Om vores rivaler VII
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Deres defensiv må virkelig gerne vedblive at være så elendi, som den har været de seneste par år ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Den talentfulde midtbanespiller Isco skifter som bekendt til Real Madrid, men spanieren er allerede blevet upopulær i hovedstadsklubben. Han er nemlig Barca-fan, har en hun ved navn Messi og har tidligere erklæret sig 'anti-madridista'.
Upopulær? Det har jeg slet ikke set, nok nærmere det modsatte?
Jeg troede kun at disse FCB-idioter var fra de Catalanske medier, åbenbart ikke..
Hvorfor skal manden står til ansvar for noget han har sagt som en 19-årig dreng, der spillede for et B-hold?
Nå, jeg synes at Madridista.dk også skulle lave en artikel om Iniesta og Neymar, som begge havde en drøm om at spille for Madrid..
Eller nej, man skal ikke synke ned på deres niveau.
FC Barcelona har endda fået blokkeret nogen af de videoer hvor han siger dette ;
Heldigvis er der stadig et par derude:
DarioGomez skrev: Jeg brækker mig simpelthen, hvis Barcelona får held med at hente Thiago Silva...
Deres defensiv må virkelig gerne vedblive at være så elendi, som den har været de seneste par år ...
Helt enig. Får de endelig den styrmand i forsvaret de mangler vil det give en ro der vil forplante sig i hele holdet fremad på banen.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
HHB65 skrev:
DarioGomez skrev: Jeg brækker mig simpelthen, hvis Barcelona får held med at hente Thiago Silva...
Helt enig. Får de endelig den styrmand i forsvaret de mangler vil det give en ro der vil forplante sig i hele holdet fremad på banen.
Tjah. I mine øjne er Silva en fantastisk spiller, men han er ikke ligefrem en leder, hvilket vel mest af alt er det Barca mangler.
Silva er selvfølgelig fremragende, men dåbsattesten siger altså også 29 efter sommerferien og han vil i den grad koste knaster. Meldinger går på, at Silva lige nu hæver en løn på over €8 mio. årligt, samtidig vil PSG også skulle have en klækkelig sum for ham. Derudover er det interessant, at Silva jævnligt misser en del kampe i løbet af sæsonen.
Silva kan bestemt blive en succes, men ligesom med Neymar-købet, kan man bestemt også finde kritiske punkter. Særligt omkring den smalle trup, som man ser ud til at ville fortsætte med.
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
raul7=kongen skrev:
HHB65 skrev:
Tjah. I mine øjne er Silva en fantastisk spiller, men han er ikke ligefrem en leder, hvilket vel mest af alt er det Barca mangler.
Silva er selvfølgelig fremragende, men dåbsattesten siger altså også 29 efter sommerferien og han vil i den grad koste knaster. Meldinger går på, at Silva lige nu hæver en løn på over €8 mio. årligt, samtidig vil PSG også skulle have en klækkelig sum for ham. Derudover er det interessant, at Silva jævnligt misser en del kampe i løbet af sæsonen.
Silva kan bestemt blive en succes, men ligesom med Neymar-købet, kan man bestemt også finde kritiske punkter. Særligt omkring den smalle trup, som man ser ud til at ville fortsætte med.
Hvis du kan finde kritiske punkter hos Silva, så vil jeg gerne høre hvad du har og sige om de resterende forsvarsspilere i verdenen ;)
Han er verdens bedste midterforsvar i min optik, og at du ikke mener han er en leder er absurd. Han var anfører for Milan og er nu anfører i Paris SG og på Brasiliens landshold. Han er den perfekte kaptajn og leder, måske en mere moderne type, der ikke er ham der skriger og råber af alle hans medspillere, men altid ham der går forrest.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Real Madrid skrev:
raul7=kongen skrev:
HHB65 skrev:
Hvis du kan finde kritiske punkter hos Silva, så vil jeg gerne høre hvad du har og sige om de resterende forsvarsspilere i verdenen ;)
Han er verdens bedste midterforsvar i min optik, og at du ikke mener han er en leder er absurd. Han var anfører for Milan og er nu anfører i Paris SG og på Brasiliens landshold. Han er den perfekte kaptajn og leder, måske en mere moderne type, der ikke er ham der skriger og råber af alle hans medspillere, men altid ham der går forrest.
Det var overordnet i forbindelse med satsningen ved at Barca vælger at bruge hele budgettet på to spillere. Som nævnt anser jeg også Silva som en fantastisk fodboldspiller, var jeg i Barcas sted havde jeg dog suppleret truppen på flere områder.
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
raul7=kongen skrev:
Real Madrid skrev:
raul7=kongen skrev:
HHB65 skrev:
Det var overordnet i forbindelse med satsningen ved at Barca vælger at bruge hele budgettet på to spillere. Som nævnt anser jeg også Silva som en fantastisk fodboldspiller, var jeg i Barcas sted havde jeg dog suppleret truppen på flere områder.
Fair enough ;)
Jeg er egentlig ligeglad hvem de køber, jeg sidder med følelsen af (hvergang), at de alligevel ikke slår igennem. Lige så gode de er/var til at integrere talenter, lige så dårlige er de til at integrere spillere udefra.
Afellay, Song, Fabregas, Adriano, (Mascherano), Sanchez, Alba*, Villa, Chygrynskiy, Ibrahimovic, Keirrison, Maxwell, Henrique, Hleb, Alves, Caceres, Keita, Henry, Toure, Milito, Thuram, Gudjohnsen, Zambrotta
Samtlige indkøb sidste 7 år. Udover Alves, så er der jo ikke nogen, der virkelig har været en wow-oplevelse i Barcelona. Mascherano har gjort det fint, men er bare ikke den store profil, som han var i Premier League samme kan man sige om Fabregas, glansen er forsvundet...
Jeg kan ikke huske hvornår, at jeg sidst frygtede et Barca indkøb. Neymar er ikke en undtagelse
* Alba har haft en flot sæson, men er et talent, der er købt hjem igen og ikke har været uden for Spaniens grænser.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
De stopper aldrig.. Har de helt seriøst intet bedre at tage sig til??
Spillere som var Barcelona fans, hvor de så er skiftet til Madrid, handler artiklen om.
Steen skrev: www.mundodeportivo.com/20130629/real-mad....Uc9A44avfmw.twitter
De stopper aldrig.. Har de helt seriøst intet bedre at tage sig til??
Spillere som var Barcelona fans, hvor de så er skiftet til Madrid, handler artiklen om.
Kan ikke spansk, men hvis modric er med på listen fordi han have en Barca trøje på, har de misforstået en del for han fik den som gave eller så noget.
Özil? Var der ikke noget med han blev tilbudt en blank kontrakt af Barca, hvor han skulle skrive sin ønskede løn, men afviste?
Og hvad med deres kære investa og store fremtid Neymar. Hvad synes de om at de faktisk var Real-fans som små?
Frankfurt sættes ligeledes i forbindelse med Nicklas Bænkner. Man kan så håbe for Joselu og dansk fodbolds skyld, at Frankfurt dropper Bænkner og han får lov til at sidde endnu et år på bænken (læs: tribunen... forreste række... i en retssal) ;-)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg lugter - desværre - en virkelig god transfersommer for dem.
Ham, Neymar og muligvis endda en forward (Rooney fx), de bliver endnu sværere, end de var i forvejen.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...