Om vores rivaler VII
Pepe skrev:
Real Madrid 7 skrev:
Pepe skrev:
Dios skrev:
Pepe skrev:
El Rojo skrev: For mig at se handler det ikke om at de vil gå ud og tabe med vilje. Det handler om motivation.
Jeg tror på dette scenarie:
Barca smider point, mindst én gang, inden sidste runde - derfor ender de på max. 88 point
Real gør rent bord, vi ender på 91 point.
Atletico taber kun point i Valencia og ender på 92 point.
Real vinder naturligvis også kampen hjemme mod Espanyol, det ved Barca også godt. Derfor har de intet at spille for, udover æren. Æren betyder ikke så meget i mine øjne, specielt ikke for et mandskab som Barca. De har givet op denne sæson, hvis ikke endnu, så har de det i hvert fald hvis ovenstående scenarie går i opfyldelse. Atletico har til gengæld ALT at spille for - første mesterskab i 18 år, de kan krone en vanvidssæson med et af de flotteste mesterskaber i nyere tid. Dertil kommer, at deres mentalitet generelt er så meget vildere end Barcas (og Reals for den sags skyld), de har en træner med ildsjæl, de har fucking vilde fans og de kæmper for hinanden. Hvis Barca ikke har noget at spille for i sidste runde, så tror jeg det bliver svært at få sendt mesterskabet til den rigtige Madrid-klub.
Tillykke med mesterskabet til Atlectico , de har virkelig fortjent den.
Stop nu!
skal jeg nok hvis de sætter point til inden sidste spillerunde , men det tror jeg ikke på selvom jeg håber inderligt
Drop det jeg er 100% sikker på det taber på point mod levante, eller valencia så tag en slapper for det har du brug for. :)
FÅR MIG TIL DET ? ;) TILYKKE med mesterskabet Atleti
Du er ikke så lidt kæk for en mand der laver to stavefejl på otte ord :) Stram lige op Pepe, du bidrager ikke rigtigt med noget i diskussionen.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Pepe skrev:
Real Madrid 7 skrev:
Pepe skrev:
Dios skrev:
Pepe skrev:
El Rojo skrev: For mig at se handler det ikke om at de vil gå ud og tabe med vilje. Det handler om motivation.
Barca smider point, mindst én gang, inden sidste runde - derfor ender de på max. 88 point
Real vinder naturligvis også kampen hjemme mod Espanyol, det ved Barca også godt. Derfor har de intet at spille for, udover æren. Æren betyder ikke så meget i mine øjne, specielt ikke for et mandskab som Barca. De har givet op denne sæson, hvis ikke endnu, så har de det i hvert fald hvis ovenstående scenarie går i opfyldelse. Atletico har til gengæld ALT at spille for - første mesterskab i 18 år, de kan krone en vanvidssæson med et af de flotteste mesterskaber i nyere tid. Dertil kommer, at deres mentalitet generelt er så meget vildere end Barcas (og Reals for den sags skyld), de har en træner med ildsjæl, de har fucking vilde fans og de kæmper for hinanden. Hvis Barca ikke har noget at spille for i sidste runde, så tror jeg det bliver svært at få sendt mesterskabet til den rigtige Madrid-klub.
Stop nu!
skal jeg nok hvis de sætter point til inden sidste spillerunde , men det tror jeg ikke på selvom jeg håber inderligt
Drop det jeg er 100% sikker på det taber på point mod levante, eller valencia så tag en slapper for det har du brug for. :)
Vent og se Atletico vinder ikke mesterskabet.
- Pepe
- Gæst
-
El Rojo skrev:
Pepe skrev:
Real Madrid 7 skrev:
Pepe skrev:
Dios skrev:
Pepe skrev:
Stop nu!
Du er ikke så lidt kæk for en mand der laver to stavefejl på otte ord :) Stram lige op Pepe, du bidrager ikke rigtigt med noget i diskussionen.
stavefejl er normalt når man skriver fra en smartphone;) , men alle har ret til at have deres mening.
Personligt tror jeg ikke at Atleti sætter point til , jeg håber det men tror det ikke. IGEN Tillykke med mesterskabet til vores lillebror
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Hvor er jeg dog uendelig glad for Mourinho og specielt Rui Faria ikke længere er i klubben! Sidstnævnte har lige opført sig mere end uværdigt, som han plejer får man næsten lyst til at sige. Få ham nu væk fra fodbolden!
Hvad skete der?
- Ingen svæver på banen som Zizou!
rezamadridista skrev:
Dios skrev: Hvor er jeg dog uendelig glad for Mourinho og specielt Rui Faria ikke længere er i klubben! Sidstnævnte har lige opført sig mere end uværdigt, som han plejer får man næsten lyst til at sige. Få ham nu væk fra fodbolden!
Hvad skete der?
Amen hvad skete der ikke hehe. Det var bare Faria som sædvanlig. En kendelse som går imod holdet ifølge ham selv, og han går amok, og alle er imod ham, Mourinho og deres hold. Det var et straffespark til Sunderland, som sagtens kan dømmes, og i mine øjne også skal dømmes.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Tja, jeg er glad for at se ham væk, selvfølgelig også af fodboldmæssige grunde. Chelsea minder virkelig om Real Madrid i sidste sæson og de andre hold Mou har trænet: Fantastiske på omstillinger, impotente når de møder kompakte hold og skal skabe kampen. Det er så tydeligt, at Mourinho ikke arbejder på positionsspillet til træning og det er en af grundene til at Chelsea ikke vinder noget i år. Men helt som forventet, så har Mourinho været ude efter kampen og rettet fokus mod dommeren. Han gik vist glip af situationen hvor Ramires svinger en arm op i hovedet på en modspiller.Dios skrev: Hvor er jeg dog uendelig glad for Mourinho og specielt Rui Faria ikke længere er i klubben! Sidstnævnte har lige opført sig mere end uværdigt, som han plejer får man næsten lyst til at sige. Få ham nu væk fra fodbolden!
Real-Laudrup skrev:
Tja, jeg er glad for at se ham væk, selvfølgelig også af fodboldmæssige grunde. Chelsea minder virkelig om Real Madrid i sidste sæson og de andre hold Mou har trænet: Fantastiske på omstillinger, impotente når de møder kompakte hold og skal skabe kampen. Det er så tydeligt, at Mourinho ikke arbejder på positionsspillet til træning og det er en af grundene til at Chelsea ikke vinder noget i år.Dios skrev: Hvor er jeg dog uendelig glad for Mourinho og specielt Rui Faria ikke længere er i klubben! Sidstnævnte har lige opført sig mere end uværdigt, som han plejer får man næsten lyst til at sige. Få ham nu væk fra fodbolden!
Mourinho plejer angiveligt at træne med flere forsvarsspillere end angribere, så angriberne netop bliver trænet i at bryde modstanderen ned.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
"Efterfølgende valgte Mourinho sine ord med omhu, da han skulle udtale sig om kampen. Manageren lykønskede således dommeren for en flot præstation.
- Jeg har kun fire ting at sige, siger Mourinho ifølge BBC og fortsætter:
- Tillykke til mine spillere, fordi de gav alt, de havde fra start til slut. Tillykke til Sunderland, fordi de vandt.
- Tillykke til Mike Dean, fordi han leverede en fantastisk præstation. Og tillykke til Mike Riley (repræsentant for dommerforbundet, red.) for, hvad de har gjort i sæsonen for titelkampen.
- Tillykke til alle dem, og ellers har jeg ingenting at sige, sluttede Mourinho.
Nederlaget var Jose Mourinhos første på hjemmebane som manager i Premier League."
Elegancen selv...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
Real-Laudrup skrev:
Tja, jeg er glad for at se ham væk, selvfølgelig også af fodboldmæssige grunde. Chelsea minder virkelig om Real Madrid i sidste sæson og de andre hold Mou har trænet: Fantastiske på omstillinger, impotente når de møder kompakte hold og skal skabe kampen. Det er så tydeligt, at Mourinho ikke arbejder på positionsspillet til træning og det er en af grundene til at Chelsea ikke vinder noget i år.Dios skrev: Hvor er jeg dog uendelig glad for Mourinho og specielt Rui Faria ikke længere er i klubben! Sidstnævnte har lige opført sig mere end uværdigt, som han plejer får man næsten lyst til at sige. Få ham nu væk fra fodbolden!
Mourinho plejer angiveligt at træne med flere forsvarsspillere end angribere, så angriberne netop bliver trænet i at bryde modstanderen ned.
Og det siger vist det hele! Haha :)
Mourinho's primitive stil koster bare point når toppen møder bunden. Sagt på en anden måde, når der virkelig er kvalitetsforskel på holdene, og modstander holdet pakker sig. Det er jo næsten til grin, at han ikke formår at udvikle sig på det punkt.