Om vores rivaler VII

13 år 4 måneder siden #325 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

HHB65 skrev: Barca er efter i går blevet en giftig joker. Måske er frygten ubegrundet, og hvis vi trækker dem, så kører vi dem over. Men spændende bliver det.

Jeg tror ikke vi kører dem over, hvis vi møder dem. En samlet 1-måls sejr, eller videre på reglen om udebanemål tror jeg mere på. Omvendt kan jeg godt se os tabe med to samlet.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #326 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om vores rivaler VII

BBB skrev:

HHB65 skrev: Barca er efter i går blevet en giftig joker. Måske er frygten ubegrundet, og hvis vi trækker dem, så kører vi dem over. Men spændende bliver det.

Jeg tror ikke vi kører dem over, hvis vi møder dem. En samlet 1-måls sejr, eller videre på reglen om udebanemål tror jeg mere på. Omvendt kan jeg godt se os tabe med to samlet.

Du har nok ret. Jeg var lige så glad for at skulle have en del skattepenge tilbage, og synes derfor godt jeg kunne satse et lidt større beløb end jeg plejer på handicap 0-3 i Milan favør. Det gav odds 1,38, hvilket lignede en gave og et nemt afkast. Men ak...
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved HHB65.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #327 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII
Sidder og krydser fingre for, at vi for alt i verden IKKE trækker Bayern igen! Juve må vi for den sags skyld også gerne undgå. Nu har vi slået et af de større hold ud, så det ville være fair med et af de små - Porto eller måske Galatasaray.

Ku' være lækkert hvis Barca og Bayern trak hinanden. Og her håber jeg på, at Barca slår Bayern ud. Bayern ville volde os langt større problemer end Barca (især hvis Mourinho bruger den samme hjernedøde 'taktik' som sidste år). Vi har mandskabet til at slå Bayern, og hvis vi spiller aggressivt fremad banen, så kan vi volde dem store problemer. Problemet er bare, at Mourinho vil forsøge at spille engang kujon fodbold, så snart vi fører med et mål, og så ender det nok, som det gjorde sidste år.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #328 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII

OliverDenmark skrev: Rolig nu. Barca smadrede Milan 4-0. Alle hold der vinder 4-0 over Milan skal frygtes. Ser du Barca som en ren walk-over, hvis Real trækker dem? Come on

Jeg har vist ikke postuleret, at Barcelona, i givetfald Real Madrid trækker dem i Champions League, bliver en såkaldt walk-over. Barcelona spadserede hen over et svagt spillende Milan-mandskab, som på nuværende tidspunkt bare ikke er bedre. De var på intet tidspunkt farlige i kampen, og deres sporadiske kontraangreb var absolut heller ikke noget skrive hjem om - Niang havde dog muligheden, inden Messi bragte balance i det samlede regnskab.

Og ja, 3-1 og 2-1 var flotte resultater men mod et Barca-hold i krise. Det var jo ikke kun Real, som Barca tabte til. 2-0 til Milan og 3-2 til Sociedad også.

Hvorfor skal man spises af med, at Barcelona befandt sig i en krise, da de blev spillet baglæns ud af Camp Nou og dernæst af reserverne på Bernabeu? Det er nemt at gemme sig bag falske indbildninger, men realiteterne forholder sig anderledes! Real Madrid har et mandskab, der er Barcelona taktisk overlegne, hvilket efter min overbevisning også vil kunne ses, såfremt de igen tørner sammen og sågar i næste sæson ditto. Barcelona virker handlingslammede, når de møder hold, der byder dem op til dans og det gjorde Milan absolut ikke i går.

At sige at Barca på ingen måde skal frygtes..... -.-

Jeg frygter Bayern og Juventus på nuværende tidspunkt i turneringen. Barcelonas flotte, men nemme sejr i går, har ikke overbevist mig om andet.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #329 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Om vores rivaler VII
FC Bayern og FC Barcelona er uden tvivl det sværeste modstandere...

Juventus, tjo de er gode, men de andre er i en helt anden liga.

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #330 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Pena1992 skrev: FC Bayern og FC Barcelona er uden tvivl det sværeste modstandere...

Juventus, tjo de er gode, men de andre er i en helt anden liga.

Jeg er ikke helt så sikker... Juventus står virkelig godt på banen! De er en klasse over Milan, som burde have slået Barcelona ud.

Juventus mangler skarphed foran mål, men derudover er de stærke på alle områder. Så på en god dag, kan de slå alle ud.

Bayern er til gengæld stærkere end både Real Madrid, Barcelona og Juventus.....
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #331 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Jeg frygter klart Bayern mest, de er så godt spillende og iskolde.

Men altså gutter, de hold som er tilbage er kun kanon gode hold. Jeg vil opdele dem i 2 kategorier og jeg regner self med Bayern går videre i aften sammen med porto, tror ikke Malaga kan gøre noget der.

1:
Bayern (Mega skræmmende og ender i finalen)
Real (Vi kan slå alle, dog ser jeg helst vi undgår Bayern)
Juventus (Kanon defensiv og iskolde på chancer)
Barcelona (Vi har klart overskud og selvtillid mod dem, og Barca vil ikke møde os)
Dortmund (Gode, men dem skal vi tage især mht vores stigende formkurve)

2:
Paris SG (Håber jeg vi trækker og viser dem hvad der skal til)
Galatasaray(Walkover)
Porto(Walkover)

Håber Bayern trækker Barcelona og vi undgår Juventus. Dermed en lettere kvartfinale kamp og så kan alt ske i semifinalen.

Det med at ikke kunne trække hold fra egen lande, det er stoppet nu her fra kvartfinalerne ikke?
Emnet er blevet låst.
  • Spectator
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #332 af Spectator
Besvaret af Spectator på emne Om vores rivaler VII
At i overhovedet frygter modstanderne er da en skandale..

Real Madrid bør ikke frygte nogen med det nuværende hold. Det vel reelt set kun Bayern og Barcelona der kan byde Real Madrid op til dans og vi så jo alle sammen, at Real madrid med reserverne og med "førsteholdet" spillede Barcelona ud af banen.

Real Madrid kan sagtens gå hele vejen, hvis de spiller op til sit bedste.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #333 af Dahl
Besvaret af Dahl på emne Om vores rivaler VII
Som jeg forstår det, kan vi IKKE trække en fra vores indledende pulje, ej heller et hold fra samme land.
Ved lodttrækningen til kvartfinalen er alt åben, og alle hold kan trækkes.

No worries!!!!!!
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #334 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Jeg ser klart Bayern og Juve som den største trussel. Bayern er bedre end os på alle punkter, og selvom vi spillede nogenlunde lige op med dem sidste sæson, så er de fantastiske over hele banen.
Juve vil vinder over Real Madrid, fordi de står fantastisk defensivt og altid er farlige på dødbolde. 2 ting som vi har det elendigt med. Juve vil være helt tilfredse med 10% boldbesiddelse, så længe vi ikke kommer frem til chancer, og det kommer vi ikke til imod et så godt organiseret hold som dem.

Dortmund og Barca kan altid slå os, men det gælder også omvendt. Dortmund ser jeg faktisk som en sværere modstander end Barca. De er overhovedet ikke på Barca's niveau, men de er langt bedre defensivt end Barca, og de har slået os fuldt fortjent denne sæson.
Barca kan være både nat og dag. De er fantastiske på deres gode dage, men fundamentet er virkelig skrøbeligt. Og speciel defensivt. Vores stil passer perfekt til Barca, og så har vi nok også det mentale overskud.
Men vi må for guds skyld ikke undervurdere dem.

Så helst at Barca trækker Bayern og Juve trækker Dortmund. Man plejer og sige, at vil man være bedst, så skal man slå de bedste. Men jeg anser overhovedet ikke Real som de bedste. Er ellers ligeglad med hvem vi trækker. Bare ikke de 4 ovenstående :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #335 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Tror bestemt ikke Juventus vil nøjes med 10%. Sagde man også mod Chelsea, men dem udraderede de hjemme og var uheldige ude.

Bayern skal være i finalen, de har næsten en lige så bred trup som vi har, så skader osv rammer dem ikke så hårdt. Dog rammer skader alle de andre hold undtagen os og bayern.

Barcelona vinder vi over i to kampe pga selvtilliden og fokus med alle mand klar 100%.

Ser ikke dortmund som en trussel, deres formkurve og skarphed har været nedadgående et stykke tid, nok pga holdets ungdom.

De andre hold smadrer vi og håber så inderligt vi trækker en af dem så det først bliver svært i semien.

Kunne også bare være dejligt at slippe for flere el classico's og se dem blive smadret efter alt det her "vi er så gode, vi vandt over et vildt Milan hold" Come on, Milan er jo intet mere som alle ved.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved asp3200.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #336 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII
Et lille input

Hold der passer godt til Real Madrid:
Barca - De er skrøbelige på kontra, hvilket passer Real Madrid fint. Derudover har Mourinho et indgående kendskab til Barca, hvilket man ikke skal undervurdere.

Bayern (til dels) - Den meget boldbesiddende spillestil Bayern lægger for dagen passer godt til Mourinhos taktiske filosofi. Problemet med Bayern er, at de har en rigtig god defensiv. Philipp Lahm og især Alaba har den nødvendige hurtighed mod Ronaldo og Di Maria.

Hold der passer dårligt til Real Madrid:
Dortmund - De viste i gruppekampene, at de mestrer både omstillinger og boldbesiddelse. Derudover er deres løbevilje et rigtig godt defensivt og offensivt redskab. Dortmunds defensiv har dog været til at tale med i denne sæson. De tyske mestre er en farlig modstander for alle hold grundet deres evne til at tilpasse sig omstændighederne.

Juventus - Jokeren i dette års Champions League. De har defensiven til at gå hele vejen, men mangler lidt kvalitet i offensiven. De kan på dagen drille alle hold, da de som det eneste tilbageværende hold mestrer konceptet med at pakke sig. Det er ikke ensbetydende med, at de parkerer bussen, men de holder kæderne kompakte og gør det svært for modstanderen.

Derudover vil jeg faktisk påstå, at Bayern passer rigtig godt til Barcelona. Bayern er ikke vant til at blive presset i bund, hvilket de sandsynligvis vil opleve mod Barca. Det kunne sagtens blive nogle målfattige kampe, hvor Barca simpelthen kører Bayern trætte. Derudover er Busquets, Xavi og Iniesta et overmatch for Martinez, Kroos og Schweinsteiger.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum