Om vores rivaler VII

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4441 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Om vores rivaler VII

Siempre fiel skrev:

Bismo skrev: Både Neymar og Alba er nu ude i ca. 4 uger. Det ser ikke alt for godt ud for Barca, må man sige.

Barcas sæson er vel reelt færdig, så det er vel nærmest os det ik ser særlig godt ud for, da vi jo med ret stor sikkerhed har brug for hjælp fra Barca i sidste runde.

Som om de vil hjælpe os, de taber sikkert med vilje.
vi har bruge for hjælp fra mestalla i form af at Valencia kan slå Atleti.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Pepe.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4442 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Om vores rivaler VII

Pepe skrev:

Siempre fiel skrev:

Bismo skrev: Både Neymar og Alba er nu ude i ca. 4 uger. Det ser ikke alt for godt ud for Barca, må man sige.

Barcas sæson er vel reelt færdig, så det er vel nærmest os det ik ser særlig godt ud for, da vi jo med ret stor sikkerhed har brug for hjælp fra Barca i sidste runde.

Som om de vil hjælpe os, de taber sikkert med vilje.
vi har bruge for hjælp fra mestalla i form af at Valencia kan slå Atleti.

Ja jeg tror sgu da oz de taber med vilje hvis det er nødvendigt for at undgå at vi blir mestre - men det ændrer jo ik ved at vores spinkle håb formengtlig blir nødt til at klynge sig til dén kamp - eftersom et enkelt pointtab (i f.eks. Valencia) jo som alle ved ikke er nok.
Emnet er blevet låst.
  • Samim420
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4443 af Samim420
Besvaret af Samim420 på emne Om vores rivaler VII
Er der nogle der kan oversætte det her ? det er åbenbart efter kampen mod barcelona ! :D de fik sig en ordenlig skide tur

Emnet er blevet låst.
  • Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4444 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Om vores rivaler VII

Samim420 skrev: Er der nogle der kan oversætte det her ? det er åbenbart efter kampen mod barcelona ! :D de fik sig en ordenlig skide tur

Du kan læse nogle oversættelser her:
www.reddit.com/r/soccer/comments/239t0c/...ed_their_fans_after/
Emnet er blevet låst.
  • andersokis
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4445 af andersokis
Besvaret af andersokis på emne Om vores rivaler VII
Noe i duren: Bartomeu må resignere, Tata må resignere, at Messi løper lite. Det går igjen med "Hijos de puta", som betyr horebarn. Dette er bare noe av det første, går vilt for seg for spillerne, og selv om det er motstanderlaget, er dette noe som jeg er sterkt imot, dårlige supportere!
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4446 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om vores rivaler VII
Jeg er lidt i tvivl, om mit indlæg bør ligge i Sjov- og Spas tråden eller om den burde ligge her. Hvorom alting er, så viser det bare den forfærdelige mentalitet jeg HADER ved mange Barca fans.

Indlægget er skrevet på deres debatforum af en af de "store" brugere derinde. Jeg brækker mig.

Emnet er blevet låst.
  • Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4447 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Om vores rivaler VII

Sebberg skrev:

Det gør at selv når vi taber, så vinder vi. Når de vinder, så taber de.

Er du vanvittig en fanatiker.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4448 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Om vores rivaler VII

Rubæk skrev:

Sebberg skrev:

Det gør at selv når vi taber, så vinder vi. Når de vinder, så taber de.

Er du vanvittig en fanatiker.

Haha, ignorance is bliss..
Følgende bruger(e) sagde tak: Henrik--
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4449 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Men kan man ikke også godt følge ham lidt? Jeg siger ikke Barcelona's Tiki Taka er vejen frem, men selve idéen med en ideologi synes jeg er vejen frem. Der er selvfølgelig ulemper og fordele ved alle ideologier, hvor fornyelse/nytænkning og manglen til at reagere uortodokst er de klare mangler i en såkaldt ideologi, men når det så er sagt, så har den også sine klare fordele.

Jeg ville ønske der var en samme indstilling til tingene i Real Madrid, som der er i Barcelona. Altså det med, at alle hold i klubben spiller samme system og under samme taktik. Man ansætter ikke trænere som er stik modsat sin ideologi og identitet.

Real Madrid har tidligere gjort det i form af Capello og Mourinho. Mourinho fik os på rette vej, men oddsene for andre trænere ville have gjort det samme var vel relativ lav, og det er uden og tage noget fra Mourinho af.

Det jeg specielt altid har kunne lide ved Barcelona er, at man får modstander holdene til at frygte dem, og dermed lægge en taktik efter dem, så modstanderholdet ikke spiller sit eget spil. Det samme gør sig nu gældende med Bayern, og det indikere overlegenhed og dominans hos mig. Real Madrid er ikke frygtet på samme måde...Endnu! Men det har jeg altid manglet hos Real Madrid. Jeg er utrolig fortrøstningsfuld, for jeg tror virkelig vi går en lækker fremtid i møde med Ancelotti og Zidane ved roret.
Jeg siger ikke Real Madrid kun skal spille på én måde, da jeg egentlig godt kan lide de mange aspekter i vores spil, men vi er stadig ikke gode nok til, at spille vores spil imod bedre mandskaber, hvor vores spil ofte kommer til at handle lidt for meget om hvordan modstanderen stiller op og spiller fodbold.

Det er dog noget vås, at de har den selvhøjetidelighed, at Tiki Taka er det smukkeste i verden, for det er det langtfra i mine øjne, men sådan er vi alle jo forskellige.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, andreashn, ElMadrid
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4450 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII
Men kan det ikke også være farligt at indføre så fast en tankegang i en klub? Det opfordrer ikke ligefrem til kreativitet og nytænkning (som Dios også skriver), og kan i værste fald bremse udvikling. Man skaber slaver, ikke individer. Som Ove Pedersen også har været ude og kritisere DBU og deres "røde tråd" for, så er det counterproductive at ensrette noget når fodbold konstant er i udvikling. Det er nemt at læse og decideret gammeldags at slå noget fast i sten.

Sætningen fra det postede indlæg "... når vi taber så vinder vi. Når de vinder, så taber de." er helt utroligt snæversynet og usund. Det er en indstilling som denne der skabes når man ensretter tanke -og tilgangen i en klub.

Og så må jeg også sige, at det er svært for mig at forstå, at man kan blive "besnæret" af det spil Barcelona leverede i onsdags. De skabte meget få chancer og var hullet som en si. Selv når de, som der skrives i indlægget, "spiller elendigt, så spiller vi pænest af alle"? Er det ikke direkte modsigende? I simply don't get it.

Derudover bryder jeg mig ikke om, at man kan bruge ord som "effektiv" og "resultatorienteret" som noget negativt. Hvem er ikke det? Det er jo netop hvad Barcelona også er, og som fodbold drejer sig om. Effektivitet og resultater er det alle efterstræber, og som ligeledes sikrede Barcelona al den succes de har haft over de seneste år. Tilgangen varierer så fra hold til hold, men målet er det samme.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Pelle
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4451 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om vores rivaler VII
Mine elskede brødrer...

Villa har lige brændt straffespark, og der er 32 minutter tilbage af kampen med resultatet 0-0. sammenlagt har Atletico haft 7 chancer imens Elche har haft 5. - possesion er 60-40 til Atleticos favør.

Dio mio..........

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4452 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Why jinx it?
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum