Om vores rivaler VII
Dios skrev:
Roesen7 skrev: DON'T JINX IT!!!!!!!!!!
VI VINDER DET F¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ MESTERSKAB!!!!!!!
Arh jeg ku ikke la vær :D
Jeg tilgiver dig aldrig hvis de vender det!!!!!!! :D
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Ikertheman
- Gæst
-
lockerdome.com/soccermemes/6169435543183425/6587769485008404
- Raúl 7
- Gæst
-
Jeg mener også stadig Atletico er favoritter, men shit de er under pres de næste to kampe, hvis de smider point her til aften.
- Inspektøren
- Gæst
-
- Raúl 7
- Gæst
-
mortenj skrev: Barca kan jo ende over Atletico ved at vinde over dem i sidste runde. I og med at første indbyrdes kamp mellem de to endte 0-0, har jeg så ikke ret i at en sejr til Barca vil gøre at Barca ender over Atletico fordi de dermed vil være bedst indbyrdes, og at Real Madrid ender på 1. pladsen hvis vi så samtidig vinder over Espanyol?
Barca vinder intet i år, tror du ikke de er ligeglade med om de bliver nr. 2 eller 3? :)
Lillesøstre smider det allerede i næste runde hjemme imod Malaga.
Tårene triller jo nærmest allerede af glæde :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Raúl 7 skrev:
mortenj skrev: Barca kan jo ende over Atletico ved at vinde over dem i sidste runde. I og med at første indbyrdes kamp mellem de to endte 0-0, har jeg så ikke ret i at en sejr til Barca vil gøre at Barca ender over Atletico fordi de dermed vil være bedst indbyrdes, og at Real Madrid ender på 1. pladsen hvis vi så samtidig vinder over Espanyol?
Barca vinder intet i år, tror du ikke de er ligeglade med om de bliver nr. 2 eller 3? :)
Hvis de 3 hold vinder resterende kampe vil stillingen være:
Atl: 91 point
Real: 91 point
Barca: 88 point
Dette betyder at Barca kan vinde mesterskabet, men kun hvis de vinder over Atl samtidig med at Real taber. Så Barca har altså noget st spille for