Om vores rivaler VII
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Ikke at han nogensinde kommer i fængsel, men det er eddermame et image problem af dimensioner, HVIS det viser sig, at han har snydt!!!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Casper HN
- Gæst
-
asp3200 skrev: Dejligt dværgens image bliver skadet. Doping klovn.
Han har fået samme kur som for lave børn i Danmark får, doping ville jeg næppe kalde det.
Casper HN skrev: Han er da for åndsvag hvis han har snydt! Det ville være fuldstændig hul i hovedet med de penge han tjener..
Han har fået samme kur som for lave børn i Danmark får, doping ville jeg næppe kalde det.
Hvis vores kære Ronaldo tog en kur hGH nu, så ville han blive dømt for dopingmisbrug, så jo det er vel doping?
At det så er brugt for at helbrede Messi fra dværg til hobbit, ja det er noget andet.:-D
Jeg er her stadig XOXO
- Casper HN
- Gæst
-
JimmyBroe skrev:
Casper HN skrev: Han er da for åndsvag hvis han har snydt! Det ville være fuldstændig hul i hovedet med de penge han tjener..
Hvis vores kære Ronaldo tog en kur hGH nu, så ville han blive dømt for dopingmisbrug, så jo det er vel doping?
At det så er brugt for at helbrede Messi fra dværg til hobbit, ja det er noget andet.:-D
Ja, men hvis han brugte sut nu ville folk jo også grine af ham. Hver sin ting har hvert sit tidspunkt i livet. Lavhed er nemmest at kurere når man vokser, så synes det er forkert at sige det er doping. Men ja, det havde været helt galt såfremt han ikke havde fået det :)
Edit: Armstrong var jo heller ikke dopet fordi han havde fået stoffer i forbindelse med sin kræftsygdom.. At han så var dopet fordi han ikke lavede andet end at tage doping efter sin kræftsygdom er så en anden sag :)
Casper HN skrev:
JimmyBroe skrev:
Ja, men hvis han brugte sut nu ville folk jo også grine af ham. Hver sin ting har hvert sit tidspunkt i livet. Lavhed er nemmest at kurere når man vokser, så synes det er forkert at sige det er doping. Men ja, det havde været helt galt såfremt han ikke havde fået det :)
Edit: Armstrong var jo heller ikke dopet fordi han havde fået stoffer i forbindelse med sin kræftsygdom.. At han så var dopet fordi han ikke lavede andet end at tage doping efter sin kræftsygdom er så en anden sag :)
Lige præcis Armstrong, er forfærdelig at bruge som argument, hvis man skal argumentere mod at nogen har dopet sig, eftersom han tilsyndeladende faldt i dopingtønden som spæd.:-P
Hvis Lance havde kørt konkurencecykling med de doping stoffer, du siger han havde i kroppen under sin kræftsygdom, så havde det stadig været doping.:P
-Jeg driller bare, vi er helt enige:-)
Jeg er her stadig XOXO
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Casper HN
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Thiago Alcántara er på plads i Manchester United, ifølge Daily Mail.
Det er ikke dårligt nyt for Real, han kan snildt blive stor en dag!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Casper HN skrev:
Siempre Madrid skrev: Thiago Alcántara er på plads i Manchester United, ifølge Daily Mail.
Taget i betragtning af, at jeg gerne havde set ham hos os, så jo ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
- Casper HN
- Gæst
-
DarioGomez skrev:
Casper HN skrev:
Taget i betragtning af, at jeg gerne havde set ham hos os, så jo ...
Det havde jeg virkelig også gerne, men det virkede aldrig rigtigt realistisk.. Hellere hos man u end barca dog.. Så kan vi få en ny fabregassag om 5 år.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-