Om vores rivaler VII

13 år 2 uger siden #1705 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

Jack Daniels skrev:

Hugol skrev: sidder og ser Bayern.. de fortsætter deres stime og fører 0-3 efter 25 min mod Gladbach.. hvem er klar på chatten 20.45 ?

Hvilken chat? Hvor finder man den?

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1706 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Om vores rivaler VII

JimmyBroe skrev:

Jack Daniels skrev:

Hugol skrev: sidder og ser Bayern.. de fortsætter deres stime og fører 0-3 efter 25 min mod Gladbach.. hvem er klar på chatten 20.45 ?

Du har godt nok gang i den med de faner. Twenkle twenkle ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1707 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII
Så er vi igang på chatten.

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1708 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

ZizouMo skrev:

JimmyBroe skrev:

Jack Daniels skrev:

Du har godt nok gang i den med de faner. Twenkle twenkle ;-)

Ja, jeg sad også bagefter og tænkte på hvad i ikke ville tænke alle sammen.:P

Men jeg kan oplyse dig (og andre) om at der ikke er noget frækt over det:P

-Min søn på knap 8 måneder falder omkuld når han lytter til den. Så den er ikke sådan at kimse af;-D

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved JimmyBroe.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1709 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Ifølge en lokalavis i Stuttgart mangler der nu kun en underskrift fra Kvist før han er Atletico-spiller.

Fra bænken på et tysk midterhold, til CL og toppen af La Liga. Underligt skifte, hvis det går igennem, jeg kan ikke se han skulle kunne forstærke et spansk tophold.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1710 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

JesperA skrev: Ifølge en lokalavis i Stuttgart mangler der nu kun en underskrift fra Kvist før han er Atletico-spiller.

Fra bænken på et tysk midterhold, til CL og toppen af La Liga. Underligt skifte, hvis det går igennem, jeg kan ikke se han skulle kunne forstærke et spansk tophold.

Hvis man tænker lidt over det og tager omstændighederne i betragtning, så er det faktisk ikke spor underligt.

For det første, så ønskede Stuttgart-træner, Labbadia, en mere offensiv orienteret spiller. Stuttgart vil gerne spille bolden hurtigere frem og de ville gerne have en tovejs-spiller ind, som kan føre bolden hurtigere frem, frem for den mere defensivt orienterede Kvist. Det var derfor, at Kvist røg på bænken og han nu er ude i kulden. Sådan groft sagt. Og det er bl.a. derfor, at Stuttgart denne sommer har hentet Moritz Leitner i Borussia Dortmund på en toårig lejeaftale. Han passer bedre på profilen.

For det andet, så vil Simeone i Atlético gerne spille med en 'doble pivote' på den centrale midtbane. Med to mand - mere defensivt orienterede - foran bagkæden. Her søger de netop en defensiv orienteret midtbanespiller med Kvists profil. Vel at mærke til en overkommelig pris. Og Kvist kan netop hentes for mellem 20 og 30 mio. danske kroner. Det er i hvert fald det forlydenerne går på.

Alt i alt giver det meget god mening. Kvist opfylder et behov i Atlético og matcher en profil, som det ikke længere er tilfældet i Stuttgart. Og jeg synes i øvrigt, at Atlético og Kvist ligner et godt og spændende match, som kan være til gavn for begge parter.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1711 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Hiddink har sagt op i Anzhi.
Just saying ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1712 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Nogen der kan fortælle noget om hvilken spillestil Hiddink indtil videre har benyttet i de klubber han har trænet? Hvilken slags fodbold han foretrækker at spille?
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1713 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Tottenhams tekniske direktør, Franco Baldini, er angiveligt i Valencia for at forhandle om Soldado. London-klubben er eftersigende klar til at betale 24 mio. € for Soldado, som har en frikøbsklausul på 30 mio. €. Rygter går endvidere på, at Liverpool ligeledes er interesserede i Soldado, skulle Luis Suárez forlade klubben. Indtil videre tyder dog på, at Suárez bliver. Han har i hvert fald sluttet sig til resten af truppen på deres opstartstur.

Netop Liverpool meldes i øvrigt tæt på en anden Valencia-spiller, Aly Cissokho. Seneste nyt går på, at Liverpool henter backen på en etårig lejeaftale. En spiller som Liverpool til gengæld ikke får, er Palermos helt store profil, Josip Ilicic. Den stærke slovener, som er rygtet på vej til Liverpool, meldes tæt på et skifte til Fiorentina, hvor han formentlig er udset som erstatning for Jovetic.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1714 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

JesperA skrev: Ifølge en lokalavis i Stuttgart mangler der nu kun en underskrift fra Kvist før han er Atletico-spiller.

Hvis man tænker lidt over det og tager omstændighederne i betragtning, så er det faktisk ikke spor underligt.

For det første, så ønskede Stuttgart-træner, Labbadia, en mere offensiv orienteret spiller. Stuttgart vil gerne spille bolden hurtigere frem og de ville gerne have en tovejs-spiller ind, som kan føre bolden hurtigere frem, frem for den mere defensivt orienterede Kvist. Det var derfor, at Kvist røg på bænken og han nu er ude i kulden. Sådan groft sagt. Og det er bl.a. derfor, at Stuttgart denne sommer har hentet Moritz Leitner i Borussia Dortmund på en toårig lejeaftale. Han passer bedre på profilen.

For det andet, så vil Simeone i Atlético gerne spille med en 'doble pivote' på den centrale midtbane. Med to mand - mere defensivt orienterede - foran bagkæden. Her søger de netop en defensiv orienteret midtbanespiller med Kvists profil. Vel at mærke til en overkommelig pris. Og Kvist kan netop hentes for mellem 20 og 30 mio. danske kroner. Det er i hvert fald det forlydenerne går på.

Alt i alt giver det meget god mening. Kvist opfylder et behov i Atlético og matcher en profil, som det ikke længere er tilfældet i Stuttgart. Og jeg synes i øvrigt, at Atlético og Kvist ligner et godt og spændende match, som kan være til gavn for begge parter.

Jeg er enig, men jeg mener bare ikke Kvist har den fornødne kvalitet, jeg synes ganske enkelt ikke han er god nok til en klub som Atletico, selvom han er billig og passer på profilen.
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1715 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
AS: Tata tæt på at blive ny Barcelona-træner. Surt. Havde håbet Luise Enrique

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1716 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Jep, det skulle være sikkert at det bliver ham, det mener de catalanske medier også. Stærkt, det bliver spændende med en udefra. Jeg håber at han fejler groft!

Han menes at have et rigtig godt forhold til Messi og hans familie.. Gad vide hvor stor en indflydelse det har haft..
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum