Om vores rivaler VII

12 år 3 måneder siden #4489 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev:

BBB skrev:

Real-Laudrup skrev:

Dios skrev: Hvor er jeg dog uendelig glad for Mourinho og specielt Rui Faria ikke længere er i klubben! Sidstnævnte har lige opført sig mere end uværdigt, som han plejer får man næsten lyst til at sige. Få ham nu væk fra fodbolden!

Tja, jeg er glad for at se ham væk, selvfølgelig også af fodboldmæssige grunde. Chelsea minder virkelig om Real Madrid i sidste sæson og de andre hold Mou har trænet: Fantastiske på omstillinger, impotente når de møder kompakte hold og skal skabe kampen. Det er så tydeligt, at Mourinho ikke arbejder på positionsspillet til træning og det er en af grundene til at Chelsea ikke vinder noget i år.

Mourinho plejer angiveligt at træne med flere forsvarsspillere end angribere, så angriberne netop bliver trænet i at bryde modstanderen ned.

Og det siger vist det hele! Haha :)

Mourinho's primitive stil koster bare point når toppen møder bunden. Sagt på en anden måde, når der virkelig er kvalitetsforskel på holdene, og modstander holdet pakker sig. Det er jo næsten til grin, at han ikke formår at udvikle sig på det punkt.

Du misforstår vist. Det er træning i angreb og undertalssituationer. Det handler ikke om at han arbejder med en primitiv spillestil, men at hans hold træner i at nedbryde andre.

Det er vel ikke meget anderledes end Dortmunds pasningsmaskine. Dem kritiserer du vel heller ikke for, at de gerne vil ramme deres medspillere, gør du?
Emnet er blevet låst.
  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4490 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Om vores rivaler VII

BBB skrev:

Dios skrev:

BBB skrev:

Real-Laudrup skrev:

Dios skrev: Hvor er jeg dog uendelig glad for Mourinho og specielt Rui Faria ikke længere er i klubben! Sidstnævnte har lige opført sig mere end uværdigt, som han plejer får man næsten lyst til at sige. Få ham nu væk fra fodbolden!

Tja, jeg er glad for at se ham væk, selvfølgelig også af fodboldmæssige grunde. Chelsea minder virkelig om Real Madrid i sidste sæson og de andre hold Mou har trænet: Fantastiske på omstillinger, impotente når de møder kompakte hold og skal skabe kampen. Det er så tydeligt, at Mourinho ikke arbejder på positionsspillet til træning og det er en af grundene til at Chelsea ikke vinder noget i år.

Mourinho plejer angiveligt at træne med flere forsvarsspillere end angribere, så angriberne netop bliver trænet i at bryde modstanderen ned.

Mourinho's primitive stil koster bare point når toppen møder bunden. Sagt på en anden måde, når der virkelig er kvalitetsforskel på holdene, og modstander holdet pakker sig. Det er jo næsten til grin, at han ikke formår at udvikle sig på det punkt.

Du misforstår vist. Det er træning i angreb og undertalssituationer. Det handler ikke om at han arbejder med en primitiv spillestil, men at hans hold træner i at nedbryde andre.

Det er vel ikke meget anderledes end Dortmunds pasningsmaskine. Dem kritiserer du vel heller ikke for, at de gerne vil ramme deres medspillere, gør du?

Jeg forstår ikke dit argument. Skulle Mourinho være tilfreds med at tabe til Sunderland?

Mourinhos meget organiserede og låste taktiske oplæg begrænser tydeligvis Chelseas evne til at slå de mindre hold. Jeg er fuldstændig enig i, at det er utroligt hvordan Mourinho endnu ikke har fundet ud af at give lidt slip og lade spillerne spille mere offensivt imod de små hold.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4491 af BBB
Jeg har ikke kommenteret på resultatet, men på måden Mourinho træner sine spillere.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4492 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII

BBB skrev:

Dios skrev:

BBB skrev:

Real-Laudrup skrev:

Jeg misforstår ikke. Jeg griner af Mourinho, for det er tydeligt hans primitive arbejdsvilkår ikke fungere! Mourinho er en fantastisk træner, men bare ikke når hans hold ikke er underdogs. Mourinho's mandskaber kan ikke skabe spillet, og lever udelukkende på, at modstander holdet bliver lokket frem, så man kan slå til på omstillingerne.
Hvor mange Real Madrid kampe har man ikke set hvor boldbesiddelsen har været 55-45 i vores favør, fordi Mourinho vil tillade modstanderne at have bolden.

Forstår slet ikke argumentet med Dortmund? Det ene fungere tydeligvis, hvor det andet fungere delvist, og faktisk tættere på fiasko end succes.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4493 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
John Bisgaard under Barcelona-Athletic.

"Mesterskabet er jo ikke længere væk for Barcelona, end at de skal vinde deres kampe og Atlético bare skal spille en kamp uafgjort, så kan de selv afgøre det i sidste runde ..."

Jeg har en besnærende følelse af, at han overset et hold i tabellen ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, ZizouMo, JimmyBroe, andreashn
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4494 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: John Bisgaard under Barcelona-Athletic.

"Mesterskabet er jo ikke længere væk for Barcelona, end at de skal vinde deres kampe og Atlético bare skal spille en kamp uafgjort, så kan de selv afgøre det i sidste runde ..."

Jeg har en besnærende følelse af, at han overset et hold i tabellen ...

Pinligt sagt.

Men jeg synes nu stadigvæk Bisgaard er en rigtig dygtig kommentator. Måske den bedste de har på Canal 8 og 9, efter viasat shanghajede Niels Christian Frederiksen.

DC19
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4495 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Noget jeg hader at sige, men desværre bliver nødt til; Kom så Barca, i skal vinde i dag!
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4496 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
De må nu gerne smide point - jeg er ikke i tvivl om, at Atlético gør det samme i Valencia. Enten mod Levante eller mod de hvidblusede.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4497 af BBB

Dios skrev:

BBB skrev: Du misforstår vist. Det er træning i angreb og undertalssituationer. Det handler ikke om at han arbejder med en primitiv spillestil, men at hans hold træner i at nedbryde andre.

Jeg misforstår ikke. Jeg griner af Mourinho, for det er tydeligt hans primitive arbejdsvilkår ikke fungere! Mourinho er en fantastisk træner, men bare ikke når hans hold ikke er underdogs. Mourinho's mandskaber kan ikke skabe spillet, og lever udelukkende på, at modstander holdet bliver lokket frem, så man kan slå til på omstillingerne.
Hvor mange Real Madrid kampe har man ikke set hvor boldbesiddelsen har været 55-45 i vores favør, fordi Mourinho vil tillade modstanderne at have bolden.

Forstår slet ikke argumentet med Dortmund? Det ene fungere tydeligvis, hvor det andet fungere delvist, og faktisk tættere på fiasko end succes.

Du ignorerer stadig, at det er fundamental angrebstræning*, som jeg henviser til. Han ved, at det er vigtigt at kunne åbne en modstander. Han ved også, at det er lettere at score på omstillinger end ved at cirkulere bolden.
Mourinho er i semifinalen i CL for 10. år i træk. Han har vundet rigtig mange titler med forskellige hold. Tydeligvis virker hans tilgang.

*På samme måde som det er fundamentalt at kunne ramme en medspiller med bolden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4498 af Steen
Men det er ikke nok, hvis de kun taber point i et af de to kampe, hvilket er det jeg forventer. Derfor skal vi håbe, at Barcelona giver os en hjælpende hånd i sidste spillerunde og det gør de kun hvis det stadig er muligt for dem at vinde ligaen..
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4499 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: De må nu gerne smide point - jeg er ikke i tvivl om, at Atlético gør det samme i Valencia. Enten mod Levante eller mod de hvidblusede.

Jeg ka godt se logikken, hvis man går ud fra at vi ik ka vinde vores egne resterende kampe - men ellers er det vel bedst at Barca vinder og dermed ka ha noget at spille for i sidste runde. Eller tror du måske at Atletico smider point to gange INDEN de møder Barca - for i så fald ka jeg self oz godt se logikken i at Barca gerne må smide flere point.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4500 af Steen
Hmmmm... Øv, tror jeg....
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum