Om vores rivaler VII
Hugol skrev: Der har da aldrig været så mange rigmænd i fodbolden som der er nu, anyway jeg fokusere nu mest på FFP som åbenbart kun gælder de mindrere klubber.
Koncentrer dig nu bare om RM. Vi har overskud på driften, så det rammer ikke os.
Monaco har som bekendt 3 år til at rette op på det, og det skulle da være underligt om ham russeren ikke har en rig fætter, som ejer en butik der vil lægge et sindssygt sponsorat i butikken.
Så vil Bayern angiveligt sælge Luiz Gustavo efter indkøbet af Thiago.
Ifølge Napolis præsident og ejer, De Laurentiis, har Chelsea budt på Higuaín. Man skal dog ikke lade sig nare af De Laurentiis og hans udtalelser. Det er sikkert en lusket del af hans forhandlingsstrategi.
El_Juan skrev: Garay på vej til Manchester United. United betaler 20 mio. €, men Real Madrid snupper halvdelen.
Så vil Bayern angiveligt sælge Luiz Gustavo efter indkøbet af Thiago.
Ifølge Napolis præsident og ejer, De Laurentiis, har Chelsea budt på Higuaín. Man skal dog ikke lade sig nare af De Laurentiis og hans udtalelser. Det er sikkert en lusket del af hans forhandlingsstrategi.
Garay har nu i laaaaang tid være på vej til United, der må meget gerne ske noget, så klubben kan få de millioner.
Cadena SER har lige skrevet at Chelsea endnu ikke har budt på ham, selvom de skulle være interesseret. Jeg håber virkelig at han snart sælges..
Det er netop interessant, fordi de har Unai Emery i spidsen. I Valencia viste han sig utrolig dygtig til, at få meget ud af lidt. Der købte de fornuftigt ind for billige penge. Alligevel sikrede holdet sig kontinuerligt Champions League-fodbold, selv om de sæson efter sæson måtte sælge og erstatte deres bedste spillere. Det er lidt en lignende udfordring han nu står overfor i Sevilla. Man må håbe, at klubbens ledelse og tilhængere er mere tålmodige og ikke kræver for meget. Det kostede ham livet i Valencia.
Så er der meldinger i Frankrig der går på, at et møde angiveligt skulle have fundet sted mellem Fiorentinas sportslige ledelse og Verrattis agent. Det sker eftersigende efter, at Verratti skulle have afvist et forbedret kontraktilbud fra PSG.
Læs alt om skiftet her:
www1.skysports.com/football/news/11679/8...signing-from-Sevilla
www.guardian.co.uk/football/2013/jul/19/...varo-negredo-signing
as.com/diarioas/2013/07/19/english/1374229080_835308.html
www.mirror.co.uk/sport/football/news/alv...e-manchester-2054970
BBB skrev:
Hugol skrev: Der har da aldrig været så mange rigmænd i fodbolden som der er nu, anyway jeg fokusere nu mest på FFP som åbenbart kun gælder de mindrere klubber.
Koncentrer dig nu bare om RM. Vi har overskud på driften, så det rammer ikke os.
Monaco har som bekendt 3 år til at rette op på det, og det skulle da være underligt om ham russeren ikke har en rig fætter, som ejer en butik der vil lægge et sindssygt sponsorat i butikken.
Hvilket så ikke har noget at gøre med det jeg snakker om.
Indtil videre er det kun mindrere klubber der er røget i fedte faget under FFP. Jeg håber blot at det spanske fodbold forbund tager af sine egne inden UEFA gør det. For FFP reglen er da blot til grin.
Har valgt at takke af på forum!
Jeg forestiller mig at han vil stille op i en 4-2-2-2 eller 4-2-3-1.
I begge formationer ser jeg 2 angribere; en 9'er og en mere tilbagetrukket. Hvis dette er tilfældet, så kan Negredo og Dzeko kæmpe om 9'eren og Aguero og Jovetic om den mere tilbagetrukne rolle.
- Navas, Silva, Nasri og Milner på kanterne/de offensive midtbanepladser.
- Toure, Barry, Fernandinho, Rodwell, Garcia centralt....
Spændende at se hvad han kan udrette med dette City-hold. Han har ihvert materiale til alle turneringer!
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Det er altså et klassesvar af den kære araber nøj hvor jeg morede mig over det! :D
Hvis i køber Silva køber vi da bare Messi. Fordi vi kan! :D så kan i lære det FCB! Det virker til at PSG har et godt forhold til Real Madrid. Jeg kan ikke rigtigt forklare hvorfor, det virker bare sådan. :-)
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: m.bt.dk/?article=26287115-Truer-med-at-k...i-for-1,8-milliarder
Det er altså et klassesvar af den kære araber nøj hvor jeg morede mig over det! :D
Hvis i køber Silva køber vi da bare Messi. Fordi vi kan! :D så kan i lære det FCB! Det virker til at PSG har et godt forhold til Real Madrid. Jeg kan ikke rigtigt forklare hvorfor, det virker bare sådan. :-)
"Min fjendes fjende er min ven" ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: m.bt.dk/?article=26287115-Truer-med-at-k...i-for-1,8-milliarder
Ikke nok med det, så ser det ud til, at Marquinhos ender i Paris, en spiller Barcelona også var meget interesserede i, hvis det skulle glippe med Silva haha!
Av av av Barca. Mon Agger er 3. valg?
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Personligt tror jeg, at Thiago Silva har et større ønske om at skifte Paris ud med Barcelona end Messi har den anden vej.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid skrev:
Ikke nok med det, så ser det ud til, at Marquinhos ender i Paris, en spiller Barcelona også var meget interesserede i, hvis det skulle glippe med Silva haha!
Av av av Barca. Mon Agger er 3. valg?
Det er han ifølge AS.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.