vi igen til næste sæson ser de engelske hold udspille deres rolle tidligt i CL.

Det er heller ikke uinteressant med de indkøb, der bliver foretaget i bl.a. Chelsea, da de efterhånden har en del offensivespillere i truppen, hvor de er nødsaget til at afskibbe nogle af disse. Har stadig et håb om et indkøb af Mata, og med købet af Schürrle bliver de ikke mindre aktuelt. Samtidig florerer der rygter om, at Mou igen forsøger at hente Hulk.

Man kan sige meget om Mourinho, men det er jo helt vildt, at ansættelsen af ham igen har fået folk til at se Chelsea, som favoritter, efter et par sæsoner, hvor de har været et skridt eller to bag Manchester klubberne.

Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1350 af Gåser
@Real Madrid
Jeg vil da mene, at de ligger på niveau med de to Manchester-klubber. Ser United som mest svækket ved Fergusons stop. Mourinho gør mange ting rigtigt, og som vi så i fjor, så kan han få stort set alt til at gå op i en højere enhed. Og har ikke nævnt dem som favoritter foran de to andre.

Men kan forstå, at du ikke ser dem inde i mesterskabskampen?

Fulgte meget med i Premier League sidste år, og United hentede en del point på dårlige dage, hvilket jeg tror skyldes Fergusons touch, og med Moyes på bænken, så tror jeg simpelthen ikke, at det kommer til at fungere på samme måde. I forhold til City, så er de altid svære at gennemskue, fordi de simpelthen smider så mange stupide point. Om det skyldes Mancini eller andre skal jeg lade være usagt. Jeg har dog aldrig set et lys i italieneren, så vil tro, at det gavner klubben at Pelle er kommet til.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1351 af Real Madrid

Gåser skrev: @Real Madrid
Jeg vil da mene, at de ligger på niveau med de to Manchester-klubber. Ser United som mest svækket ved Fergusons stop. Mourinho gør mange ting rigtigt, og som vi så i fjor, så kan han få stort set alt til at gå op i en højere enhed. Og har ikke nævnt dem som favoritter foran de to andre.

Men kan forstå, at du ikke ser dem inde i mesterskabskampen?

Fulgte meget med i Premier League sidste år, og United hentede en del point på dårlige dage, hvilket jeg tror skyldes Fergusons touch, og med Moyes på bænken, så tror jeg simpelthen ikke, at det kommer til at fungere på samme måde. I forhold til City, så er de altid svære at gennemskue, fordi de simpelthen smider så mange stupide point. Om det skyldes Mancini eller andre skal jeg lade være usagt. Jeg har dog aldrig set et lys i italieneren, så vil tro, at det gavner klubben at Pelle er kommet til.

Ej hvor sjovt, kan godt se det kan lyde negativt nu, men mente stik modsatte faktisk jeg er også en del af "folk" :D

Det var positivt ment, at Mourinho's ansættelse igen har fået Chelsea op som favoritter (sammen med Manchester klubberne) :)

Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1352 af Gåser
Ahh fantastisk. :-)

Fordi Mourinho er en kraftig opgradering i forhold til Di Matteo og Rafa, på trods af deres titler.

Ser næsten mere frem til den nye sæson i det engelske fremfor den spanske.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1353 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
onside.dk/primera-division/avis-mourinho...til-at-byde-paa-mata

OUCH!

Jeg mener ikke, at vi kan bruge Mata til noget, og slet ikke med den forestående - forhåbentlig(!) - ankomst af vidunderbarnet, Isco. Han er dog en ekstrem god fodboldspiller, og jeg håber, at Mourinho også får øjnene op for Matas talent, således han han ikke ender i Barcelona.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1354 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Det må være en and. Hvad skal de med flere midtbanespillere. De har jo ikke andet efterhånden. Han kommer til at sidde på bænken og mourinho sælger ikke til Barcelona, hadet er for dybt.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1355 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

Daniel skrev: onside.dk/primera-division/avis-mourinho...til-at-byde-paa-mata

For det første er det Onside. For det andet refererer de til Expressen, der refererer til Mundo Deportivo.

Om et par timer, så refererer de til Luna, som har læst noget i "en eller anden 'spansk' avis", så derfor må historien være sand, og Mata bliver snart præsenteret som Barcas store sommerindkøb.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Dios, andreashn
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1356 af Real Madrid
Onside har (chokerende) lagt en artikel ud omkring tidligere Barcelona spillere, der nu er managers, assistenter og sportsdirektører rundt omkring i verdenen
onside.dk/primera-division/barcelona-sty...hele-fodboldverdenen

Jeg har selv brugt en del tid på at researche tidligere Real Madrid spillere, der nu har fået funktion som enten manager, assistent eller sportsdirektør:

Tidligere Real Madrid spillere, der nu er trænere:

Vicente Del Bosque (Spanien)
Rafael Benitez (Napoli)
Michael Laudrup (Swansea)
Bernd Schuster (Malaga)
Michel (Olympiacos)
Roberto Carlos (Sivasspor)
Camacho (Kina)
Pepe Mel (Real Betis)
Luis Enrique (Celta Vigo)
Joaquín Caparrós (Levante)
Quique Flores (Senest Al Ahli og Atletico Madrid)
Gheorghe Hagi (Senest Galatasaray)
Robert Prosinečki (Kayserispor)
Joaquín Caparrós (Levante)
Julen Lopetegui (Spanien u21)
Juan Ramón López Caro (Saudi Arabien)
Miguel Ángel Portugal (Club Bolivar)

Tidligere trænere:

Luis Aragones (Tidligere spansk landstræner)
Hugo Sánchez (Tidligere mexicansk landstræner)

Assistenttrænere:

Aitor Karanka (Real Madrid)
Claude Makélélé (Paris SG)
Toni Grande (Spanien)
Luis Figo (Senest Inter Milan)

Sportsdirektører:

Fernando Hierro (Malaga)
Zinedine Zidane (Real Madrid)

Er alle berettiget til at være på listen, og er der eventuelt nogle jeg har glemt? :)

Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Real Madrid.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum