Om vores rivaler VII

13 år 5 måneder siden #265 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Om vores rivaler VII
Det gør SirAlex jo også ;)
Tror ikke han ville sige nej hvis han fik lov til det samme som Mou fik lov til..
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #266 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII
Denne tråd har taget en drejning jeg ikke lige havde regnet med. Lidt for meget broderkærlighed for min smag.

@Storken

Jeg hæftede mig ved dine ord: "Især når de tager fejl" i dit oprindelige indlæg. Så jeg er interesseret i at vide, hvem der tager/tog fejl i debatten og hvem der havde ret? Umiddelbart lader det til at du tager Senyeras parti.

Du har længe prædiket om, at man ikke skal inddrage sig i diskussioner man ikke kan vinde, men det er tilsyneladende ikke et råd du selv har taget til dig. Du har ret i at man skal være i stand til at indrømme sine fejltagelser. Du følger igen bare ikke det du ellers prædiker. Du bliver ikke "latterliggjort" for at videregive rådet, flere retter deres indlæg mod dig fordi det hele virker en anelse dobbeltmoralsk. Det er den konstante følelse af at være offeret i alt der diskuteres herinde, der vækker en frustrerende følelse i flere herinde, deriblandt mig.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #267 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Til Storken

Ham Alexis der... Er hans tid i Barcelona ved at sive lidt ud?

Jeg tænker bare på om det er rigtigt opfattet af mig, at han er et stykke fra startopstillingen, og vel egentlig kun har bevæget sig længere væk, siden sit skifte(?). Og så med alt den snak om Neymar, Gerard Deulofeu osv....

Tror du på ham?
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #268 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Han er færdig. Dejligt for så forsvinder der 5% af barcelonas filmeri på den konto, så mangler der bare 70% fra de andre.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #269 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev: Til Storken

Ham Alexis der... Er hans tid i Barcelona ved at sive lidt ud?

Jeg tænker bare på om det er rigtigt opfattet af mig, at han er et stykke fra startopstillingen, og vel egentlig kun har bevæget sig længere væk, siden sit skifte(?). Og så med alt den snak om Neymar, Gerard Deulofeu osv....

Tror du på ham?

Alexis skal oppe sig gevaldigt de næste par måneder, hvis han ikke skal være at finde på salgslisten til sommer. Han er stadig et stort navn i Italien, hvilket hjælper ved et eventuelt salg til Juventus. Selvom Transfermarkt vurderer ham til €28 mio, tror jeg næppe, at man får mere end €20 mio for ham i det nuværende marked.

Problemet med Alexis har været, at forventningerne ikke har stemt overens med chilenerens kvaliteter. Alexis har aldrig været en god afslutter, hverken i Udinese eller på landsholdet. Han er fantastisk teknisk, men fungerer bedre i oplæggerens rolle end afslutterens. I Barca har man dog en forventning om, at en angriber/fløj mestrer begge aspekter af spillet. Det er synd, da Alexis er en dygtig boldspiller, men han mangler lige den sidste skarphed.

Mit bedste bud er, at Alexis bliver endnu en sæson i Barca, da jeg forventer, at man sælger David Villa og køber Neymar. I tilfælde af, at David Villa bliver, vil man nok sælge Alexis i stedet.
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #270 af M_linding
Storken

Tak for svaret;)

Er det ikke klogere, for Barcelona, at beholde Villa? Manden kan trods alt score mål - også når Messi har en off-day. Så han må da han en rimelig stor stjerne(?)...

Og Neymar kan vist tidligst komme til fra august 2014 - hvis han da overhovedet kommer.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #271 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev: Storken

Tak for svaret;)

Er det ikke klogere, for Barcelona, at beholde Villa? Manden kan trods alt score mål - også når Messi har en off-day. Så han må da han en rimelig stor stjerne(?)...

Og Neymar kan vist tidligst komme til fra august 2014 - hvis han da overhovedet kommer.

Villa er sandsynligvis ikke tilfreds med hans spilletid. Han har mistet sin plads på holdet i de store kampe til Cesc. Jeg føler, at Villa vil væk til sommer, hvor Alexis måske tager kampen op. Det er dog interessant, at Alexis ikke engang er på bænken i aftenens kamp.

Neymar virker moden nok til at tage skridtet over Atlanten. Jeg tror, at han vil prøve noget nyt. Et forestående VM i Brasilien skal ikke stoppe ham.
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #272 af M_linding
Spørgsmålet om Neymar, er vist mere kompliceret end blot et sportsligt et.... Kultur, status og livsstil har vist meget at gøre med, at han ikke har travlt med at forlade Santos.

Som jeg har skrevet før, så er Neymar kongen af Sao Paolo - en by med 18 mio. indbyggere... Og jeg mener ikke bare fodboldkongen, jeg mener kongen. punktum. Venner med hele eliten, på scenen til store koncerter osv... Jeg tror han nyder det;)

Hvor travlt har han med at skifte dette liv ud, med et stille liv i "lille" rolige Barcelona, hvor han ikke engang på banen vil være den store. Med det samme vil han ryge i presse-træning, og lære at kritisere Real Madrid diskret, holde fast i at Messi er den bedste (også dobbelt så god som een selv, selvom Neymar måske har større tanker om sig selv) og ellers barte holde kæft.

Intet er helt sikkert med Neymar, før han har skrevet under..;)
Emnet er blevet låst.
  • LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #273 af LosMerengues30
Besvaret af LosMerengues30 på emne Om vores rivaler VII
Total udmygelse. Vi var boldflytterne overlegne på Nou Camp igen, igen, igen, igen efterhånden. Jeg sagde jo, at Barcelona rent mentalt og når det kommer til at vende en kamp ikke er et storhold værdigt. Hverken de seneste par år eller historisk set. Ufatteligt lettjente penge og oddset var en ren gave.

Milan-fiaskoen kommer forhåbentlig til at side der 2 uger endnu, så de kan ryge ud af 2 turneringer på 2 uger. Minder lidt om sidste sæsons kollaps.

Hvor var det smukt. Endelig kunne man se, at stort set det samme hold slog samtlige ligarekorder sidste sæson og scorede flest mål nogensinde og opnåede det højeste pointantal i historien. Fantastisk.

Nu skal Man U bare ud, men dem plejer vi at slå ud i knock-out kampe og Mourinho er Ferguson klart overlegen i indbyrdes opgør!

HALA MADRID!
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved LosMerengues30.
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #274 af M_linding
Tilgiv mig - for det er lidt plat:)

Men tog lige denne her fra eb.dk...:

MISSING: Lionel Messi reported missing. Last seen warming up at San Siro one week ago. Please call the Spanish police with any information.
Følgende bruger(e) sagde tak: LosMerengues30, Steen, JimmyBroe, Henrik--
Emnet er blevet låst.
  • LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #275 af LosMerengues30
Besvaret af LosMerengues30 på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev: Tilgiv mig - for det er lidt plat:)

Men tog lige denne her fra eb.dk...:

MISSING: Lionel Messi reported missing. Last seen warming up at San Siro one week ago. Please call the Spanish police with any information.

Den besked har jeg vist set før. Den plejer som regel at dukke op i de afgørende knald eller fald kampe, hvor Dværgen som regel plejer at være usynlig. Hvad mon undskyldningen bliver nu? Banens tilstand haha?

Og det sædvanlige skuespil fortsatte, da tingene ikke lige gik efter deres hoved. Derfor var Pepe's ligeså pinlige adfærd på at imitere boldflytterne til sidst i kampen på sin vis ganske morsom.
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #276 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Ferguson må virkelig have fået noget at tænke over. Det var formentlig ikke det scenarie han havde håbet på eller forestillet sig inden kampen. Real Madrid spillede exceptionelt godt, og kan man levere en tilsvarende præstation på Old Traford, så kan man også ekspedere Manchester United ud af Champions League - der er håb :)
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum