Om vores rivaler VII
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Dog mangler jeg lidt at få belyst om ikke en sponsor, der lægger 1.700.000 Euro vil være lige så godt, og det burde vel ikke være umuligt såfremt man rykker en række op?!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: I øvrigt ville jeg virkelig gerne være en flue på væggen i Barcelonas spillerbus efter kampen - for gad vide, hvordan de andre spillere ser på Neymars uduelige tendenser til film og til at overspille enhver tænkelig situation?
Jeg kunne ikke forestille mig, at det var noget spillere som Puyol eller Messi ligefrem ville synes var synderligt sympatisk.
Tror nu ikke det på nogen måde er et emne i spillerbussen. Neymar er bare en blandt mange fremregne stuntmænd i truppen. Det er jo en del af barcas DNA, sammen med dødsygt pasningsspil.
Real HWL skrev:
DarioGomez skrev: I øvrigt ville jeg virkelig gerne være en flue på væggen i Barcelonas spillerbus efter kampen - for gad vide, hvordan de andre spillere ser på Neymars uduelige tendenser til film og til at overspille enhver tænkelig situation?
Jeg kunne ikke forestille mig, at det var noget spillere som Puyol eller Messi ligefrem ville synes var synderligt sympatisk.
Tror nu ikke det på nogen måde er et emne i spillerbussen. Neymar er bare en blandt mange fremregne stuntmænd i truppen. Det er jo en del af barcas DNA, sammen med dødsygt pasningsspil.
Barca får da lektioner i at smide sig. Det er en del af deres træningspas.
Det er skam helt normalt for dem, men Neymar bliver nok ikke diver-of-the-month, som er den interne konkurrence, som de kører i truppen. Der var hans præstation simpelthen for dårlig i går.
Nå ja så er der også Busquets (jeg tager mig altid til hovedet) og i den grad Mascherano (Jeg laver en camoufleret svinestreg på en fri spiller/i straffesparksfeltet, hvorefter jeg får det til at se ud som om det er den anden spiller der gik efter mig).
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
- RasmusKring
- Gæst
-
raul7=kongen skrev: Ved ikke om den har været delt herinde, men glimrende artikel om endnu en tåbelig regel i det spanske.
espnfc.com/blog/_/name/laliga/id/1658?cc=5739
Det er en fuldkommen sindsyg regel!
Ideen med at have et krav om egenkapitalens størrelse er sådan set fornuftig nok, men det bør kun holdes op imod klubben egne udgifter - ikke alle de andres. Det er godt nok synd for Eibar. De bliver i den grad straffet for at skabe succes uden ret mange midler.
raul7=kongen skrev: Heldigvis har vi jo Pepe, Di Maria og Bale, som altid bliver på benene ;)
Bale kan jeg forstå. Det går hurtigt, og den mindste bevægelse mod ham ændrer balancepunktet. Pepe græmmes jeg over.
Omvendt er jeg virkelig stolt af en spiller som Alonso, som nok spiller hårdt, men samtidig bare tager imod alt.
bleacherreport.com/tb/dcMNn
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
raul7=kongen skrev: www.fifa.com/aboutfifa/organisation/news/newsid=2313003/
Say what!
Har vi læst den samme gode nyhed? :)
Håber ikke det er en aprilsnar!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det hele lugter godt nok lidt!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
ZizouMo skrev:
raul7=kongen skrev: www.fifa.com/aboutfifa/organisation/news/newsid=2313003/
Say what!
Har vi læst den samme gode nyhed? :)
Håber ikke det er en aprilsnar!
Ved egentlig ikke hvor god en nyhed det er. Uden Courtois og nok også Costa er Atletico færdige næste sæson. Barca med Pinto på kassen(hvis Valdes stadig smutter, men mon dog) og uden indkøb vil ikke blive de store konkurrenter. En tæt liga er sjovest, men på sigt kan det blive interessant. Det er før set, at det på længere sigt er en fordel for en klub, at man ikke må(eller kan pga. økonomi) handle i en periode.