Om vores rivaler VII

12 år 3 måneder siden #4681 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om vores rivaler VII
Atletico fik stanget ret mange advarsler ud, kan jeg læse. Har nogen styr på deres karantænesituation?
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4682 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Om vores rivaler VII
Tiago og Godin

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4683 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
WOW! Så I lige Palace - Liverpool kampen? Liverpool førte med 0-3 og alligevel fik Palace udlignet til sidst til 3-3.
Billederne efter kampen taler for sig selv: Suarez der forsøger at pakke sit ansigt ind i sin trøje hele vejen til omklædningsrummet efter, at de højst sandsynligt lige har smidt mesterskabet.
Jeg har vanvittigt ondt af den mand og selvfølgelig også Gerrard.

#Liverpool#BPL#LegendaryMoments
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4684 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Om vores rivaler VII
Der er sindssygt mange på min twitter feed, der allerede sender Suarez til Madrid...

Hmm skal vi ikke lige klappe hesten eller er der noget om snakken? Personligt føler jeg ikke rigtig vi har brug for ham, men altså skulle vi gå hen og tabe La Liga + CHL ( gud forbyde det ) så begynder pengepungen nok at kradse hos den kære Perez
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Raul-rik.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4685 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII

Raul-rik skrev: Der er sindssygt mange på min twitter feed, der allerede sender Suarez til Madrid...

Hmm skal vi ikke lige klappe hesten eller er der noget om snakken? Personligt føler jeg ikke rigtig vi har brug for ham, men altså skulle vi gå hen og tabe La Liga + CHL ( gud forbyde det ) så begynder pengepungen nok at kræse hos den kære Perez

Behøver et hold der har scoret over 130 mål på en sæson, hvor 5 af målene er gået ind på de forsvarende Champions League mestre, en spiller som Suarez?, Umiddelbart vil jeg sige nej.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4686 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev:

Raul-rik skrev: Der er sindssygt mange på min twitter feed, der allerede sender Suarez til Madrid...

Hmm skal vi ikke lige klappe hesten eller er der noget om snakken? Personligt føler jeg ikke rigtig vi har brug for ham, men altså skulle vi gå hen og tabe La Liga + CHL ( gud forbyde det ) så begynder pengepungen nok at kræse hos den kære Perez

Behøver et hold der har scoret over 130 mål på en sæson, hvor 5 af målene er gået ind på de forsvarende Champions League mestre, en spiller som Suarez?, Umiddelbart vil jeg sige nej.

Nogen herinde har bare lige den forestilling at hvis Benz bliver skiftet ud så bliver vores målscoring fordoblet.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4687 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII
Det er reelt set også en mulighed, selvom jeg ikke lige ser det som super sandsynligt.

Sagen er bare at hvis man kan finde en spillende angriber, der er lige så teknisk dygtig og lige så flittig til at give bolden videre som Benzema har været i denne sæson, så står man med bedre offensive kort på hånden til både de små og de store opgør. Benzema brænder nemlig alt for mange gigantchancer og scorer alt for få mål på de små chancer. Jeg ved ikke om der findes en angriber derude der kan supplementere holdet endnu bedre end Benzema, men jeg ved at der findes bedre afsluttere.

Jeg tror kun vi skifter angriber, hvis vi finder end der kan begge dele.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4688 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII

Kassow-Rossing skrev: Det er reelt set også en mulighed, selvom jeg ikke lige ser det som super sandsynligt.

Sagen er bare at hvis man kan finde en spillende angriber, der er lige så teknisk dygtig og lige så flittig til at give bolden videre som Benzema har været i denne sæson, så står man med bedre offensive kort på hånden til både de små og de store opgør. Benzema brænder nemlig alt for mange gigantchancer og scorer alt for få mål på de små chancer. Jeg ved ikke om der findes en angriber derude der kan supplementere holdet endnu bedre end Benzema, men jeg ved at der findes bedre afsluttere.

Jeg tror kun vi skifter angriber, hvis vi finder end der kan begge dele.

Suarez!
Flest mål OG flest assist i PL i denne sæson
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4689 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Suarez ville være det oplagte Perez-indkøb den kommende sommer, om end jeg også mener, at Real Madrid skal forstærkes centralt og til dels defensivt ditto.... det er dog en anden snak.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4690 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII
www.marca.com/2014/05/05/en/football/bar...html?cid=SMBOSO34503

Messi får åbenbart forlænget sin kontrakt. Helt ærligt så virker det som spild at forlænge kontrakten med ét ekstra år, når knægten alligevel har fået 7 forlængelser på 9 år. Kontrakten skal nok nå at blive ændret et par gange inden 2018...
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4691 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Om vores rivaler VII

BBB skrev: www.marca.com/2014/05/05/en/football/bar...html?cid=SMBOSO34503

Messi får åbenbart forlænget sin kontrakt. Helt ærligt så virker det som spild at forlænge kontrakten med ét ekstra år, når knægten alligevel har fået 7 forlængelser på 9 år. Kontrakten skal nok nå at blive ændret et par gange inden 2018...

Enig - de spytter jo nye kontrakter efter ham i ét væk.

Men jeg tror simpelthen det handler om, at de er bange for at miste ham. Jeg har en anelse om (måske en lille forhåbning), at den lille trold slet ikke er så sympatisk som resten af verden godt kan lide at tro. Jeg får i hvert fald fornemmelsen af, at han næsten kan bede om hvad han vil, fordi han bare ved at nævne et klubskifte, kan få hele ledelsen til at ryste i bukserne.

De rygter der gik omkring, at han havde forlangt Cesc og Pinto ikke måtte afskediges pga. deres koner var gode venner, ved jeg ikke om man skal tage seriøst, men jeg sidder i hvert fald med en fornemmelse af, at Messi har rigtig meget magt i Barca.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4692 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

El Rojo skrev:

BBB skrev: www.marca.com/2014/05/05/en/football/bar...html?cid=SMBOSO34503

Enig - de spytter jo nye kontrakter efter ham i ét væk.

Men jeg tror simpelthen det handler om, at de er bange for at miste ham. Jeg har en anelse om (måske en lille forhåbning), at den lille trold slet ikke er så sympatisk som resten af verden godt kan lide at tro. Jeg får i hvert fald fornemmelsen af, at han næsten kan bede om hvad han vil, fordi han bare ved at nævne et klubskifte, kan få hele ledelsen til at ryste i bukserne.

De rygter der gik omkring, at han havde forlangt Cesc og Pinto ikke måtte afskediges pga. deres koner var gode venner, ved jeg ikke om man skal tage seriøst, men jeg sidder i hvert fald med en fornemmelse af, at Messi har rigtig meget magt i Barca.

Kan man kun give fansne skylden for. Hvis træneren eller ledelsen kommer i konflikt med Messi, har de fasnene efter sig.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum