Om vores rivaler VII

• Juanito
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4453 af Juanito
Besvaret af Juanito på emne Om vores rivaler VII
Hold ud Elche, 25 minutter endnu!
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4454 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII
Tror ikke det holder den.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4455 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Ja, det er set før.

Atletico Madrid og Miranda efter en dødbold.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4456 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII
Øv det var det 1-0 :(
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4457 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Men det er jo heller ikke i dag, at Atl måtte forventes at smide point. Nærmere i to gange Valencia eller på Camp Nou.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
  • Juanito
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4458 af Juanito
Noget jeg går og tænker over er, hvis tabellen før sidste runde ser ud så Barca ikke kan vinde mesterskabet, men Real kan hvis Atletico taber. (Antaget at Real slår Espanyol)

Eksempelvis, sådan den ser ud hvis Real og Barca får max point imens Atleti spiller uafgjort mod Valencia:
92 - Atleti
91 - Real
90 - Barca

Hvis man regner med at Real slår Espanyol i sidste runde, spiller Barca rent faktisk for at Real skal vinde mesterskabet(og for en andenplads til dem selv), da de ikke selv kan nå det. Jeg ser det som en kamp de hellere vil tabe, for at undgå at sende mesterskabet til os, men det kan de jo ikke bare gøre? Det er en mærkelig situation i det hele taget.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Juanito.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4459 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om vores rivaler VII
Men skal Real, Barca og Atletico ikke spille SAMTID de sidste runde? Et eller andet popper op i mit hoved at sådan var det i forbindelse med Juntos Pedemos-sæsonen?

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Emnet er blevet låst.
  • Juanito
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4460 af Juanito
Alle kampene spilles samtidigt. Det samme med runde 37 tror jeg.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Juanito.
Emnet er blevet låst.
  • Juanito
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4461 af Juanito
En tilføjelse: Det er selvfølgelig rigtigt at Barcelona i den situation kan nå førstepladsen hvis vi taber til Espanyol. Men hvad hvis Real er foran 3-0 ved halvleg? De har vel deres smartphones med internet i omklædningsrummet og kan tjekke resultatet. Det samme kan de vel på bænken i løbet af anden halvleg og informere spillerne om det.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4462 af Kasillas

Juanito skrev: En tilføjelse: Det er selvfølgelig rigtigt at Barcelona i den situation kan nå førstepladsen hvis vi taber til Espanyol. Men hvad hvis Real er foran 3-0 ved halvleg? De har vel deres smartphones med internet i omklædningsrummet og kan tjekke resultatet. Det samme kan de vel på bænken i løbet af anden halvleg og informere spillerne om det.

Jaså(?!)

Kunne Ancelotti ikke lægge følgende taktik for sidste runde:
Vi prøver at fremkalde mindst et rødt kort til modstanderen, og spare på kræfter uden at føre. Jeg understreger: vi må ikke føre. - Når vi så eventuelt ved at Barca fører kampen med nogle par mål, angriber vi massivt i de sidste 30-40 minutter.

Ovenstående er self noget hollywood-stof, men desværre måske den sikreste måde.

Mest realistiske scenarie er nok at vi vinder vores kamp, samtid med at Barca taber. - næppe med vilje, men netop fordi de ikke spiller for noget samtid med at de har det i baghovedet at det er os og ikke dem der har 32 laliga- og 9 CH titler.

Fakta:
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4463 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

Juanito skrev: En tilføjelse: Det er selvfølgelig rigtigt at Barcelona i den situation kan nå førstepladsen hvis vi taber til Espanyol. Men hvad hvis Real er foran 3-0 ved halvleg? De har vel deres smartphones med internet i omklædningsrummet og kan tjekke resultatet. Det samme kan de vel på bænken i løbet af anden halvleg og informere spillerne om det.

Ja, undskyld mig, men jeg finder disse konspirationsteorier komplet latterlige.

Vi har at gøre med professionelle fodboldspillere, der er blevet store sportsmænd pga. deres vilje til at vinde. Ingen på det her niveau vil fornedre sig til at tabe med vilje. Måske på serie 3-niveau for et par kasser øl, men vi har altså at gøre med en helt anden type mennesker her.

Disse tåbelige ideer opstår jo kun, fordi fans ikke rigtigt overvejer situationen eller konsekvenserne af at lade sig tabe med vilje.

1) Det skal se overbevisende ud
2) Hvordan vil du præcist gøre det?
3) Hvordan ser risikoanalysen for dette ud for Barcelona? (Konsekvenser vs gevinst)
4) Hvordan bliver stemningen i trupperne til VM ml spillere fra Madrid og Barcelona?
5) Fem kampe uden sejr mod Atlético i sæsonen hidtil ... motivationen for endelig at slå dem må være stor.

Fortsæt endelig selv, men facit er, at bekymringen er ubegrundet...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4464 af Kasillas
@DarioGomez

Jeg er ikke uenig med dig. Det du siger blev faktisk også fortalt af en af mine venner der var meget Barca-fan. Han nævnte også at mentalitet er andet hos spillere end fans.

Jeg tror desværre at Barca taber. Næppe med vilje, men på grund af et eller andet underbevidst i dem som måske kun Freud ville kunne trække frem.

Fakta:
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum