Om vores rivaler VII
Pelle skrev: Fcbarcelona.dk - hvis du vil se en flot børn svine hinanden og deres helte til Arto-style! Og det kan man godt have brug for efter en hård arbejdsdag. Lidt ligesom at se De Unge Mødre - man får det så dejligt med sig selv.
Ja, for det sker jo ikke herinde...
Hvad lavede du mellem den 23/3 og 26/3? For du har i hvert fald ikke brugt tid herinde ;-)
BBB skrev:
Pelle skrev: Fcbarcelona.dk - hvis du vil se en flot børn svine hinanden og deres helte til Arto-style! Og det kan man godt have brug for efter en hård arbejdsdag. Lidt ligesom at se De Unge Mødre - man får det så dejligt med sig selv.
Ja, for det sker jo ikke herinde...
Hvad lavede du mellem den 23/3 og 26/3? For du har i hvert fald ikke brugt tid herinde ;-)
Haha busted! ;-)
Men helt alvorligt. Jeg skal ikke kunne sige om det forholder sig sådan, men brugerne herinde fremstår mere modne og voksne. Det er i alt lige fra måden, man skriver på, til måden man håndterer en debat.
Jeg tænker, at det må være svært at være saglig debattør på et forum som fcbarcelona.dk, når niveauet er så lavt. Og før i sviner mig til og kalder mig dobbeltmoralsk fordi jeg er Real-fan, så læs lige de forskellige tråde igennem derinde :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Fy for pokker! Man kan ligefrem høre ham skrige på tv'et ...
Frygteligt for ham, usympatisk eller ej!
Jeg håber godt nok, jeg tager fejl ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Av for helvede! Costa scorer til 2-0 mod Getafe og ligner efterfølgende en mand, der i samme moment brækker skinnebenet!!!
Fy for pokker! Man kan ligefrem høre ham skrige på tv'et ...
Frygteligt for ham, usympatisk eller ej!
Jeg håber godt nok, jeg tager fejl ...
Det så godt nok slemt ud! Det gjorde helt ondt i hele min krop at se det. Fy for pokker...
Håber godt nok også at det så værre ud end det var/er.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
"Maybe they hate me because I'm too good."
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Men grimt så det godt nok ud ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Pelle skrev: Var det ikke knæet? Men det så bestemt ikke godt ud. Han ligner umiddelbart ikke en Atlético skal regne med de næste par kampe.
Billedet på Marca ligner "bare" en dyb flænge i skinnebenet. Forhåbentlig er han snart klar. Ánimo Costa!!!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det kan vise sig at blive rigtig dyrt for både ham selv, Atletico, det spanske landshold og Chelsea (såfremt deres formodede intentioner om at betale hans frikøbsklausul var reel)...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jaken skrev: Min første tanke var også et skinneben der blev revet midt over... Forhåbentlig står det ikke SÅ grelt til.
Det kan vise sig at blive rigtig dyrt for både ham selv, Atletico, det spanske landshold og Chelsea (såfremt deres formodede intentioner om at betale hans frikøbsklausul var reel)...
Atleti siger det 'bare' er et kødsår og der er ingen alarm. Han misser måske Elche på fredag, men skulle ellers være klar.
Gad vide om han var gået lige så hårdt efter bolden, hvis han havde scoret tidligere?