Om vores rivaler VII
- Storken
- Gæst
-
Skal vi ikke bare lade den ligge gutter? Vi er tydeligvis i hver sin lejr.
- LosMerengues30
- Gæst
-
At vi ikke skulle have de store chancer på tirsdag er en falliterklæring elendig sæson eller ej. FCB er i en klar formnedgang og Milan nederlaget må under alle omstændigheder have ramt dem hårdt. Præstationerne mod Granada og i går var mildest talt elendige og Valencia holdt dem fra fadet for få uger siden. De er uden Tito og de ser trætte ud. Vores spillere ser langt friskere ud og jeg er helt sikker på, at Mourinho formår at motivere vores spillere langt bedre end Roura. Desuden vil Milan kampen stadig side i baghovedet. Desuden har vi for vane at score det første mål mod dem på Nou Camp efterhånden og sker det, så ser jeg os ikke smide det på gulvet taget Barcelonas nuværende form i betragtning. Derfor mener jeg, at odds 5.0 for udesejr er absurd højt. Vi spillede 1-1 mod dem med et halvt reservehold og vi har ingen skader af betragtning, når vi kommer ind til kampen på tirsdag (7-9-13)
Der kan ske meget i CL og jeg har ikke nævnt, at det bliver en formalitet, men jeg vil bestemt anse os for værende favoritter, hvis FCB bliver slået ud af Milan og vi selv formår at slå Man Utd ud. Skal man tro bookmakerne, så er vi jo favoritter mod netop Man UTD og Milan er ligeledes favoritter mod FCB.....
Kort sagt, jeg er optimist og vi har intet at tabe taget sæsonen i betragtning.
CL er det altoverskyggende mål i denne sæson og jeg er sikker på, at mange spillere er ekstremt ivrige efter at vinde den. Det er efterhånden også på høje tid, når der er tale om ingen anden klub end Real Madrid. 11 år er for lang tid:)
Jeg tror i hvert fald på det.
- Storken
- Gæst
-
Barca er på vej ud af Champions League
Real Madrid burde gå videre mod United
Bayern vinder Champions League
Barca vinder Copa del Rey
Storken skrev: Hvis jeg ikke gjorde min mening klar nok:
Barca er på vej ud af Champions League
Real Madrid burde gå videre mod United
Bayern vinder Champions League
Barca vinder Copa del Rey
Storhedsvanvid? Just wondering ;)
Hvis jeg var fan af Barcelona, så ville jeg ikke oprette mig på denne side, det ville da være til grin.
NDR skrev: Nu spørger jeg så ligeud....Hvad fanden laver en Barcelona fan i det her forum, og når man så flere gange har set indlæg hvor man bevidst provokere?
Hvis jeg var fan af Barcelona, så ville jeg ikke oprette mig på denne side, det ville da være til grin.
Det er da ikke til grin? Nogen gange er det bedre at høre nogen meninger fra en anden vinkel og udover det, er der plads til alle på Madridista.dk , så længe man holder en god tone og kommer med saglige indlæg, hvilket Storken gør, så kan det være ligegyldigt om du er Real Madrid fan, Barcelona fan, eller fan af et helt 3. hold.
LosMerengues30 skrev: Hehe, det har nu ikke så meget med hans tilhørelsesforhold at gøre. Jeg mener ikke, at Milan på nogen måde IKKE skulle være favoritter til at gå videre. De skal altså blot score ET sølle mål også skal FCB som MINIMUM score 4 mål og holde Milan fra scoringer i den resterende tid af kampen for overhovedet at have en chance for at gå videre. Og scorer Milan det første mål, jamen så spår jeg godt nok ingen chancer for Barcelona, medmindre Milan går helt i opløsning eller Barcelona får foræret et straffespark eller to:) Eller de lykkes med at filme sig til endnu en udvisning i en knald eller fald kamp. Det plejer de nemlig at være gode til.
At vi ikke skulle have de store chancer på tirsdag er en falliterklæring elendig sæson eller ej. FCB er i en klar formnedgang og Milan nederlaget må under alle omstændigheder have ramt dem hårdt. Præstationerne mod Granada og i går var mildest talt elendige og Valencia holdt dem fra fadet for få uger siden. De er uden Tito og de ser trætte ud. Vores spillere ser langt friskere ud og jeg er helt sikker på, at Mourinho formår at motivere vores spillere langt bedre end Roura. Desuden vil Milan kampen stadig side i baghovedet. Desuden har vi for vane at score det første mål mod dem på Nou Camp efterhånden og sker det, så ser jeg os ikke smide det på gulvet taget Barcelonas nuværende form i betragtning. Derfor mener jeg, at odds 5.0 for udesejr er absurd højt. Vi spillede 1-1 mod dem med et halvt reservehold og vi har ingen skader af betragtning, når vi kommer ind til kampen på tirsdag (7-9-13)
Der kan ske meget i CL og jeg har ikke nævnt, at det bliver en formalitet, men jeg vil bestemt anse os for værende favoritter, hvis FCB bliver slået ud af Milan og vi selv formår at slå Man Utd ud. Skal man tro bookmakerne, så er vi jo favoritter mod netop Man UTD og Milan er ligeledes favoritter mod FCB.....
CL er det altoverskyggende mål i denne sæson og jeg er sikker på, at mange spillere er ekstremt ivrige efter at vinde den. Det er efterhånden også på høje tid, når der er tale om ingen anden klub end Real Madrid. 11 år er for lang tid:)
Godt nok en fornøjelse at læse SÅ optimistisk et indlæg. Det motiverede mig helt og fik mig til at se endnu mere frem til de næste par ugers fodbold.
Angående kampen på Camp Nou er jeg helt enig og tror virkelig på det. Jeg frygter dog vi får et 100% anderledes Barca mandskab at se, da der ikke er nogle kampe de hellere vil vinde end mod os. Uanset hvem der sidder på trænerbænken.
Men vi kan gøre det. Igen. Mesut, Varane og Ronaldo i topform. Lad os også håbe på et par kasser af Benzema!
Hala Madrid!
En ting irritere mig, og det har det gjort længe. Det er at man flere steder fra har afskrevet La Liga. Gud fanden er vi bagefter, men alt kan ske. Messi står for mere end halvdelen af målene for Barca, og han kunne jo i princippet få en skade som ville resultere i han ikke kunne spille 5-8 kampe. Det er selvfølgelig ikke noget man skal gå og vente på, det ville være taber og usselt, men alt kan ske.
Har i forresten lagt mærke til den ro der har været siden vi fik ny målmand!!! Herligt, måske det vil kunne resultere i nogle mere tilfredsstillende resultater.
Men ihvertfald, så ser det ud til at Mourinho har sendt Benzema på kurophold, han er ikke udtaget til kampen imorgen, men der er så også 3 stk kampe af de hårde på stribe fra onsdag næste uge og til tirsdag ugen efter, så han skal nok få sin lyst styret, men som Benz fan, så kunne jeg nu godt tænke mig han fik et par stykker i kassen imorgen hvor modstanderen statistisk set ikke er så svær...øv øv, men forståeligt, Morata og Higuain har brug for spilletid, og nogle skal spares. Håber egentligt på et par hurtige mål i kampen imorgen, så Ronaldo også kan komme på bænken.
- LosMerengues30
- Gæst
-
Mathiaska skrev:
LosMerengues30 skrev: Hehe, det har nu ikke så meget med hans tilhørelsesforhold at gøre. Jeg mener ikke, at Milan på nogen måde IKKE skulle være favoritter til at gå videre. De skal altså blot score ET sølle mål også skal FCB som MINIMUM score 4 mål og holde Milan fra scoringer i den resterende tid af kampen for overhovedet at have en chance for at gå videre. Og scorer Milan det første mål, jamen så spår jeg godt nok ingen chancer for Barcelona, medmindre Milan går helt i opløsning eller Barcelona får foræret et straffespark eller to:) Eller de lykkes med at filme sig til endnu en udvisning i en knald eller fald kamp. Det plejer de nemlig at være gode til.
Godt nok en fornøjelse at læse SÅ optimistisk et indlæg. Det motiverede mig helt og fik mig til at se endnu mere frem til de næste par ugers fodbold.
Angående kampen på Camp Nou er jeg helt enig og tror virkelig på det. Jeg frygter dog vi får et 100% anderledes Barca mandskab at se, da der ikke er nogle kampe de hellere vil vinde end mod os. Uanset hvem der sidder på trænerbænken.
Men vi kan gøre det. Igen. Mesut, Varane og Ronaldo i topform. Lad os også håbe på et par kasser af Benzema!
Hala Madrid!
Dejligt, at jeg ikke er den eneste, som ser optimistisk på den resterende sæson, særligt taget vores situation i betragtning for blot få uger siden, hvor det mildest talt så helt håbløst ud både på og udenfor banen.
Der er ingen grund til ikke at være optimistisk, når vi holder med den mægtigste klub i verden. Og slet ikke, når vi om nogen er den klub, der er synonym med remontadas.
NDR:
Jeg er en født optimist, men ligaen tror jeg er et overstået kapitel, uanset om det er Real Madrid, som jagter førerholdet. Dertil er forspringet for stort og der er simpelthen for få kampe tilbage. Men sure, alt kan i princippet ske. Jeg tvivler dog.
Det går dog nok, hvis vi derimod får hjemvendt La Décima. Copa Del Rey er blot en bonus.
Bevares, ligaen vil jeg ALTID gerne vinde, men vi har trods alt vundet 32 ligatitler, 11 mere end FCB og vi har tilmed vundet ligaen 3 gange på 6 sæsoner (formodentlig 7 sæsoner efter sæsonafslutningen) siden 2006. Og det i en historisk periode for FCB, hvor de aldrig har været bedre.
For at være ærlig, så vil La Décima være noget helt specielt. Siden Pérez overtog præsidentposten påny i 2009, så har min drøm været at vinde La Décima og ligemeget, hvordan vi vender og drejer det, så har det ligeledes været klubbens primære fokus. Selv efter rekordsæonen sidste år var det ikke svært at regne ud, at CL var det primære mål i denne sæson.
Lad os nu bare hjemføre La Décima. Skide være med Copa Del Rey, hvis et exit på tirsdag betyder CL succes.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Har valgt at takke af på forum!
- LosMerengues30
- Gæst
-
Barcelona bagud mod Sevilla. 11 kamp i træk, at de lukker et mål ind. Der er virkelig meget, som skal gå galt, hvis Milan ikke skal score i returkampen om små 2.5 ugers tid.
Det ser i øvrigt ud til at Steroide-Dværgen har noget af en formnedgang. Lad det endelig fortsætte, da de ikke har meget at byde på rent offensivt, når han er lukket ned.
Vi bør intet frygte nu på tirsdag og spille vores spil, som vi kan det også skal vi nok gå videre.