Om vores rivaler VII

• Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4393 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev:

Roesen7 skrev: Sjovt nok, kan det vise sig at blive vores fordel, at Barca holder liv i mesterskabsdrømmen, så de har motivationen i orden for at slå Atlético i sidste runde.

Hvis de kan vinde mesterskabet ved at slå Atletico i sidste runde, hvordan er det så til vores fordel?? ;)

Think, think! ;)

Ved at vi evt. mister point i sidste kamp?

Det gør vi jo ikke? :D
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4394 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev:

Roesen7 skrev: Sjovt nok, kan det vise sig at blive vores fordel, at Barca holder liv i mesterskabsdrømmen, så de har motivationen i orden for at slå Atlético i sidste runde.

Hvis de kan vinde mesterskabet ved at slå Atletico i sidste runde, hvordan er det så til vores fordel?? ;)

Think, think! ;)

Hvis Athletico Madrid eksempelvis taber en enkelt kamp indtil sidste runde og både Barca og Real får fuld point indtil sidste rund, vil Barca gå efter sejr og samtidig HÅBE på Real taber. På den måde får Athletico ikke bare lige foræret pokalen og så skal Real selvfølgelig vinde den.
Emnet er blevet låst.
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4395 af AvatarEyes

SR4 skrev:

Dios skrev:

Think, think! ;)

Hvis Athletico Madrid eksempelvis taber en enkelt kamp indtil sidste runde og både Barca og Real får fuld point indtil sidste rund, vil Barca gå efter sejr og samtidig HÅBE på Real taber. På den måde får Athletico ikke bare lige foræret pokalen og så skal Real selvfølgelig vinde den.

Jeg fangede den godt da Dios pointerede det, havde bare ikke lige tænkt mig om ;)
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4396 af andreashn
Besvaret af andreashn på emne Om vores rivaler VII

SR4 skrev:

Dios skrev:

Think, think! ;)

Hvornår fatter I det? Det er Atlético Madrid og Athletic Bilbao! :)

(I ment som alle dem der ikke kan stave til Atlético)

¡Hala Madrid!
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved andreashn.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4397 af AvatarEyes
Er jeg et dårligt menneske hvis jeg nyder den meltdown de har gang i inde på fcbarcelona.dk forummet?
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4398 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

andreashn skrev:

SR4 skrev:

Dios skrev:

Think, think! ;)

Hvornår fatter I det? Det er Atlético Madrid og Athletic Bilbao! :)

(I ment som alle dem der ikke kan stave til Atlético)

Yes. Tag du et smut til Baskerlandet og kald deres hold for Athletic Bilbao, så ryger du us på røv og albuer.

Det korrekte er jo sådan set Athletic Club...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4399 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om vores rivaler VII

AvatarEyes skrev: Er jeg et dårligt menneske hvis jeg nyder den meltdown de har gang i inde på fcbarcelona.dk forummet?

Nej, ikke spor dårligt, men jeg personligt ville sige at du har fokus på det forkerte sted. Hvad FcBarcelona.dk eller transseksuelle foretager sig bør ikke interessere os. Vi skulle hellere nyde vores egen klub. Eneste funktion siten bør have for dig, er når du lige skal holde dig opdateret om hvem der er skadet eller ej.

Når nu størstedelen af Barcas fans er i den samme alder gruppe som Justin Bieber's eller 1D's fans, så er det faktisk tandbøjler og bumsecreme der trykker hos dem. - Som sagt: fokus på det forkerte sted.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, andreashn
Emnet er blevet låst.
  • Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4400 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Om vores rivaler VII

Kasillas skrev:

AvatarEyes skrev: Er jeg et dårligt menneske hvis jeg nyder den meltdown de har gang i inde på fcbarcelona.dk forummet?

Når nu størstedelen af Barcas fans er i den samme alder gruppe som Justin Bieber's eller 1D's fans, så er det faktisk tandbøjler og bumsecreme der trykker hos dem. - Som sagt: fokus på det forkerte sted.

HAHA KUNNE IKKE HAVE SAGT DET BEDRE
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4401 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om vores rivaler VII
Hvor er jeg glad for, Neymar ikke landede i Madrid.
Det må være rædselsfuldt for hans modstanderklubber at se på hans "Svanens død" uge efter uge. Han burde kyles tilbage til Santos på røv og albuer.

Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4402 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Chamartin skrev: Hvor er jeg glad for, Neymar ikke landede i Madrid.
Det må være rædselsfuldt for hans modstanderklubber at se på hans "Svanens død" uge efter uge. Han burde kyles tilbage til Santos på røv og albuer.

Jeg også vildt lykkelig over vi fik fat i den rigtige. Selvom jeg dog tror på Ney har niveauet til mere, men så længe han skal være Messis kæledække bliver det svært.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4403 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII

Slet ikke. Jeg nyder tit at gå ind og lure efter en rigtig hård og røvsyg dag, hvor alt bare er lort. Man bliver i så godt humør af, at se hvor sindssygt imbicile folk er derinde.

Har endda læst derinde idag, at en Madridista bruger kaldet "Journalisten" har oprettet sig og starter med at slikke den brede røv og fortælle om, hvor meget bedre opbygningen af deres site m.v. er.

Madridista.dk - hvis du ønsker en sober debat, faglige indlæg og kompetent viden om Real Madrid og resten af de spanske klubber.

Fcbarcelona.dk - hvis du vil se en flot børn svine hinanden og deres helte til Arto-style! Og det kan man godt have brug for efter en hård arbejdsdag. Lidt ligesom at se De Unge Mødre - man får det så dejligt med sig selv.

EDIT: Ovenstående er naturligvis min helt subjektive holdning, men nu læser jeg med begge steder og mener bestemt, at vi har os et langt mere seriøst site herinde!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: AvatarEyes
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4404 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev:

Slet ikke. Jeg nyder tit at gå ind og lure efter en rigtig hård og røvsyg dag, hvor alt bare er lort. Man bliver i så godt humør af, at se hvor sindssygt imbicile folk er derinde.

Har endda læst derinde idag, at en Madridista bruger kaldet "Journalisten" har oprettet sig og starter med at slikke den brede røv og fortælle om, hvor meget bedre opbygningen af deres site m.v. er.

Madridista.dk - hvis du ønsker en sober debat, faglige indlæg og kompetent viden om Real Madrid og resten af de spanske klubber.

Fcbarcelona.dk - hvis du vil se en flot børn svine hinanden og deres helte til Arto-style! Og det kan man godt have brug for efter en hård arbejdsdag. Lidt ligesom at se De Unge Mødre - man får det så dejligt med sig selv.

EDIT: Ovenstående er naturligvis min helt subjektive holdning, men nu læser jeg med begge steder og mener bestemt, at vi har os et langt mere seriøst site herinde!

Jeg kan forsikre om, at INGEN med tilknytning til vores site er oprettet derinde,,,

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum