Om vores rivaler VII

13 år 3 uger siden #1657 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII
For mig ingen alarm. Manden er mere skadet end Puyol.

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1658 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Elkrimi skrev: Pellegrini har virkelig garderet sig på de forreste pladser.

Jeg forestiller mig at han vil stille op i en 4-2-2-2 eller 4-2-3-1.

I begge formationer ser jeg 2 angribere; en 9'er og en mere tilbagetrukket. Hvis dette er tilfældet, så kan Negredo og Dzeko kæmpe om 9'eren og Aguero og Jovetic om den mere tilbagetrukne rolle.

- Navas, Silva, Nasri og Milner på kanterne/de offensive midtbanepladser.
- Toure, Barry, Fernandinho, Rodwell, Garcia centralt....

Spændende at se hvad han kan udrette med dette City-hold. Han har ihvert materiale til alle turneringer!

Du har nok fat i noget af det rigtige. Om end jeg tror de vil sælge Barry hvis det rette bud kommer. Ligeledes Milner, måske. García må betragtes som et alternativ til centerforsvaret og Jovetic kan ligeledes spille den offensive midtbane, skulle Milner f.eks. blive solgt.

Hart, Pantilimon/Wright; Zabaleta, Richards - Kompany, García - Nastasic, Lescott - Clichy, Kolarov; Touré, Rodwell - Fernandinho, Barry; Silva, Nasri - Navas, Milner; Agüero, Jovetic - Dzeko, Negredo

Derudover er der Scott Sinclair (hvis han bliver), Guidetti (alternativ til Dzeko eller Negredo, men er dog langtidsskadet), Boyata til midterforsvaret og den unge spanske offensivspiller, Denis Suárez. Alt i alt et spændende hold.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1659 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
www.whoscored.com/Blog/o9hznvkwpeyayclfb...-Under-Pep-Guardiola

Lidt omkring en eventuel startopstilling under Guardiola i Bayern.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1660 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Det er ikke et krav at have frikøbsklausul i Frankrig som det er i Spanien, og PSG har dementeret at deres ejer skulle have udtalt at man ville "hævne sig" ved at købe Messi, hvilket jeg i øvrigt ikke forventer Messi selv vil.

Men det er lidt et galehus i Barca for tiden, spændende hvad deres pressemøde kl. 20.30 i aften går ud på, ifølge SPORT vil Tito Vilanova annoncere at han stopper i klubben, men det er ikke bekræftet.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1661 af JesperA

Real Madrid skrev: www.whoscored.com/Blog/o9hznvkwpeyayclfb...-Under-Pep-Guardiola

Lidt omkring en eventuel startopstilling under Guardiola i Bayern.

Fælles for alle eksemplerne er at hverken Shaqiri eller Thiago er inkluderet, og at Martinez er i forsvaret. Jeg regner med at de udlejer eller sælger Shaqiri, og at Thiago får en sekundær rolle, men det kommer selvfølgelig også en på hvorvidt Kroos er tilbage på samme niveau som før sin skade. Vælger man den midterste uden angriber får Götze en rolle lig Messis i Barca, og den ser jeg slet slet ikke Götze som værende målfarlig nok til at udfylde.
Emnet er blevet låst.
  • Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #1662 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Om vores rivaler VII
Barça har indkaldt til pressemøde kl. 20.30, og årsagen er tilsyneladende, at Vilanova er nødt til at stoppe som træner pga. sin sygdom. Gad vide, om Jordi Roura så tager over?
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1663 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
www.bold.dk/nyt/Avis-Vilanova-stopper-i-Barca

Jeg håber ikke det er rigtigt, selvom det nok er.. Ærgerligt at en sygdom skal ødelægge hans drøm.. Jeg ønsker ham alt det bedste fremover, forhåbentligt vender han en dag tilbage, som en rask mand.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1664 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Noget af en bombe der falder i Barcelona. Tito forlader klubben af personlige årsager (grundet sygdom) - det vil blive annonceret her til aften på et pressemøde - og den nytilkomne træner, Rubi (kommer fra Girona), overtager som midlertidig afløser.

Jeg forstår ikke hvorfor det først sker nu. Valverde (Athletic), Luis Enrique (Celta) og Óscar García var på listen, hvis det skulle komme så vidt, men de har nu alle fundet ny arbejdsgiver. Det er dog kun midlertidigt for Óscar García i Brighton.

Ikke ligefrem den bedste og mest optimale optakt Barcelona er i gang med op til den kommende sæson.

Fra AS:

Tito Vilanova is to leave his post as Barcelona coach. The 44-year-old will be temporarily replaced by Joan Francesc Ferrer, ‘Rubi’, who joined the Camp Nou coaching staff this year. The Catalan club have called a press conference at 20:30 CET to be given by president Sandro Rosell and sporting director Andoni Zubizarreta.

Animo Tito!

Edit: Heynckes, Villas-Boas, Bielsa og Lluis Carreras nævnes allerede som mulige emner. Måske Frank de Boer og Michael Laudrup ligeledes er i spil.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1665 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII
Ok det er ærgerligt. Troede det var pga problemer i klubben. Det kan jeg ik glæde mig over.

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1666 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Åh, det var sgu da en trist nyhed. Forhåbentlig får lægerne styr på den sygdom, men man kan have sine bange anelser, når han har fået endnu et tilbagefald. Trist, trist, trist.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, MMM
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1667 af JesperA
Det kommer næppe som den store overraskelse, selv hvis hans sygdom er nogenlunde under kontrol så er et job af den kaliber slet ikke det rette for en mand der er så syg. Det er vel nok et af de mest stressende jobs man overhovedet kan forestille sig, med evige bekymringer og beslutninger der skal træffes, og det øger selvfølgelig risikoen for at hans forfærdelige sygdom forværres, hvis hans person konstant er i mediernes søgelys.

Jeg håber han får en god lang ferie til at komme sig, og at lægerne får sygdommen under kontrol.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1668 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII
animo tito alt respekt her fra. håber han for det godt
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Real Madrid 7.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum