Om vores rivaler VII

12 år 3 måneder siden #4609 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Real-Laudrup skrev: Forfærdelige nyheder: Barcelona bekræfter, at Tito Vilanova er gået bort. Æret være hans minde.

Det er simpelthen så trist som det kan blive... R.I.P. Tito!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo, HHB65, andreashn
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4610 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om vores rivaler VII
R.I.P Tito. Hader kræft. Giver ikke sår på huden og ofte er man spist op inden det opdages. Min far fik kræft da jeg var fem. Min mor stod pludselig med 3 børn på 1,5 og 8 år.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Real Madrid, Dios, ZizouMo, rezamadridista, mortenj, BBB, andreashn, ElMadrid
Emnet er blevet låst.
  • RealMadridsArmy
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4611 af RealMadridsArmy
Besvaret af RealMadridsArmy på emne Om vores rivaler VII
så trist det er:( R.I.P Tito:(
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4612 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII
RIP - Han var virkelig en ydmyg træner og ingen fortjener sådan en død.
Emnet er blevet låst.
  • Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4613 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Om vores rivaler VII
Nu kan det ikke være tvivl om mesterskabet mere , som jeg sagde for 2 uger siden Tillykke til atleti de har virkelig fortjent den.
Emnet er blevet låst.
  • Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4614 af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne Om vores rivaler VII
Tænk at Atletico slår både os og Barca over en sæson på 38 kampe. Det må være en af de største sensationer i mange mange år. En ufattelig præstation af Simeone og hans tropper. Det havde jeg aldrig troet var muligt og det burde det heller ikke være klubbernes budgetter taget i betragtning. Det er vildt
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4615 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Diego Simeone er i sandhed et geni. Tillykke til Atletico. Fuldt fortjent.

Det eneste positive ved La Liga stillingen er at vi ender over Barcelona.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4616 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Om vores rivaler VII
Jep, 1-0-holdet over dem alle. Flot, men kedeligt - de er ik det bedste hold, men det hold der har gjort det bedst og mest stabilt. Som andre har kommenteret, så er det kun ene point vi har fået mod Barca og Atletico jo helt sikkert grunden til at vi står uden et mesterskab nu.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4617 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om vores rivaler VII
Det er jo som man frygtede. Jeg ser det stadig for mig. I de SEKUND, hvor Ramos løber Neymar ned, der ryger mesterskabet. Det er usundt at sige 'hvis' og 'hvis', men jeg er helt overbevist om, at man havde holdt i hvert fald en uafgjort og samtidig ikke tabt mod Sevilla.

Så ærgerligt. Alligevel må jeg indrømme, at det ikke rører mig så meget, da det ikke er Barcá, der får mesterskabet.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4618 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII
Hvis man så Liverpool-Chelsea ville man opdage, at selv de mest underholdene hold ikke kan skabe en kamp, hvis modstanderen parkerer bussen. Liverpool vil få det langt svære i næste sæson, når modstanderen indser, at de skal stå kompakt.
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4619 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII

Storken skrev: Hvis man så Liverpool-Chelsea ville man opdage, at selv de mest underholdene hold ikke kan skabe en kamp, hvis modstanderen parkerer bussen. Liverpool vil få det langt svære i næste sæson, når modstanderen indser, at de skal stå kompakt.

Det var stadig mere underholdende end Peps og det nuværende Barcelonas migrænebold.
Kampen var spændende nok. Liverpool fik skabt nogle chancer, udfordret og sparket lidt på kassen. De tog nogle chancer, men i dag gik det bare galt.

Mon ikke det er et spørgsmål om tilvænning? Denne form for fodbold har de ikke prøvet særlig meget, og med en sommerpause rundt om hjørnet kan det sagtens være næste punkt for Rodgers. Han har gradvist rykket holdet i den rigtige retning, og dette kan være næste skridt, ligesom der nok også vil blive justeret en smule på holdet i pausen.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 måneder siden #4620 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Godin og Juanfran ude i opgøret imod Levante. Det er fandens vigtigt! Det er pest eller kolera for mit vedkommende, men jeg håber vi skal ud i straffesparkskonkurrence på Onsdag, så Ateltí bliver kørt så trætte som overhovedet mulig til udekampen imod Levante.

Jeg tror stadig på det. Vi taler altså stadig kun om 2 uafgjorte kampen! Levante kampen ligger på et godt tidspunkt, og Malaga er altså ikke helt dumme igen. Jeg tør ikke og sige noget om Barcelona kampen, så lad os nu se. Ligaen er på ingen måder afgjort endnu!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum