Om vores rivaler VII
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Elkrimi skrev: Imponerende hvad Napoli har gang i. Det bliver spændende at følge.
P. Cannavro, Maggio, Hamsik, Insigne, Higuain, Albiol, Inler, Callejon, Pandev m.fl. Mange solide og arbejdsomme spillere!
Helt enig især fordi, de eftersigende skulle have 124,5 millioner euro (godt og vel en milliard dkk) tilbage på transferbudgettet efter salget af Cavani.
Dog ser jeg ikke Albiol og Callejon som klar forstærkning til deres trup. Dog kunne det være spændende med Hamsik, Callejon og Higuain , selvom jeg ser det som klart svagere end Hamsik, Lavezzi og Cavani.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
JesperA skrev:
El_Juan skrev: Manchester United har angiveligt afvist et bud fra Chelsea på Wayne Rooney: www1.skysports.com/football/news/11668/8...e-Rooney-turned-down
Andre forlydende går således: "£10m plus a player [Mata] who was involved in 36 goals last season [16 scored/20 assists] for one [Rooney] who was involved in 26 [13 scored/13 ass]". Interessant, hvis der er noget om snakken!
Sid Lowe om de seneste rygter, der sender Cazorla til Atlético: "Atlético Madrid to sign Cazorla? My first reaction is to fall over and start giggling".
Chelsea har bekræftet at have budt, men dementeret at buddet skulle indeholde spillere.
Det skal de sige, efter buddet er blevet afvist. Forlydender melder om Mata eller Luiz. Hvem ved?! Det er stadig en god historie! ;-)
Elkrimi skrev: Imponerende hvad Napoli har gang i. Det bliver spændende at følge.
P. Cannavro, Maggio, Hamsik, Insigne, Higuain, Albiol, Inler, Callejon, Pandev m.fl. Mange solide og arbejdsomme spillere!
Mon ikke Cannavaros dage i startopstillingen er talte med tilgangen af Albiol. Men det skal nok blive sjovt at se ham i et firemandsforsvar. Det er længe siden han har prøvet det ;-))
Man må heller ikke glemme deres besætning af habile keepere, et andet af nyindkøbene: Mertens, Gargano (hvis han er vendt tilbage for at blive), Gamberini, Dzemaili, Armero og den talentfulde Radosevic m.fl.
Rygterne mener også at vide at Napoli er tæt på at få Julio Cesar på leje, og de kan dermed potentielt snyde Arsenal for både Pipita og Cesar :)
JesperA skrev: Jeg tænkte nok Monaco ville forsøge at finde en kantspiller og jeg havde håbet de ville kaste deres kærlighed på Di Maria. Det blev så Zenit der fik fingrene i skatten, de modtager angiveligt 60 millioner euro for Hulk. Wow... Det er jo helt sort...
Oplagt, eftersom AS Mendes åbenbart forsøger, at samle en lille koloni i fyrstedømmet bestående af tidligere Porto-spillere. Der går vel heller ikke mere end et år eller to, inden José Mourinho, André Villas-Boas eller Vítor Pereira tager over efter Claudio Ranieri! ;-)
Jaken skrev:
Siempre Madrid skrev: I England er Manchester City angiveligt meget tæt på at kunne præsentere Álvaro Negredo.
Jeg troede at en Jovetic-handel var lige på trapperne, er det afblæst?
Ikke helt. Jovetic meldes stadig på vej til Manchester City, selv om de er tæt på at sikre sig Negredo (den er så godt som lukket). Der forhandles angiveligt stadig og hvis alt fortsat forløber som smurt, så munder det eftersigende ud i handel, hvor Manchester City betaler Fiorentina 26 mio. € plus fire ekstra, præstationsbetingede.
Synes man har mistet respekten om fodbolden på de høje transfer beløb. Også derfor jeg mener at man overhovedet ikke skal nærme sig Bale hvis han koster mere end 40 millioner. Selvom det også er et fatalt beløb
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hugol skrev: Fodbolden taber ansigt på det her transfer halløj..
Synes man har mistet respekten om fodbolden på de høje transfer beløb. Også derfor jeg mener at man overhovedet ikke skal nærme sig Bale hvis han koster mere end 40 millioner. Selvom det også er et fatalt beløb
Ja, for denne sommers transfer-vindue er meget anderledes end tidligere......
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Har valgt at takke af på forum!