Om vores rivaler VII
Alle fordommene viste sig og holde vand. Men det kommer vel ikke bag på nogle?.
Efter deres famøse og pinagtige opførsel, så er det en lettelse, og se de endelig bliver udstillet af diverse medier. Nu kan man kun sidde og håbe på, at Valdes får den hårdeste straf, som han selvfølgelig burde få. 8 kampe intet mindre!. Ramos fik 4 for og brokke sig, så dobbelt op ville måske endda være for mildt.
Hvor jeg dog glæder mig til sprinkler systemet bliver tændt d. 12 marts kl. 22:35 :D.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
M_linding skrev:
Dios skrev: Hvor er det fantastisk og se den mest usympatiske klub udstille sig selv på den måde. Ja jeg sagde det!.
Alle fordommene viste sig og holde vand. Men det kommer vel ikke bag på nogle?.
Efter deres famøse og pinagtige opførsel, så er det en lettelse, og se de endelig bliver udstillet af diverse medier. Nu kan man kun sidde og håbe på, at Valdes får den hårdeste straf, som han selvfølgelig burde få. 8 kampe intet mindre!. Ramos fik 4 for og brokke sig, så dobbelt op ville måske endda være for mildt.
Hvor jeg dog glæder mig til sprinkler systemet bliver tændt d. 12 marts kl. 22:35 :D.
Har tænkt det samme - intet mindre end 8 dage! Forbundet må helt klart sætte en grænse, og sende et signal. For Valdes, Alba, Pique osv. skal ikke have lov til at skide på dommeren på den måde. Heller ikke selv Lasa aldrig har været den stiveste pik i saunaen...
Hold kæft hvor er Barcelona tåkrummende pinlige og hykleriske! Det er jo helt vildt...
Flytter lige samtalen over i en mere passende tråd :).
Men ja, de skal straffes hårdt, og nok ikke kun Valdes. Jeg tror bare ikke, at man vælger og straffe de andre. Lasa kunne med god grund godt udvise Pique og Alba for 2 gange gult kort. De havde begge et kort før de overfusede Lasa, og specielt taget i betragtning af, at Iniesta fik et gult kort for det samme.
Men bliver spændende og se hvordan tingene udvikler sig. Jeg tror bare ikke, at der bliver gjort særlig meget ved det.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
- LosMerengues30
- Gæst
-
LosMerengues30 skrev: Haha, der er jo absolutet INTET storhedsvanvid over det. Du mener altså, at det er helt umuligt at slå jer ud på tirsdag (og dernæst vinde over enten Pathetico/Sevilla) og vinde CL i år? Ingen steder skriver jeg eller nogen som helst andre, at det sker, blot at muligheden foreligger og at den bestemt er tilstede, hvilket jeg og sikkert millioner af andre Madridistas om nogen tvivlede på for blot 3 uger siden.
Tilmed er det ikke nogen hemmelighed, at jeres CL deltagelse i år hænger på en ufattelig tynd tråd. Ryger i ud på tirsdag, hvilket langt fra er usandsynligt, jamen så er der "kun" ligaen at trøste sig på i en sæson, hvor de fleste bookmakere/Barca fans snakkede om The Treble.
CL, CDR & Den Spanske Super Cup>Ligaen.
Især for os, da vi som bekendt jagter La Décima og at netop sidstnævnte er og har været det største fokus de sidste mange sæsoner. Der går ikke en uge, hvor der ikke tales om La Décima. Det fortsætter indtil nr. 10 kommer hjem igen, hvor den hører til.
Det er da flot set. En mulig samlet gevinst på næsten 6000 kr. Bestemt godt set. Men hvad prøver du at sige? Jeg anså ikke FCB for storfavoritter i går, men jeg regnede heller ikke med, at Milan vinde vinde 2-0 og udspille jer på samtlige punkter, bortset fra når det kommer til ligegyldigt boldflytteri på midtbanen.
Men når jeg en sjælden gang oddser på knald eller fald kampe, hvor Real Madrid er indblandet, så garderer jeg mig ligeledes, dog oftest med x1 eller x2.
Men nu må vi se, hvordan det ender. Skader kan sagtens indtræffe hos begge hold og meget andet. Intet er afgjort, men jeg ved godt, hvem jeg ville sætte min ild til, hvis hele min opsparing stod på spil og jeg skulle vælge en af dem.
Havde jeg været Barcelona fan, så ville jeg hvert fald være meget bekymret for returen.
Den tager vi lige igen her efter vi slog Barcelona ud i tirsdags, slog dem i weekenden og nu har slået Man U ud. Dejlig gevinst!
- LosMerengues30
- Gæst
-
- Storken
- Gæst
-
Har Real Madrid vundet Champions League og Copa del Rey?
Er Barca røget ud til Milan?
- LosMerengues30
- Gæst
-
www.fcbarcelona.dk/debat/viewtopic.php?f=19&t=3193&start=5325
Morskaben starter på side 354.
Til Barcelona fansene, der læser med herinde. I vil altid være lillebror. 11 mesterskaber samt 5 CL titler mere taler deres tydelige sprog. I er ikke i nærheden af verdens mægtigste klub. Held og lykke mod Milan i får brug for det.
- Michason
- Gæst
-
Michason skrev: Utroligt at der bliver skrevet så meget om os. Er dette en normalitet eller har de bare ondt i røven efter hvad der skete sidste uge?
Hvis det er normalt, så er der godt nok nogle komplekser i lejren.
Heldigvis kan man genkende nogle af idioterne fra bold. Det giver håb, for så er det stadig et fåtal. Nøj, hvor bliver man hurtigt træt af skydefinten. Staklen må have det hårdt i denne periode.
Det bliver det lynhurtigt kedelig læsning på deres forum. One-liners hele vejen igennem kampen.
Så smålige og provokerende håber jeg ikke vi fremstår for udefrakommende. Selvom det vel forhåbentligt bare er, som du siger BBB, et fåtal.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- LosMerengues30
- Gæst
-
Jaken skrev: Hold da op. Det er da nærmest helt patetisk... Hader de os virkelig SÅ meget? Læser man den tråd, får man det indtryk af at det er Barcelona der spillede og ikke Manchester United. Aldrig har jeg set nogle heppe så markant på et andet hold end deres eget.
Så smålige og provokerende håber jeg ikke vi fremstår for udefrakommende. Selvom det vel forhåbentligt bare er, som du siger BBB, et fåtal.
Altså de har næsten skrevet 10.000 indlæg i deres "Real Madrid" tråd. Det siger vist alt om lillebror-komplekset. Jeg mindes aldrig, at vi har haft en tråd om Barcelona. Siger det hele.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
"Dem, der ikke brokker sig over dommeren" har valgt at anke dommen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.