Om vores rivaler VII

13 år 3 uger siden #1669 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Benteke forlænger pludselig sin kontrakt med Aston Villa? Wtf? Han anmoder om at blive solgt, en uge efter forlænger han... Måske en frikøbsklausul som Spurs vil aktivere? Eller også bare $$$$....
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1670 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Animo Tito!

Det må satme også være hårdt for ham at have et så krævende job med sådan en sygdom. Håber han bliver rask.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1671 af Steen
Marquinhos til PSG er næsten færdigt, han har klaret lægetjekket og det eneste der mangler er hans underskrift. 35 millioner euro for en spiller der kun har spillet 32 liga kampe i hele hans professionelle karriere, og han er kun 19 år.. Kæmpe pris, selvom han har været rigtig god for Roma. Barca var også inde i billedet, men nu skifter han til Paris. Selve skiftet er forståeligt, han er et kæmpe talent, og PSG har brug for en ny CB. Alex har ikke lang tid tilbage, og Sakho tøver med at forlænge hans kontrakt, der udløber om 1 år eller 2.
Det var fornuftigt af Barca, at betale så mange penge for ham er et stort sats.. Men det kunne være sjovt hvis Thiago Silva ikke bliver solgt.. Gad vide hvem de så vil hente.

Edit: Det er lige blevet officielt.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1672 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Det er rigtigt synd for Tito, stakkels mand! Rent sportsligt er det naturligvis særligt interessant at se på, hvem der bliver hentet som erstatning.

Heynckes er udelukket., og der er meget få trænere tilbage, som er ledige på markedet. Jeg tror på, at man holder på Rubi/Roura og lader det bære igennem så langt som muligt.
Det kan næsten ikke lade sig gøre med andre løsninger ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1673 af DarioGomez
Jeg tror ikke på, at PSG sælger Thiago. De holder på ham - dermed er de godt dækket ind defensivt, hvilket de jo faktisk har manglet.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1674 af Steen

DarioGomez skrev: Det er rigtigt synd for Tito, stakkels mand! Rent sportsligt er det naturligvis særligt interessant at se på, hvem der bliver hentet som erstatning.

Heynckes er udelukket., og der er meget få trænere tilbage, som er ledige på markedet. Jeg tror på, at man holder på Rubi/Roura og lader det bære igennem så langt som muligt.

Der bliver snakket om at Rubi tager over, der er tvivl om det er permanent eller blot midlertidigt.. Andre Villas-Boas nævnes også som en kandidat, AS mener at han har en Barca-klausul i hans kontrakt.
Luis Enrique nævner AS også, men det giver ikke særlig meget mening da han lige er blevet Celta træner.. Men enig, det bliver spændende at se hvem der bliver ny træner.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1675 af Steen

DarioGomez skrev: Jeg tror ikke på, at PSG sælger Thiago. De holder på ham - dermed er de godt dækket ind defensivt, hvilket de jo faktisk har manglet.

Det håber jeg. Manglet og manglet, de havde ligaen klart bedste defensiv i sidste sæson, men med Alex' og Sakho's nuværende situation så giver skiftet god mening. Agger, Vermaelen og Koscielny nævnes som mulige Barca køb.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1676 af DarioGomez

Steen skrev:

DarioGomez skrev: Det er rigtigt synd for Tito, stakkels mand! Rent sportsligt er det naturligvis særligt interessant at se på, hvem der bliver hentet som erstatning.

Der bliver snakket om at Rubi tager over, der er tvivl om det er permanent eller blot midlertidigt.. Andre Villas-Boas nævnes også som en kandidat, AS mener at han har en Barca-klausul i hans kontrakt.
Luis Enrique nævner AS også, men det giver ikke særlig meget mening da han lige er blevet Celta træner.. Men enig, det bliver spændende at se hvem der bliver ny træner.

Bielsa er naturligvis også ledig og kunne være et muligt match. Det ville jeg sgu gerne se, jeg tror ikke på, at 'El Loco' kan styre primadonnaerne og tudedukkerne mod øst ...

Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1677 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII

JesperA skrev: Det kommer næppe som den store overraskelse, selv hvis hans sygdom er nogenlunde under kontrol så er et job af den kaliber slet ikke det rette for en mand der er så syg. Det er vel nok et af de mest stressende jobs man overhovedet kan forestille sig, med evige bekymringer og beslutninger der skal træffes, og det øger selvfølgelig risikoen for at hans forfærdelige sygdom forværres, hvis hans person konstant er i mediernes søgelys.

Jeg håber han får en god lang ferie til at komme sig, og at lægerne får sygdommen under kontrol.

Det kommer da an på hvilken vinkel du ser det fra. Der er under en måned til sæson start. Selvf er det en overraskelse

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
  • Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #1678 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Jeg tror ikke på, at PSG sælger Thiago. De holder på ham - dermed er de godt dækket ind defensivt, hvilket de jo faktisk har manglet.

Med til den historie hører også, at Marquinhos-handlen netop er blevet offentliggjort, så han skifter fra Roma og får fem år i PSG. Jeg tror nu, du har ret i, at Thiago Silva bliver, og så må Alex eller Sakho se sig om efter en ny klub.

For pokker, hvor bliver der handlet voldsomt denne sommer!
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1679 af DarioGomez
Rent.sportsligt er det en katastrofe, at Tito stopper. For os.

Han er den mest taktisk hæmmede træner længe set. Handlingslammet, alt for sene udskiftninger, få taktiske ideer og ingen fornyelse.

Det kan desværre kun blive bedre for dem.

Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1680 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Rent.sportsligt er det en katastrofe, at Tito stopper. For os.

Han er den mest taktisk hæmmede træner længe set. Handlingslammet, alt for sene udskiftninger, få taktiske ideer og ingen fornyelse.

Det kan desværre kun blive bedre for dem.

Jeg må sige at sportsligt set kan det ikke komme på et dårligere tidspunkt for Barcelona end det gør nu. Vi skal ligge hårdt ud og få samme forspring som de gjorde sidste sæson. Ja Tito er ikke den bedste træner, men nu er det jo ikke sådan at de kan hente en kanon træner på nuværende tidspunkt.

Mourinho er i øvrigt taget.

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum