Om vores rivaler VII

12 år 3 måneder siden #4405 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev: Fcbarcelona.dk - hvis du vil se en flot børn svine hinanden og deres helte til Arto-style! Og det kan man godt have brug for efter en hård arbejdsdag. Lidt ligesom at se De Unge Mødre - man får det så dejligt med sig selv.

Ja, for det sker jo ikke herinde...

Hvad lavede du mellem den 23/3 og 26/3? For du har i hvert fald ikke brugt tid herinde ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4406 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII

BBB skrev:

Pelle skrev: Fcbarcelona.dk - hvis du vil se en flot børn svine hinanden og deres helte til Arto-style! Og det kan man godt have brug for efter en hård arbejdsdag. Lidt ligesom at se De Unge Mødre - man får det så dejligt med sig selv.

Ja, for det sker jo ikke herinde...

Hvad lavede du mellem den 23/3 og 26/3? For du har i hvert fald ikke brugt tid herinde ;-)

Haha busted! ;-)
Men helt alvorligt. Jeg skal ikke kunne sige om det forholder sig sådan, men brugerne herinde fremstår mere modne og voksne. Det er i alt lige fra måden, man skriver på, til måden man håndterer en debat.

Jeg tænker, at det må være svært at være saglig debattør på et forum som fcbarcelona.dk, når niveauet er så lavt. Og før i sviner mig til og kalder mig dobbeltmoralsk fordi jeg er Real-fan, så læs lige de forskellige tråde igennem derinde :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Pelle.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4407 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Av for helvede! Costa scorer til 2-0 mod Getafe og ligner efterfølgende en mand, der i samme moment brækker skinnebenet!!!

Fy for pokker! Man kan ligefrem høre ham skrige på tv'et ...

Frygteligt for ham, usympatisk eller ej!

Jeg håber godt nok, jeg tager fejl ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4408 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Av for helvede! Costa scorer til 2-0 mod Getafe og ligner efterfølgende en mand, der i samme moment brækker skinnebenet!!!

Fy for pokker! Man kan ligefrem høre ham skrige på tv'et ...

Frygteligt for ham, usympatisk eller ej!

Jeg håber godt nok, jeg tager fejl ...

Det så godt nok slemt ud! Det gjorde helt ondt i hele min krop at se det. Fy for pokker...

Håber godt nok også at det så værre ud end det var/er.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Jaken.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4409 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Var det ikke knæet? Men det så bestemt ikke godt ud. Han ligner umiddelbart ikke en Atlético skal regne med de næste par kampe.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4410 af DarioGomez
Han blødte midt på skinnebenet, hvor der også var en flænge henover. Men indrømmet det så lidt underligt ud, da det klart er knæet, som rammer stolpen.

Men grimt så det godt nok ud ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved DarioGomez.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4411 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev: Var det ikke knæet? Men det så bestemt ikke godt ud. Han ligner umiddelbart ikke en Atlético skal regne med de næste par kampe.

Billedet på Marca ligner "bare" en dyb flænge i skinnebenet. Forhåbentlig er han snart klar. Ánimo Costa!!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4412 af DarioGomez
Jeg er bange for, at det er mere end det ... den måde, det var flækket på tværs, var ikke umiddelbart et godt tegn.

Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4413 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII
Min første tanke var også et skinneben der blev revet midt over... Forhåbentlig står det ikke SÅ grelt til.

Det kan vise sig at blive rigtig dyrt for både ham selv, Atletico, det spanske landshold og Chelsea (såfremt deres formodede intentioner om at betale hans frikøbsklausul var reel)...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Jaken.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4414 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Marca mener ikke at skaden er alvorlig. Heldigvis. Vist bare en dyb flænge.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4415 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

Jaken skrev: Min første tanke var også et skinneben der blev revet midt over... Forhåbentlig står det ikke SÅ grelt til.

Det kan vise sig at blive rigtig dyrt for både ham selv, Atletico, det spanske landshold og Chelsea (såfremt deres formodede intentioner om at betale hans frikøbsklausul var reel)...

Atleti siger det 'bare' er et kødsår og der er ingen alarm. Han misser måske Elche på fredag, men skulle ellers være klar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4416 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII
Det ville heller ikke være det samme, hvis Atletico skulle misse deres chance for et mesterskab, fordi deres stjerne blev skadet. Der har vi trods alt lidt mere at stå imod med.

Gad vide om han var gået lige så hårdt efter bolden, hvis han havde scoret tidligere?
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum