Om vores rivaler VII

13 år 1 måned siden #1369 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Nå, så blev Messi officielt sigtet i skattesagen. Spændende om springbønnen rent faktisk er skyldig.

Ikke at han nogensinde kommer i fængsel, men det er eddermame et image problem af dimensioner, HVIS det viser sig, at han har snydt!!!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1370 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Dejligt dværgens image bliver skadet. Doping klovn.
Emnet er blevet låst.
  • Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1371 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Om vores rivaler VII
Han er da for åndsvag hvis han har snydt! Det ville være fuldstændig hul i hovedet med de penge han tjener..

asp3200 skrev: Dejligt dværgens image bliver skadet. Doping klovn.

Han har fået samme kur som for lave børn i Danmark får, doping ville jeg næppe kalde det.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1372 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

Casper HN skrev: Han er da for åndsvag hvis han har snydt! Det ville være fuldstændig hul i hovedet med de penge han tjener..

Han har fået samme kur som for lave børn i Danmark får, doping ville jeg næppe kalde det.

Hvis vores kære Ronaldo tog en kur hGH nu, så ville han blive dømt for dopingmisbrug, så jo det er vel doping?

At det så er brugt for at helbrede Messi fra dværg til hobbit, ja det er noget andet.:-D

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
  • Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1373 af Casper HN

JimmyBroe skrev:

Casper HN skrev: Han er da for åndsvag hvis han har snydt! Det ville være fuldstændig hul i hovedet med de penge han tjener..

Hvis vores kære Ronaldo tog en kur hGH nu, så ville han blive dømt for dopingmisbrug, så jo det er vel doping?

At det så er brugt for at helbrede Messi fra dværg til hobbit, ja det er noget andet.:-D

Ja, men hvis han brugte sut nu ville folk jo også grine af ham. Hver sin ting har hvert sit tidspunkt i livet. Lavhed er nemmest at kurere når man vokser, så synes det er forkert at sige det er doping. Men ja, det havde været helt galt såfremt han ikke havde fået det :)

Edit: Armstrong var jo heller ikke dopet fordi han havde fået stoffer i forbindelse med sin kræftsygdom.. At han så var dopet fordi han ikke lavede andet end at tage doping efter sin kræftsygdom er så en anden sag :)
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Casper HN.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1374 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

Casper HN skrev:

JimmyBroe skrev:

Ja, men hvis han brugte sut nu ville folk jo også grine af ham. Hver sin ting har hvert sit tidspunkt i livet. Lavhed er nemmest at kurere når man vokser, så synes det er forkert at sige det er doping. Men ja, det havde været helt galt såfremt han ikke havde fået det :)

Edit: Armstrong var jo heller ikke dopet fordi han havde fået stoffer i forbindelse med sin kræftsygdom.. At han så var dopet fordi han ikke lavede andet end at tage doping efter sin kræftsygdom er så en anden sag :)

Lige præcis Armstrong, er forfærdelig at bruge som argument, hvis man skal argumentere mod at nogen har dopet sig, eftersom han tilsyndeladende faldt i dopingtønden som spæd.:-P

Hvis Lance havde kørt konkurencecykling med de doping stoffer, du siger han havde i kroppen under sin kræftsygdom, så havde det stadig været doping.:P

-Jeg driller bare, vi er helt enige:-)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Casper HN
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1375 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Thiago Alcántara er på plads i Manchester United, ifølge Daily Mail.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
  • Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1376 af Casper HN

Siempre Madrid skrev: Thiago Alcántara er på plads i Manchester United, ifølge Daily Mail.

Det er ikke dårligt nyt for Real, han kan snildt blive stor en dag!
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1377 af DarioGomez

Casper HN skrev:

Siempre Madrid skrev: Thiago Alcántara er på plads i Manchester United, ifølge Daily Mail.

Taget i betragtning af, at jeg gerne havde set ham hos os, så jo ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1378 af DarioGomez
Roysten Drenthe til Reading ...

Emnet er blevet låst.
  • Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1379 af Casper HN

DarioGomez skrev:

Casper HN skrev:

Taget i betragtning af, at jeg gerne havde set ham hos os, så jo ...

Det havde jeg virkelig også gerne, men det virkede aldrig rigtigt realistisk.. Hellere hos man u end barca dog.. Så kan vi få en ny fabregassag om 5 år.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1380 af DarioGomez
Det har du desværre ret i - ham, Isco og Jesé i stedet for Kaká, Callejón og Ángel dí María havde virkelig pyntet! :)

Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum