Om vores rivaler VII

13 år 5 måneder siden #277 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om vores rivaler VII
"Animo Alba"
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, husager
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #278 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Hvem ser i egentligt helst vi møder i finalen?

Jeg tror jeg ville foretrække at give Atletico smæk i finalen selvom de nok ville udgøre mere modstand end Sevilla ville gøre.
En hvis colombianer udgør forskellen mellem de to mandskaber, uden ham og hvis vi antager de havde den samme trup som de har nu tror jeg de ville være ganske ordinære.

EDIT: Forkert tråd.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #279 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Steen: Jeg vil helst møde Sevilla, blev den ikke 2-2 i første kamp hos Athletico?

Falcao er jo tilbage og han kan sagtens gøre forskellen.
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #280 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev: Steen: Jeg vil helst møde Sevilla, blev den ikke 2-2 i første kamp hos Athletico?

Falcao er jo tilbage og han kan sagtens gøre forskellen.

2-1 i Atleticos favør. Men Sevilla er gode på Pizjuán og kan sagtens blive en for stor mundfuld for både Falcao og Atletico Madrid i al almindelighed. Jeg tror på andaluserne. Og det er egentlig også dem, som jeg ser Real Madrid helst møder. Jeg frygter dog ikke nogle af mandskaberne.
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #281 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Det er altid spændende at følge Barcelonas strategi i medierne, dagen efter et Real Madrid nederlag... Dagens vinkel: "Real Madrid var ikke bedre, bare lidt mere effektive. Men det var os som dominerede!"

Sjovt nok, så er det eneste som jeg var utilfreds med igår vores effektivitet... Vi scorer tre ja, men burde have lavet 5-6. Di Maria og Higuain var alt for uskarpe i den næstsidste aktion, men de fightede sig begge til en ok præstation. Di Maria lavede jo også en slags assist...:)

Nej det var sådan set Ronaldo der var den effektive, imens Messi viste, at han blot er en verdensklasse fodboldspiller - men ingen gud, og heller ikke noget, som ikke er set mange gange før i fodboldhistorien.
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #282 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Det er vel bare barcelona i en nøddeskal, når de ikke vinder så er det:

Græstæppet skyld
Vi var overlegne men ikke effektive
Dommeren
Vi havde alt spillet

Og nu den bedste efter igår.

Messi er syg og dårlig. Stram jer nu op og tag det i stiv arm. I tabte.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #283 af Steen
Måske er top 3 placeringen i La Liga ikke så spændende mere, Barcelona sikker etter ,mon ikke vi snupper anden pladsen også tar Atletico 3. pladsen, men de øvrige pladser skal jeg love for der kommer til at blive kæmpet hårdt for. Real Madrid og Atletico Madrid er begge i CdR finalen, hvilket betyder at 7. pladsen også vil kvalificere sig til Europa League da både vi og Atletico er sikret europæisk. Malaga får som det ser ud til nu ikke lov til at spille CHL eller Europa League, hvilket så også giver 8. pladsen kvalifikation til Europa League!
Hvis både Rayo og Getafe holder niveau og forbedre sig lidt, så er der chance for at 4 madrilenske er ude og spille i europa.. Jeg krydser ihvertfal fingre for det!
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
  • LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #284 af LosMerengues30
Besvaret af LosMerengues30 på emne Om vores rivaler VII
Hvor er det fedt at se Barcelona fansene tude højlydt endnu engang. Fuldt fortjent at vi vinder, selvom vi stiller med et reservehold. Klar dominans og flest muligheder.

Fedt at tossen Valdés ryger ud. Det var godt nok underholdende.

Og altid noget, at vi ødelægger deres muligheder for at slå vores rekorder fra sidste sæson. Nu må de ikke tabe mere end 4 point i de resterende 12 kampe, hvis de vil slå vores pointrekord.
Emnet er blevet låst.
  • madrid01
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #285 af madrid01
Besvaret af madrid01 på emne Om vores rivaler VII
Real madrid castilla vs Barcelona 2-1
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #286 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
Jeg var lige inde på BarcelonaFC.dk (Fan siden på Facebook), og her skrev en af adminene på situationen til sidst med Valdes.
Jeg har lavet en copy pasta :)
"Rødt kort til Valdés efter slutfløjt - men respekt til manden for ikke at holde sig tilbage. Har man noget på hjertet, så skal det ud.

Og når ja, igen blev Barca snydt for straffe. Til gengæld kom deres offensiv til kort, da de kun havde fire skud på mål."

Var jeg den eneste der fik en god griner? Og når ja, senere henne så skrev adminen igen "[...] Hvis man har noget på hjertet, så skal det ud. Negativt eller positivt, uanset hvad det er. At holde sig tilbage er aldrig sundt[...]"

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #287 af Steen

rezamadridista skrev: Jeg var lige inde på BarcelonaFC.dk (Fan siden på Facebook), og her skrev en af adminene på situationen til sidst med Valdes.
Jeg har lavet en copy pasta :)
"Rødt kort til Valdés efter slutfløjt - men respekt til manden for ikke at holde sig tilbage. Har man noget på hjertet, så skal det ud.

Og når ja, igen blev Barca snydt for straffe. Til gengæld kom deres offensiv til kort, da de kun havde fire skud på mål."

Var jeg den eneste der fik en god griner? Og når ja, senere henne så skrev adminen igen "[...] Hvis man har noget på hjertet, så skal det ud. Negativt eller positivt, uanset hvad det er. At holde sig tilbage er aldrig sundt[...]"

Haha ja de helt galt på den, deres kommentar hvis det var en Real Madrid spiller som havde gjort det ville være noget ala ' typisk puta spillere at gøre sådan noget, usympatisk som altid '
Følger tit med i Fcbarcelona.dk , og det er netop sådan de gør, beskytter deres egne spiller hvis de gør noget forkert og nærmest hylder dem, men kritisere voldsomt vores spiller hvis de gør noget.
Emnet er blevet låst.
13 år 5 måneder siden #288 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Om vores rivaler VII
Glæder mig rigtig meget til CdR-finalen.. Selvom vi var i finalen mod Barca i 11, så var jeg rimelig ligeglad i forhold til i år. der en fyr som skal have tæsk fra Atl. Madrid. Costa er nok den mest usympatiske spiller, som stadig er aktiv. Han slår Pepe og Marchena, med flere længder. Hvis der var nogen som så kampen mod Sevilla, så hader i ham sikkert allerede endnu mere :-)

Lille ting som får mig til at hade ham endnu mere: han ytrede sig, ifølge Geoffrey fra Sevilla, racistisk overfor ham. Om det passer eller ej, så hader jeg ham endnu mere!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum